onverantwoord!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Liever geen pwo bij het uitgaan of op de dezelfde dag. Krijg er een limb, speed-dick van. Niet echt fijn voor mij en de vrouwtje.
    Dan zou ik als ik jou was sws maar van het spul afblijven

Comment

toen ik in mijn stageperiode op een sportschool ook trainde en leerde squatten was mijn techniek nogal... (noem een scheldwoord)... de trainer/collega die mijn techniek bekeek en mij spotte, zag na een aantal keer met 120 KG in mijn nek te hebben gestaan dat ik inderdaad good mornings aan het maken was. nadat ik, op een ander stageadres (maar vooral hier op BN) mij iets meer in de techniek verdiepte, wist ik ineens waar al mijn rugklachten vandaan kwamen... loop nu bij een chiropractor die even alles mag verhelpen in mijn rug... die zuivere 150KG squat moet nog heel even wachten dus...
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

ZO dan ben je dat ook weer kwijt man, lucht t op ?

Ging het je nu om het rug probleem of omdat je wel ff 120 kg squat ??

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          ZO dan ben je dat ook weer kwijt man, lucht t op ?

Ging het je nu om het rug probleem of omdat je wel ff 120 kg squat ??
          het ging over het feit dat iemand met verstand van zaken niet de persoon zou moeten zijn die je laat trainen met verneukte techniek. we weten allemaal dat de halter pas een beetje begint te buigen vanaf de 120KG en mijn bedoeling was niet om ff op te scheppen oid.. maar wat is jouw bijdrage aand deze discussie/dit onderwerp???
          "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
            het ging over het feit dat iemand met verstand van zaken niet de persoon zou moeten zijn die je laat trainen met verneukte techniek. we weten allemaal dat de halter pas een beetje begint te buigen vanaf de 120KG en mijn bedoeling was niet om ff op te scheppen oid.. maar wat is jouw bijdrage aand deze discussie/dit onderwerp???
            Denk dat je in het verkeerde topic zit? Ging hier over het gebruik of misbruik van pwo's.

Weltrusten (nu echt)

Comment

Originally posted by klofijool View Post
              maar wat is jouw bijdrage aand deze discussie/dit onderwerp???
              Zijn bijdrage is voorkomen dat andere mensen offtopic gaan.

Maargoed, ik heb niet echt veel onverantwoorde dingen gezien met PWO's, maar wel een paar gedaan. Vooral het combineren van efedra met kleine hoeveelheden andere drugs tijdens het uitgaan is eentje die niet aan te raden is.

En wat betreft je verhaal: Zoals meestal als het fout gaat, is er niet één bepalende factor, maar net de laatste die teveel van het goede was. Aan de ene kant een flauwe grap, maar je kon het niet direct aan zien komen.
              Last edited by scoobydoo; 19-11-2012, 01:02.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X