creatine of eiwittenshakes??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Ik heb het even voor je verbeterd .

En om je nog verder te helpen.

1. jij traind niet hard
    2. jij eet niet veel
    3. creatine en eiwitten kan je niet vergelijken.

Zo nu heb ik je wel genoeg geholpen.
    hahaha Tal! Ik hoop dat je mij nooit gaat helpen!

Comment

Originally posted by chrisengeltje View Post
      ik vind het knap dat jij weet dat ik niet hard train! ook heb ik eiwitten en creatine niet vergeleken? en ik eet veel meer dan een gemiddeld persoon(K) hater..
      Ik ben ook best knap al zeg ik het zelf.

Noem je dit geen vergelijking?

en gebruik dus creatine maar hoor dat eiwitten dus beter zijn..

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
        Super, lekker doorgaan zo !!! En verder natuurlijk chips en bier tussendoor?

Ga eens even lezen voordat je meer broscience op bn slingert.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

haha eigendunkie... dacht dat deze site hulp zou bieden niet dat er haters op af kwamen... helaas!

Comment

Originally posted by chrisengeltje View Post
            haha eigendunkie... dacht dat deze site hulp zou bieden niet dat er haters op af kwamen... helaas!
            Mijn post al gelezen?
            Daarbij scheelt het veel als je ergens zelf wat energie in wilt steken......

edit; heb je history even bekenen en dit is je allemaal al verteld, loop je te trollen of ben je nou gewoon stronteigenwijs?
            Last edited by emilio75; 10-12-2012, 11:41.

Comment

ja heb het natuurlijk ook niet over jou emilio! maar heb dus voeding opgezocht en doorgelezen maar wordt er nog niet veel wijzer van.. zal aan mij ligge ik ga meer me neus erin steken haha

Comment

Foodfight!!!
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Foodfight!!!
                    Fijn dat je het weer even luchtig maakt. Mijn excuses voor mijn "broscience" (term was mij niet bekend, moest ff googlen). Zal er op letten mijn mening niet op te dringen.
                    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Fijn dat je het weer even luchtig maakt. Mijn excuses voor mijn "broscience" (term was mij niet bekend, moest ff googlen). Zal er op letten mijn mening niet op te dringen.
                      . Ik reageerde ook licht sarcastisch. Zoek maar eens op: intermittent fasting. Werkt voor mij momenteel nog heerlijk.

Edit: Betreft OP, even google gebruiken en je wist je antwoord wel.
                      Last edited by Nocerino; 10-12-2012, 11:52.

Comment

Mening is prima, probeer wel op te letten dat af en toe het klopt . Zeker de twee dingen die jij opnoemde zijn wel "klassiekers" in de broscience.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Pascal, waar heb jij dat sprookje van 40gram eiwitten per maaltijd vandaan?
                          Last edited by Gus; 10-12-2012, 16:07.
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

De rede dat je 30-40 gram eiwit per maaltijd (lees 2-3 uur) neemt, is dat je zo je eiwit inname over de dag verspreid. Iemand van 72 kg zal ongeveer 160 gram eiwit per dag in willen nemen, verdeel dit over de 6 voedmomenten en je komt op 30 gram (ongeveer). Dus het is niet helemaal bro science

Om een gedegen antwoord op de TS te geven, Eiwit en creatine hebben werkelijk als enige overeenkomst dat ze helpen bij snellere groei.

Eiwit - zijn de bouwstenen van je spieren, spieren herstellen door deze eiwitten af te breken en de microscheurtjes hiermee op te vullen. (even simpel uitgelegd)
                            Creatine - Je spieren werken op ATP (soort benzine voor een motor), wanneer je kracht zet gebruiken je spieren ATP en maken hier ADP van. Dit herstelt zich redelijk snel terug naat ATP, wat creatine precies doet, is de aanvulling van ATP een stuk sneller laten verlopen. Hierdoor kan je uiteindelijk 1 - 2 reps meer per set doen, wat leidt tot beter kapotmaken van je spieren - tada grotere spierballen!

Comment

Als ik dit zo even snel lees denk ik dat de beach boys weer komen inlopen, die met weinig moeite groot wil worden.

in my opinion zijn de stickys hartstikke duidelijk, als je dat niet begrijpt sorry dat ik dit moet zeggen maar dan ben je gewoon dom
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by JivaJo View Post
                                De rede dat je 30-40 gram eiwit per maaltijd (lees 2-3 uur) neemt, is dat je zo je eiwit inname over de dag verspreid. Iemand van 72 kg zal ongeveer 160 gram eiwit per dag in willen nemen, verdeel dit over de 6 voedmomenten en je komt op 30 gram (ongeveer). Dus het is niet helemaal bro science

Om een gedegen antwoord op de TS te geven, Eiwit en creatine hebben werkelijk als enige overeenkomst dat ze helpen bij snellere groei.

Eiwit - zijn de bouwstenen van je spieren, spieren herstellen door deze eiwitten af te breken en de microscheurtjes hiermee op te vullen. (even simpel uitgelegd)
                                Creatine - Je spieren werken op ATP (soort benzine voor een motor), wanneer je kracht zet gebruiken je spieren ATP en maken hier ADP van. Dit herstelt zich redelijk snel terug naat ATP, wat creatine precies doet, is de aanvulling van ATP een stuk sneller laten verlopen. Hierdoor kan je uiteindelijk 1 - 2 reps meer per set doen, wat leidt tot beter kapotmaken van je spieren - tada grotere spierballen!
                                EN als ik nu 120 kg weeg met een laag vetpercentage. Dan kan ik dus maximaal 240 gr eiwit eten? Want derest zou teveel zijn right?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X