Originally posted by talalelh15
View Post
creatine of eiwittenshakes??
Collapse
X
-
Originally posted by chrisengeltje View Postik vind het knap dat jij weet dat ik niet hard train! ook heb ik eiwitten en creatine niet vergeleken? en ik eet veel meer dan een gemiddeld persoon(K) hater..
Noem je dit geen vergelijking?
en gebruik dus creatine maar hoor dat eiwitten dus beter zijn..
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostSuper, lekker doorgaan zo !!! En verder natuurlijk chips en bier tussendoor?
Ga eens even lezen voordat je meer broscience op bn slingert."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by chrisengeltje View Posthaha eigendunkie... dacht dat deze site hulp zou bieden niet dat er haters op af kwamen... helaas!
Daarbij scheelt het veel als je ergens zelf wat energie in wilt steken......
edit; heb je history even bekenen en dit is je allemaal al verteld, loop je te trollen of ben je nou gewoon stronteigenwijs?Last edited by emilio75; 10-12-2012, 11:41.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostFoodfight!!!2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostFijn dat je het weer even luchtig maakt. Mijn excuses voor mijn "broscience" (term was mij niet bekend, moest ff googlen). Zal er op letten mijn mening niet op te dringen.
Edit: Betreft OP, even google gebruiken en je wist je antwoord wel.Last edited by Nocerino; 10-12-2012, 11:52."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostFijn dat je het weer even luchtig maakt. Mijn excuses voor mijn "broscience" (term was mij niet bekend, moest ff googlen). Zal er op letten mijn mening niet op te dringen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
De rede dat je 30-40 gram eiwit per maaltijd (lees 2-3 uur) neemt, is dat je zo je eiwit inname over de dag verspreid. Iemand van 72 kg zal ongeveer 160 gram eiwit per dag in willen nemen, verdeel dit over de 6 voedmomenten en je komt op 30 gram (ongeveer). Dus het is niet helemaal bro science
Om een gedegen antwoord op de TS te geven, Eiwit en creatine hebben werkelijk als enige overeenkomst dat ze helpen bij snellere groei.
Eiwit - zijn de bouwstenen van je spieren, spieren herstellen door deze eiwitten af te breken en de microscheurtjes hiermee op te vullen. (even simpel uitgelegd)
Creatine - Je spieren werken op ATP (soort benzine voor een motor), wanneer je kracht zet gebruiken je spieren ATP en maken hier ADP van. Dit herstelt zich redelijk snel terug naat ATP, wat creatine precies doet, is de aanvulling van ATP een stuk sneller laten verlopen. Hierdoor kan je uiteindelijk 1 - 2 reps meer per set doen, wat leidt tot beter kapotmaken van je spieren - tada grotere spierballen!
Comment
-
Als ik dit zo even snel lees denk ik dat de beach boys weer komen inlopen, die met weinig moeite groot wil worden.
in my opinion zijn de stickys hartstikke duidelijk, als je dat niet begrijpt sorry dat ik dit moet zeggen maar dan ben je gewoon domIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by JivaJo View PostDe rede dat je 30-40 gram eiwit per maaltijd (lees 2-3 uur) neemt, is dat je zo je eiwit inname over de dag verspreid. Iemand van 72 kg zal ongeveer 160 gram eiwit per dag in willen nemen, verdeel dit over de 6 voedmomenten en je komt op 30 gram (ongeveer). Dus het is niet helemaal bro science
Om een gedegen antwoord op de TS te geven, Eiwit en creatine hebben werkelijk als enige overeenkomst dat ze helpen bij snellere groei.
Eiwit - zijn de bouwstenen van je spieren, spieren herstellen door deze eiwitten af te breken en de microscheurtjes hiermee op te vullen. (even simpel uitgelegd)
Creatine - Je spieren werken op ATP (soort benzine voor een motor), wanneer je kracht zet gebruiken je spieren ATP en maken hier ADP van. Dit herstelt zich redelijk snel terug naat ATP, wat creatine precies doet, is de aanvulling van ATP een stuk sneller laten verlopen. Hierdoor kan je uiteindelijk 1 - 2 reps meer per set doen, wat leidt tot beter kapotmaken van je spieren - tada grotere spierballen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment