Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En dat is het ook waar het om gaat, hoe kun je spiergroei stimuleren, er staat nergens geschreven dat je dat alleen krijgt met volledige ROM, dus die Skip heeft daarin ook helemaal gelijk.
Ik zal je nog weleens zo'n training geven met mijn principe erop, je lijkt weinig te doen, maar je denkt dat je spieren door de hel en terug zijn geweest
ahah is goed houd ik je aan. Maar eerst moet ik een benentraining met mascha doen :P na de ramadan.
ahah is goed houd ik je aan. Maar eerst moet ik een benentraining met mascha doen :P na de ramadan.
@ inferno ja indd :P
Oh ja das waar wat zei ze ook alweer "na de Ramadan is het Rammen dan"!!! ik heb nu al medelijden met je, heb een potje aspirine voor je klaar staan :P
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Maar hoe moet je een mind-muscle connectie uitleggen?Jij kan dat gevoel hebben maar wie zegt dat de ander dat zo voelt?Het is dus een variabele die vele kanten op kan, ik laat het ze voelen met alleen 1 enkele druk met een vinger en ze weten gelijk waar de spanning moet komen, maar meeste instructeurs doen het anders, die lekker de vinger op iemand als het een lekker mokkel is, de dikkere dame of kerel word aan zijn lot over gelaten.
De hedendaagse CIOS lichting is werkelijk om te huilen, hier komen ze er niet eens in om een stage te doen, ga maar lekker seniorengym uitleggen verderop in het clubhuis zeg ik dan
ik prik ook bij iedereen hoor Rob, niet alleen bij de mooie vrouwen, ook bij mannen en dikkere en minder knappe vrouwen. Al laat ik de mooie vrouwen wel erg graag oefeningen doen voor hamstrings en billen.....en even de vingertjes op de plaatsen die moeten aanspannen..... toch hebben we soms wel leuk werk wat dat betreft.....
Oh ja das waar wat zei ze ook alweer "na de Ramadan is het Rammen dan"!!! ik heb nu al medelijden met je, heb een potje aspirine voor je klaar staan :P
Ja indd, nou ben dan klaar om te rammen hoor :P. Oehh die zal ik nodig hebben ja.
ik prik ook bij iedereen hoor Rob, niet alleen bij de mooie vrouwen, ook bij mannen en dikkere en minder knappe vrouwen. Al laat ik de mooie vrouwen wel erg graag oefeningen doen voor hamstrings en billen.....en even de vingertjes op de plaatsen die moeten aanspannen..... toch hebben we soms wel leuk werk wat dat betreft.....
Dat dan weer wel!!!
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Maar wat is strikt?Je leert net als met als alles in het leven een basis, maar daarin ga je je zelf ontwikkelen, zet 10 pro's naast mekaar en laat ze bicepscurl doen en allemaal doen ze het anders, en soms is degene met de zgn verkeerde uitkeerde degene met de beste armen, het is iets wat je leert aanvoelen en niet moet doen omdat het dan makkelijker gaat.
Zowiezo is er om je lats aan te pakken maar heel weinig beweging nodig.
Dat is ook wel waar. Wel is het zo dat bepaalde oefeningen zich ervoor lenen om die minder strikt uit te voeren en momentum te gebruiken zonder dat je veel risico's loopt. Bij oefeningen zoals de DL of externe rotaties voor het schoudergewricht is dat weer niet aan te raden.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment