Heb blijkbaar totaal geen uithoudingsvermogen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb blijkbaar totaal geen uithoudingsvermogen

ben nog is na een dik jaar met m'n vriendin gaan zwemmen.
    moet zeggen ik ben nog nooit zo moe geweest.
    m'n uithoudingsvermogen is heel ver weg.
    m'n vriendin zwemt zo'n 10 baantjes op haar gemakske na elkaar,ik daarentege 2 baandjes en ging bijna onder.
    hoe kan je u uithoudingsvermoge trug omhoog krikke ?
    ik was aan het denke aan cardio.maar ben dan bang vet te vrliezen.klinkt raar maar ik heb echt de neiging om droog te staan.en als je droog staat dan kan je geen massa aanzette.
    laat staan in de winter.
    heeft iemand sugesties ?

you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

voor uithoudingsvermogen moet je volgens mij toch echt cardio doen, dan wel in een hogere hartslagzone dan bij vetverbranding, ik weet niet als je hoger in je hartslag zit of je dan nog veel vet zal verbranden (denk het niet)

Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Tuurlijk verbrand je dan ook wat vet en misschien wat spieren maar dat hangt weer af van je voeding.

Comment

Langere sex hebben

Om snel uithoudingsvermogen te krijgen is interval training het beste. Dus bijvoorbeeld 100 meter sprinten en 100 meter joggen. Als je dit maar 1 keer in de week doe, dan zal het denk ik wel mee vallen met het spierverlies, maar je uithoudingsvermogen gaat wel omhoog.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Vaker gaan zwemmen met je vriendin lijkt mij de oplossing...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

veel trappenlopen
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Tja, je zal je uithoudingsvermogen moeten trainen. Dat kan op allerlei manieren, dus kies er een uit die je aanspreekt.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

voor het verbeteren van je uhv. moeten de volgende factoren aanwezig zijn voor je cardio

2 - 5 x per week
                60-85% van de maximale hat frequentie
                20-60 min per keer
                je zal meer als 1/6 van je totaal aantal spieren min. moeten gebruiken.

als jij genoeg koolh. binnen krijgt zal je niet veel vet verbranden en ook geen spieren verliezen.

Who's the Chef

Comment

mijn caloriên liggen rond de 3200 per dag.
                  eiwitten tussen de 24-30 gr. per maaltijd.
                  6 maaltijden per dag.
                  ongeveer 3 liter water per dag.
                  mijn stats.
                  22 j
                  1.76 m
                  72 kg.
                  12-13 % bf.
                  you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil mijn conditie wel op peil houden, maar ik ben er zeker huiverig voor om vet te verbranden.

Wat ik zelf doe; als eerste ervoor zorgen dat je koolhydraat-peil goed op niveau blijft!

En de energielevering uit vetten geschiedt vooral bij een relatief lage en langdurigere inspanning.
                    Hoe langer de inspanning duurt, hoe meer je je vetzuren gaat aanspreken.

Ik zorg ervoor dat mijn conditie-training rond de 30 min is, vaak een interval of andere vrij hoge inspanning. Het is niet de beste manier voor cardio-vasculair trainen, maarja wel goed om de vetverbranding zoveel mogelijk te vermijden...

Succes!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 13 2005,09:23)]Vaker gaan zwemmen met je vriendin lijkt mij de oplossing...
                      Zonder vriendin zwemmen lijkt me beter voor zn ego

Comment

Gewoon meer dan genoeg blijven eten. EN hoge intensiviteitsport doen. Sprinten, wielrennen of zo. Neem van mij aan. Na maand merk je het al
                        I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X