Ik corrigeer alleen de mensen waar ik ook buiten de sportschool contact mee heb, de rest zoekt het maar uit. Ik vind het ook irritant als ik door een onbekende wordt aangesproken.
iets van zeggen of niet?
Collapse
X
-
Kan je vertellen dat ik dat ook niet zou waarderen. Een kerel kwam naar mij toe en vertelde mij dat ik de oefening verkeerd uitvoerde. 2 jaar terug alweer. Iemand die 3 keer in je past en 5 minuten rust houdt tussen elke oefening. Ja ook mij vielen die dingen af en toe op.
Ik was nog bezig met de oefening toen hij mij kwam corrigeren. Extra irritant dus.
Maar als je weet dat iemand jou hulp kan waarderen dan moet je hem vooral helpen. Deed ik ook altijd bij de mensen die dit ook echt wilden. In de sportschool waren dat destijds aardig wat. Kan wel janken als ik eraan denk hoe erg ik de sport en mijn lichaam heb verpest.
Mja niks van zeggen dus met uitzondering van wat ik hierboven heb geschreven.;
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk zeg er altijd wat van en ze luisteren juist maar al te graag
Beginners wil ik wel eens helpen. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat niet op prijs werd gesteld. Vaak kwamen die zelfde mensen later naar mij toe om advies te vragen.
Maar die batse figuren laat ik mooi voor wat ze zijn......
Comment
-
Nou, ik zei niet eens dat hij het verkeerd deed, maar meer dat het er wat pijnlijk uitzag omdat hij met gestrekte arm bezig was. Maar dat was al genoeg om mij te laten weten dat ik dat niet had hoeven melden. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben, maar dat moet ieder voor zich weten uiteraard. It's a free world .Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
-
Ik zou er niets van zeggen, tenzij je hem kent ofzo. Of als hij advies vraagt
Ik haat het als ze iets zeggen.
-nee, is geen fout, dat is een low bar full squat
-nee dat is een powerlifting bench press
-nee dit is een stricte bent over row (pendlay row)
-nee, dit is een good morning, die is niet slecht voor je rug
-ja ik doe sets van 3 reps
Dit zijn wel enkele dingen die wij niet zouden zeggen als fout. Maar de gemiddelde persoon in de sportschool weet hier niets van.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Ligt er aan. Eigenlijk alleen ingrijpen als het echt nodig is. Als ik bijv. iemand zie bankdrukken en ik heb toch rust tussen m'n setjes door of ik moet nog beginnen met de training bied ik meestal wel even aan om er achter te staan. Ook al mag ik diegene misschien niet eens. Sterker, nog als ze al bezig zijn ga ik er automatisch achter staan. Vind dat wel zo sociaal. Maar als iemand denkt goed bezig te zijn... Lekker laten denken.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
ff een paar leuke
How NOT to do Cable Crossovers! - YouTube
Horrible form on lat pulls - YouTube
The worst spotter in the world - YouTube
Can't Bench - YouTube
The worst squat ever! - YouTube
Asian Squat Fail!! - YouTube
WORST BENCH PRESS EVER. - YouTube
Epic Bench Press Maneuver - YouTube
World's worst bench pressing routine - YouTube
Idoit gets stuck on Squats and calls his mom for help - YouTube
En dan toch maar weer 1 van de vele met waarom je een goede spotter moet hebben bij het benchpressen.
Shocking power lifting accident. - YouTube1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Het valt mij meer en meer op dat de latpull door veel mensen uitgevoerd wordt als een soort schouder rotatie- en buik- oefening........ Er wordt dan dus van alles getraind behalve de rug....
Gisteren ook weer een klant die dat deed..... ik vroeg of ik haar even mocht helpen..... ze had het afgelopen zaterdag geleerd van een andere instructeur....hmmmmm
wordt dan zoiets als in dit filmpje en trust me....wordt echt steeds vaker zo gedaan....
Incorrect form for lat pull down - YouTube
de ellende begint hier al..... hoe ga je de beginner de oefening goed laten uitvoeren als je dit zelf de juiste vorm vindt...onder de borst trekken.......?
Proper form for a lat pull down - YouTube
deze zie je ook regelmatig langskomen.......
Lat Pull Down - more wrong ways - YouTube
Dan ook maar even een filmpje met uitleg voor de betere uitvoering van de latpull.:
Proper Lat Pulldowns with Mike Neumann - YouTube1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Maar er zijn ook meerdere uitvoeringen op de latt pulldown. Zo in je laatste filmpje doe ik hem eigenlijk nooit...Ik doe hem gewoon net als op dit filmpje
Skip La Cour - Mass Machine Back Training - YouTube
zie 3:45. Ik pak als een lange bar heb ook gewoon ongeveer schouderbreedte, volgens mij heeft dat overdreve brede ook geen zin.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostMaar er zijn ook meerdere uitvoeringen op de latt pulldown. Zo in je laatste filmpje doe ik hem eigenlijk nooit...I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHij gebruikt gewoon een v-bar. Ik dacht eerder dat jij bedoelde dat de uitvoering zelf totaal anders was.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment