Heel slank naar gespierd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heel slank naar gespierd

Ik ben 18 en nu al weer een tijdje lid van de sportschool, maar ben sinds kort pas echt serieus bezig (3x per week). Ik ben het zat om zo dun te zijn. Ik ben 190 lang en 63kg, dus ook heel smal. Ik eet gewoon normaal dus het zit gewoon in mn genen.
    Nu wil ik dus gespierder gaan worden, is 3x per week dan voldoende? Waar moet ik dan vooral op letten met mijn postuur? Is het nodig om whey/creatine/etc te nemen?
    Avondeten is voor mij gewoon wat de pot schaft, maar voor de rest kan ik het wel zelf bepalen. Zou deze voeding dan veel bruin brood met kaas, ei, kip, pindakaas, hazelnootpasta en magere kwark, noten en fruit betekenen?

Enige voordeel is wel ik ben al droog

Elke vorm van tips, vragen en kritiek is zeer welkom.

Welkom Bart. Begin met onderstaande stickies. Lees veel, gebruik de zoekfunctie. Stel een voedingschema op en zorg voor een goed trainingschema. Maak een goeie basis en post het. Mensen zullen bereid zijn je te helpen. Succes!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by bartvj View Post
      Ik ben 18 en nu al weer een tijdje lid van de sportschool, maar ben sinds kort pas echt serieus bezig (3x per week). Ik ben het zat om zo dun te zijn. Ik ben 190 lang en 63kg, dus ook heel smal. Ik eet gewoon normaal dus het zit gewoon in mn genen.
      Nu wil ik dus gespierder gaan worden, is 3x per week dan voldoende? Waar moet ik dan vooral op letten met mijn postuur? Is het nodig om whey/creatine/etc te nemen?
      Avondeten is voor mij gewoon wat de pot schaft, maar voor de rest kan ik het wel zelf bepalen. Zou deze voeding dan veel bruin brood met kaas, ei, kip, pindakaas, hazelnootpasta en magere kwark, noten en fruit betekenen?

Enige voordeel is wel ik ben al droog

Elke vorm van tips, vragen en kritiek is zeer welkom.
      eten, eten en eten.
      Whey, creatine,... heeft geen nut als je niet genoeg eet.

Wat voor schema ben je aan het volgen?
      Succes!
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Even De Sticky's Lezen en dan weet je al 3/4!
        Succes!

Comment

Discipline, trainen, eten, slapen, rusten en geduld
          als deze allemaal goed zijn kom je er wel

Comment

sorry ik geloof niet dat het in je genen zit, misschien toch meer eten, je bent veelste dun
            doen wat de rest zegt
            geen whey en creatine, maar wat de rest zegt sticky's lezen goed eten en trainen
            3x in de week in voldoende
            succes
            Last edited by lusia; 05-08-2012, 23:59.

Comment

99% van alle mensen die zeggen dat ze dun zijn door genen eten gewoon te weinig... ik woog vroeger 50 kilo terwijl ik 1,80m was
              had met eten te maken niets met genen
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                99% van alle mensen die zeggen dat ze dun zijn door genen eten gewoon te weinig... ik woog vroeger 50 kilo terwijl ik 1,80m was
                had met eten te maken niets met genen
                Het is ook gewoon nogal bagger om steeds te moeten eten tot je moet kokhalzen. Fijn is anders. Maar het klopt wel, ben zelf ook nogal mager
                Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Het zit wel in de genen, de één die eet vrij weinig en weeg bij 1.90, 90 kilo en de andere weegt maar 70. Je kan er wat aan veranderen door te gaan trainen en bezig te gaan met je voeding. Maar zeg niet dat het niet in de genen zit, want dan heb je er weinig kaas van gegeten Het is alleen zo dat je het niet als excuus mag gebruiken, want je hebt het zelf in de hand..

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                    Het zit wel in de genen, de één die eet vrij weinig en weeg bij 1.90, 90 kilo en de andere weegt maar 70. Je kan er wat aan veranderen door te gaan trainen en bezig te gaan met je voeding. Maar zeg niet dat het niet in de genen zit, want dan heb je er weinig kaas van gegeten Het is alleen zo dat je het niet als excuus mag gebruiken, want je hebt het zelf in de hand..
                    Je hebt ook je bruine, blauwe of groene ogen in de hand? Volgens mij als het in je gene zit, kun je er niks aan veranderen. Of zit ik hierin fout?
                    Als ik fout zit dan: Sorry, ik kan er niks aan doen, het zit in mijn genen!

Comment

Het zit in de genen, daarmee bedoel ik, je hebt 'aanleg' om dik te worden, mager te blijven... Vroeger kon ik ook niet voetballen, nu wel..

Om het beter uit te leggen, als voetbal in je genen zit, kan je prof worden. Zit voetbal niet in de genen, kan je door oefenen ook een aardige voetballer worden. Zit groot worden niet in je genen, kun je 'aardig' groot worden. Zit groot worden in je genen, dan kun je een beest worden. Hoe minder het in je genen zit, hoe harder je er voor moet werken.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                        Het zit in de genen, daarmee bedoel ik, je hebt 'aanleg' om dik te worden, mager te blijven... Vroeger kon ik ook niet voetballen, nu wel..

Om het beter uit te leggen, als voetbal in je genen zit, kan je prof worden. Zit voetbal niet in de genen, kan je door oefenen ook een aardige voetballer worden. Zit groot worden niet in je genen, kun je 'aardig' groot worden. Zit groot worden in je genen, dan kun je een beest worden. Hoe minder het in je genen zit, hoe harder je er voor moet werken.
                        Oke, ik neem mijn woorden terug. Klopt, je hebt van alles wel wat in je genen zitten. Dacht meteen aan haar kleur oog kleur etc.

Comment

Ik eet gewoon goed, maar het zou idd goed kunnen als ik veel eet dat het dan beter wordt. Ik eet nu s'ochtends pap, ga dan 's ochtends of 's middags sporten, als lunch 6 a7 meergranen boterhammen met kipfilet/kaas/pindakaas.
                          Avondeten verschilt per dag maar is meestal aardappels met vlees & groente/pastagerecht/rijstgerecht.
                          Is dit voldoende?

Comment

Originally posted by bartvj View Post
                            Ik eet gewoon goed, maar het zou idd goed kunnen als ik veel eet dat het dan beter wordt. Ik eet nu s'ochtends pap, ga dan 's ochtends of 's middags sporten, als lunch 6 a7 meergranen boterhammen met kipfilet/kaas/pindakaas.
                            Avondeten verschilt per dag maar is meestal aardappels met vlees & groente/pastagerecht/rijstgerecht.
                            Is dit voldoende?
                            is niet zo veel.

In de stickies bij voeding staat een excel document waar je kunt kijken + het topic van dynobet bij het subforum stickies over "hoe bepaal ik mijn kcal onderhoud"
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                              is niet zo veel.

In de stickies bij voeding staat een excel document waar je kunt kijken + het topic van dynobet bij het subforum stickies over "hoe bepaal ik mijn kcal onderhoud"
                              dan heb ik de tussendoortjes nog niet meegerekend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X