Ik ben 18 en nu al weer een tijdje lid van de sportschool, maar ben sinds kort pas echt serieus bezig (3x per week). Ik ben het zat om zo dun te zijn. Ik ben 190 lang en 63kg, dus ook heel smal. Ik eet gewoon normaal dus het zit gewoon in mn genen.
Nu wil ik dus gespierder gaan worden, is 3x per week dan voldoende? Waar moet ik dan vooral op letten met mijn postuur? Is het nodig om whey/creatine/etc te nemen?
Avondeten is voor mij gewoon wat de pot schaft, maar voor de rest kan ik het wel zelf bepalen. Zou deze voeding dan veel bruin brood met kaas, ei, kip, pindakaas, hazelnootpasta en magere kwark, noten en fruit betekenen?
Enige voordeel is wel ik ben al droog
Elke vorm van tips, vragen en kritiek is zeer welkom.
Nu wil ik dus gespierder gaan worden, is 3x per week dan voldoende? Waar moet ik dan vooral op letten met mijn postuur? Is het nodig om whey/creatine/etc te nemen?
Avondeten is voor mij gewoon wat de pot schaft, maar voor de rest kan ik het wel zelf bepalen. Zou deze voeding dan veel bruin brood met kaas, ei, kip, pindakaas, hazelnootpasta en magere kwark, noten en fruit betekenen?
Enige voordeel is wel ik ben al droog
Elke vorm van tips, vragen en kritiek is zeer welkom.
Comment