Even alles op een rijtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even alles op een rijtje

ik wil jullie even laten weten hoe ik nu bezig ben en wil van jullie weten of ik het goed doe?

ik eet 6 keer per dag (voedingsschema kennen jullie)
    neem 3 keer per dag creatine
    drink± 2 liter water
    na de training een banaan (mag dat nou wel of niet een koolhydaten shake zijn)
    als laatste voeding om 10 uur bakje kwark met beetje honing (anders krijg ik het niet weg)

ik ben vandaag weer op de tanita weegschaal gaan staan
    en ik ben 1 kilo afgevallen (kan ook per moment verschillen, toch?)

nou is mijn vvm naar beneden gegaan, volgens die weegschaal dan. (kan ik daar vanuit gaan?)
    in de spiegel zie ik wel meer spiertjes dan op deze foto.
    alles lijkt nu wel wat strakker te worden, maar ik wil absoluut geen massa verliezen.

laatste vraag
    ik doe nu eerst kt en daarna cardio, als ik meer spieren wil moet ik dan stoppen met de cardio, ik heb wel vet rond mijn kont zitten wat ik er eigenlijk af wil hebben.

ik lees overal verschillende verhalen en word er een beetje gek van.

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Banaan na de training is perfect, reken even uit hoeveel 0,8 x je vvm is en dat moet je na de training binnen zien te krijgen na de training en een uurtje later de eiwitten,of direct na de training, moet jezelf uitmaken. Die honing s avonds bij het bakje kwark vindt ik wel gevaarlijk, zijn pure suikers , wanneer heb je daarvoor iets gegeten en wat, en welk uur ga je dan slapen.
    Creatine,als je een oplaadfase hebt gedaan is 5 gram per dag genoeg dacht ik, als je geen oplaadfase hebt gedaan is 5-10 gram per dag voldoende .

Die weegschalen zijn misschien wel een goede indicatie maar zou er niet op voort gaan, zou op de spiegel rekenen. Eerst krachttraining en dan cardio is perfect, beter zou nog zijn op vrije dagen cardio doen. Ik heb hier thuis een schema liggen die ik gekregen heb van een personal trainer die mij les geeft en is een combinatie van cardio en krachttraining maar moet het nog eerst eens doornemen vooraleer ik er iets van kan zeggen, wat ik wel weet is dat het een schema is waar al die amerikaanse filmsterrren mee trainen omwille van tijdsgebrek. Iets in de aard van een krachtoefening en dan gevolgt door een cardio sessie,terug krachtoefening dan cardio. Maar zal het eens doornemen als ik tijd vind en het u laten weten.

Grtz
    stil growing

Comment

Na de training altijd koolhydraten nemen, kan dus ook een shake zijn als je dat wil.
      Ipv honing zou je ook zoetstof kunnen gebruiken, of meng je kwark met water/melk dan eet het ook makkelijker.
      Gewicht kan heel erg verschillen, hou gewoon de spiegel in de gaten. Dat je vvm omlaag is gegaan lijkt me niet juist, hecht dus niet teveel waarde aan die tanita weegschaal.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Jan. 20 2005,16:50)]Banaan na de training is perfect, reken even uit hoeveel 0,8 x je vvm is en dat moet je na de training binnen zien te krijgen na de training en een uurtje later de eiwitten,of direct na de training, moet jezelf uitmaken. Die honing s avonds bij het bakje kwark vindt ik wel gevaarlijk, zijn pure suikers , wanneer heb je daarvoor iets gegeten en wat, en welk uur ga je dan slapen.
        Creatine,als je een oplaadfase hebt gedaan is 5 gram per dag genoeg dacht ik, als je geen oplaadfase hebt gedaan is 5-10 gram per dag voldoende .

Die weegschalen zijn misschien wel een goede indicatie maar zou er niet op voort gaan, zou op de spiegel rekenen. Eerst krachttraining en dan cardio is perfect, beter zou nog zijn op vrije dagen cardio doen. Ik heb hier thuis een schema liggen die ik gekregen heb van een personal trainer die mij les geeft en is een combinatie van cardio en krachttraining maar moet het nog eerst eens doornemen vooraleer ik er iets van kan zeggen, wat ik wel weet is dat het een schema is waar al die amerikaanse filmsterrren mee trainen omwille van tijdsgebrek. Iets in de aard van een krachtoefening en dan gevolgt door een cardio sessie,terug krachtoefening dan cardio. Maar zal het eens doornemen als ik tijd vind en het u laten weten.

Grtz
        ik heb het uit gerekend het is 30 (ckal kh?)
        en als ik dat na de training binnen krijg, kan ik geen spieren verliezen?
        om 8 uur heb ik gegeten,voordat ik de kwarm neem,ik zal langzaam minderen met de honing.
        rond 11 uur ga ik slapen.

ik neem 3 x 3 gram creatine (ik zit nog in de opbouwfase)
        en dan 2 x 3 gram 6 a 8 weken.

ik neem je advies aan en ga cardio op een andere dag doen.
        ben benieuwd naar je schema

@keep it real

zoetstoffen zijn ook niet goed toch, en wat zijn natuurlijke zoetstoffen, wat moet ik daaronder verstaan?
        of is dat hetzelfde.
        melk is ook geen oplossing voor mij, ik heb het geprobeerd, maar vind het nog steeds smerig.
        ik moet het nog steeds leren eten (net zoiets als mensen die geen vis lusten)
        andere ideën misschien
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

als ik kwark eet neem ik lekkere aarbeie kwark magere dan wel
          en me yoghurt eet in met roosvice of hoe schrijf je dat
          lekker belangrijk het is lekker en gezond vol vitamine
          Who's the Chef

Comment

@corina: zoetstoffen kan je gewoon nemen hoor. Als je er heel veel van neemt kan je wel klachten krijgen. Maar dan moet je echt hoeveelheden nemen die niet gangbaar zijn.

Natuurlijke zoetstoffen zijn bijv. diksap en gedroogd fruit. Diksap is ingedikt fruit en bevat ook nog eens vitaminen. Omdat het ingedikt is is het behoorlijk zoet. Dit zou je bijv. door je kwark kunnen doen, door de kleur ziet het er dan ook nog eens smakerlijker uit.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Er gaan geruchten over het middel aspartaam dat zou kankerverwekkend zijn. Maar uit verschillende onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was..

Door de kwark ananas gooien, is heel lekker en bevordert de eiwit opname.

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ga allemaal het proberen
                lekkerder dan kwark zo
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Succes meid!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse