ub + lb slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ub + lb slecht?

Na een lange stop langzaam weer aan het beginnen met sporten,
    Heb altijd vastgehouden aan klassiek borst schouders triceps, rug biceps, benen, en variaties daarop,

Recent trainde ik borst + quads. Echter nu werd mij verteld dat dit niet super was ivm bloed wat dan vanauit de borst terugstroomd naar de benen wat de groei zou belemmeren. Heb hier zelf nog nooit van gehoord maar misschien kan een van jullie wat opheldering hierover geven. Ik geloof niet direct wat er gezegd word maar lijkt me wel een leuk discussie puntje.

Laat maar horen!

nee, imo juist beter.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      nee, imo juist beter.
      Want? Hormoon voordelen? Zelf geen flauw idee hoor...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zou nooit zeggen of iets beter of slechter is. Omdat niet zo zwart-wit is. Maar om borst en quads samen te trainen lijkt me niet lekker. Quads vergt zoveel energie altijd, dat de borst dan maar achterblijft en andersom ook.

Comment

De mensen op dit forum die natty zijn en fullbody trainen hebben volgens mij het meeste spiermassa. Voor mij is dit al genoeg om niet aan de split te gaan.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Heb er zelf nog nooit iets over gehoord, maar zal het topic volgen aangezien ik binnenkort ook aan lb/ub begint
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
              Heb er zelf nog nooit iets over gehoord, maar zal het topic volgen aangezien ik binnenkort ook aan lb/ub begint
              Ik doe lb/ub maar daar kom je dit niet tegen lijkt me, hence de term lb/ub toch?
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Ik doe lb/ub maar daar kom je dit niet tegen lijkt me, hence de term lb/ub toch?
                Sorry mijn fout verkeerd gelezen
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik maak voor mijn gevoel juist meer vooruitgang met een UB/LB schema dan met een split schema.

Comment

Ik heb het ook wel eens gehoord, klinkt wel logisch, maar nog nooit onderbouwt gezien.
                    Ps wie zijn de grote natty gasten op dit forum?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      De mensen op dit forum die natty zijn en fullbody trainen hebben volgens mij het meeste spiermassa. Voor mij is dit al genoeg om niet aan de split te gaan.
                      Dit.

Ik loop al wat jaren mee op fora, de enige jongens die echt vooruitgaan zorgen dat ze sterker worden en gaan niet miepen over 10 gr havermout meer of minder..
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Waar baseer je dit op?
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                          Dit.

Ik loop al wat jaren mee op fora, de enige jongens die echt vooruitgaan zorgen dat ze sterker worden en gaan niet miepen over 10 gr havermout meer of minder..

Wie dan igu, wie zijn dan die grote nattyboys? Bv talal, niet huge wel natty, maar die doet split, volgens mij.
                          Ophaler, grote sterke naturel doet split,
                          Ik vind fb of split iets wat je moet uitvinden en niet moet overnemen omdat de grote naturelboys dat doen.

Comment

Heb je weleens een foto van Triple Aces bekeken?
                            Zoek eens op Bryan Wolters, van ecto naar 1 van de grootste talenten in nl.

Ik denk dat als je Revius naast Tal(met alle respect) zet dat je denkt dat Revius zijn kleine neefje mee heeft..

Tal heeft een leuke ervaring gehad, maar moet nu mijns inziens gewoon weer gaan trainen en eten.
                            Die wedstrijden zullen best leuk zijn om mee te maken, maar je mist imo gewoon een half jaar massa bouwen door zo diep te gaan cutten terwijl je nog maar net begint..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ok, ik zal eens kijken, maar ik vind toch dat je moet ervaren ipv kijken naar andere maar je pint is duidelijk, triple is idd ook vrij groot en revius durf ik niet te zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X