Goede informatiebronnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede informatiebronnen

Hej,

Ik vind het vaak lastig om keuzes te maken tussen de verschillende informatiebronnen. Veel informatie is broscience of beïnvloed door tijdschriften die allerlei supplementen promoten. Er zijn zo veel discussiepunten zoals
    -Full body/ split
    -High reps/ low reps
    Etc. en het lijkt of iedere site/persoon/boek/tijdschrift weer een andere mening heeft. Ik zie vaak door de bomen het bos niet meer.

Wat beschouwen jullie als goede informatiebronnen?

Dit forum. Veel discussies die broscience bevatten, maar ook enkele goeie.
    Hoe herken je een broscience topic? Als het getroll bevat = broscience.

Verder gebruiken veel mensen t-nation als bron van informatie.

Edit: er zijn vele verschillende meningen over wat beter is en wat niet mtb jou punten. Het is de kunst om te kijken wat het best bij jou past en waar jij je in kan vinden.
    Last edited by Nocerino; 30-11-2012, 12:54.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Me eigen kennis.
      Fitbladen is bs, elke keer staat er wat anders(ze moeten wel)
      Fora staat op het oog veel onzin maar je kan vaak wel van de serieuze trainees zien wat wel en niet werkt, maar daarentegen is elk lichaam anders dus ook dat is geen duidelijke graadmeter of iets werkt.
      In feite werkt elk schema, maar je moet voor jezelf uitzoeken waar je je het beste bij voelt en op reageerd.
      Zo ook met voeding, sups etc

Bodybuilding.com staan vaak leuke schema's je kan ze allicht proberen om het verschil te merken.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik al mn info van T-Nation: The unfortunate fact is, many well-built athletes, even pro bodybuilders, have no idea how they got where they are.

en aangezien we daar al weinig van hebben zie ik alles als bro-science tenzij het door een of andere vage studie is aangetoond.

.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Had al eens zoiets geopend. Mss heb je hier wat aan http://forum.bodynet.nl/algemeen/560...e-bronnen.html
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Had al eens zoiets geopend. Mss heb je hier wat aan http://forum.bodynet.nl/algemeen/560...e-bronnen.html
            Thnx, nieuwe bronnen zijn altijd handig.

Comment

Boeken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X