iets van zeggen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik corrigeer alleen de mensen waar ik ook buiten de sportschool contact mee heb, de rest zoekt het maar uit. Ik vind het ook irritant als ik door een onbekende wordt aangesproken.

Comment

Ok, ok. I shall train in silence from now on
      Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Kan je vertellen dat ik dat ook niet zou waarderen. Een kerel kwam naar mij toe en vertelde mij dat ik de oefening verkeerd uitvoerde. 2 jaar terug alweer. Iemand die 3 keer in je past en 5 minuten rust houdt tussen elke oefening. Ja ook mij vielen die dingen af en toe op.

Ik was nog bezig met de oefening toen hij mij kwam corrigeren. Extra irritant dus.

Maar als je weet dat iemand jou hulp kan waarderen dan moet je hem vooral helpen. Deed ik ook altijd bij de mensen die dit ook echt wilden. In de sportschool waren dat destijds aardig wat. Kan wel janken als ik eraan denk hoe erg ik de sport en mijn lichaam heb verpest.

Mja niks van zeggen dus met uitzondering van wat ik hierboven heb geschreven.;

Comment

Ik zeg er altijd wat van en ze luisteren juist maar al te graag
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Ik zeg er altijd wat van en ze luisteren juist maar al te graag
            Grapjas

Beginners wil ik wel eens helpen. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat niet op prijs werd gesteld. Vaak kwamen die zelfde mensen later naar mij toe om advies te vragen.

Maar die batse figuren laat ik mooi voor wat ze zijn......

Comment

Nou, ik zei niet eens dat hij het verkeerd deed, maar meer dat het er wat pijnlijk uitzag omdat hij met gestrekte arm bezig was. Maar dat was al genoeg om mij te laten weten dat ik dat niet had hoeven melden. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben, maar dat moet ieder voor zich weten uiteraard. It's a free world .
              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Ik zou er niets van zeggen, tenzij je hem kent ofzo. Of als hij advies vraagt

Ik haat het als ze iets zeggen.

-nee, is geen fout, dat is een low bar full squat
                -nee dat is een powerlifting bench press
                -nee dit is een stricte bent over row (pendlay row)
                -nee, dit is een good morning, die is niet slecht voor je rug
                -ja ik doe sets van 3 reps

Dit zijn wel enkele dingen die wij niet zouden zeggen als fout. Maar de gemiddelde persoon in de sportschool weet hier niets van.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ligt er aan. Eigenlijk alleen ingrijpen als het echt nodig is. Als ik bijv. iemand zie bankdrukken en ik heb toch rust tussen m'n setjes door of ik moet nog beginnen met de training bied ik meestal wel even aan om er achter te staan. Ook al mag ik diegene misschien niet eens. Sterker, nog als ze al bezig zijn ga ik er automatisch achter staan. Vind dat wel zo sociaal. Maar als iemand denkt goed bezig te zijn... Lekker laten denken.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

ff een paar leuke

How NOT to do Cable Crossovers! - YouTube
                    Horrible form on lat pulls - YouTube
                    The worst spotter in the world - YouTube
                    Can't Bench - YouTube
                    The worst squat ever! - YouTube
                    Asian Squat Fail!! - YouTube
                    WORST BENCH PRESS EVER. - YouTube
                    Epic Bench Press Maneuver - YouTube
                    World's worst bench pressing routine - YouTube
                    Idoit gets stuck on Squats and calls his mom for help - YouTube

En dan toch maar weer 1 van de vele met waarom je een goede spotter moet hebben bij het benchpressen.

Shocking power lifting accident. - YouTube
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Golds- GYM- Venice Freak Squat!!!! - YouTube

"You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ga er alleen wat van zeggen als ze bijna hun rug breken met deadlifts of squats. Voor de rest boeit het me niet veel wat ze komen doen in de gym. Zolang ze maar geen oefeningen voor 20 min bezet houden.

Comment

Het valt mij meer en meer op dat de latpull door veel mensen uitgevoerd wordt als een soort schouder rotatie- en buik- oefening........ Er wordt dan dus van alles getraind behalve de rug....

Gisteren ook weer een klant die dat deed..... ik vroeg of ik haar even mocht helpen..... ze had het afgelopen zaterdag geleerd van een andere instructeur....hmmmmm

wordt dan zoiets als in dit filmpje en trust me....wordt echt steeds vaker zo gedaan....

Incorrect form for lat pull down - YouTube

de ellende begint hier al..... hoe ga je de beginner de oefening goed laten uitvoeren als je dit zelf de juiste vorm vindt...onder de borst trekken.......?

Proper form for a lat pull down - YouTube

deze zie je ook regelmatig langskomen.......

Lat Pull Down - more wrong ways - YouTube

Dan ook maar even een filmpje met uitleg voor de betere uitvoering van de latpull.:

Proper Lat Pulldowns with Mike Neumann - YouTube
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar er zijn ook meerdere uitvoeringen op de latt pulldown. Zo in je laatste filmpje doe ik hem eigenlijk nooit...Ik doe hem gewoon net als op dit filmpje

Skip La Cour - Mass Machine Back Training - YouTube

zie 3:45. Ik pak als een lange bar heb ook gewoon ongeveer schouderbreedte, volgens mij heeft dat overdreve brede ook geen zin.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Maar er zijn ook meerdere uitvoeringen op de latt pulldown. Zo in je laatste filmpje doe ik hem eigenlijk nooit...
                              Hij gebruikt gewoon een v-bar. Ik dacht eerder dat jij bedoelde dat de uitvoering zelf totaal anders was.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Hij gebruikt gewoon een v-bar. Ik dacht eerder dat jij bedoelde dat de uitvoering zelf totaal anders was.
                                Ja ook, ook met een bredere stang. Is zijn grip gewoon medium. En doet hij precies dezelfde beweging. Dus gewoon ellebogen dicht bij je lichaam houden. Dus in feite hele andere uitvoering.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X