Welke soort gym train je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke soort gym train je?

Trainen jullie op een Budget gym oid of gewoon een sportschool waar je de mogelijkheden hebt om te BBen of PLen?
    Of thuis dat kan ook natuurlijk.

Wat zijn de redenen dat je daarvoor hebt gekozen?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Goeie vraag.
    Ik train thuis omdat ik:
    - dan ook kan oppassen op de kinderen als vrouwlief weg is
    - de lokale sportschool deprimerend vind
    - geen 40 e per maand aan een sportschool betaal
    - lekker tv kan kijken tijdens het sporten
    - het een uitdaging vind om met minimale spullen het maximale resultaat te behalen.

Comment

In eerste instantie luxe en ruimte en geen pubers. Daar betaal je voor.
      Nu moet alles aanwezig zijn en ben bereid daar meer voor te betalen. Feit is dat het goed koper kan.

Zal nooit naar en fit 4free oid gaan omdat het kauwgomballlenbende gehalte daar te hoog is.

Heb thuis ook het eea liggen en twijfel of ik dit verder ga uit bereiden.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sommige budgetgyms kunnen best goed voorzien zijn kwa faciliteiten.

Comment

'hardcore' gym. Meer motivatie, betere muziek en geen gedoe en vooral betere apparaten en gewichten

Comment

Ik train sinds een half jaar thuis.
            De keuze heb ik gemaakt omdat ik zat was van de drukte tussen 19:00 en 20:00 uur. Het werd dus veel haasten om na het werken het avond eten voor die tijd te kunnen trainen, waardoor trainingen er soms bij in schoten. Met de gym is niets mis, scheiding tussen een fitnessruimte met cardio apparatuur en toestellen, en een ruimte met zware dumbells, squatrek, benchpress, etc etc. Ook is er veel kennis aanwezig over BB bij de eigenaar van de gym (ex wedstrijd BB`er).
            De prijs van de gym is niet hoog, 29 euro voor een onbeperkt abonnement en flinke korting voor gezinnen en studenten.

Comment

train nu op dit moment echt in een kutgym (healthcenter shit brah?) het is zeker geen budget gym maar kan er nou ook niet echt bepaald veel, heb een tijd geen andere mogelijkheid gehad, over twee weken ga ik eindelijk naar een goede gym met alle benodigde toestellen etc aanwezig!

en de rede waarom ik daarheen wil gaan, tja rob... you know, 2013 gaan we voor de volle 200%!

ik wil graag eind 2013 het podium op en mijn huidige gym weerhoudt mij van volledige progressie, ik moet daar heel veel improviseren.
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Gym die alles heeft en ook nog deel oud ketting spul, veel nieuwe knappen daar op af, omdat je dan nog maar de helft van de gewichten weg krijgt Niet de nieuwste hier in lelystad maar wel de gezelligste en dumbles t/m 50 kilo is wel fijn als je on bent

Voor de rest betaal ik elk 1 jaar vooruit waardoor ik nog maar 10 maanden hoef te betalen totaal 275 euro onbeperkt en mag ook nog aan alles mee doen kickboxen en wijfuuh dingen
                Een dag niet getraind...

Comment

Ik train helaas in een "health club". Maar goed, ik kan daar voorlopig natuurlijk nog wel goed terecht, al word ik daar nooit zo erg begrepen. :P
                  Het is de enige in de buurt die op zondag open is, en anders kan ik geen 4 keer trainen. En hij is natuurlijk stervensduur, maar goed, het is niet anders.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train in een gym waar voornamelijk studenten komen (het is een sportlocatie van de vu). Maar er komen ook wat oudere mensen, de helft spreekt geen nederlands. Maar ik kan er prima mijn ding doen, heb er alles wat ik nodig heb. Behalve een tbar grip.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

bij ons hebben ze gewoon alles.

bejaarden op de crosstrainer.
                      mannen met buikjes op de fiets.
                      irritante beach boys.
                      hier en daar een verdwaalde dikkerd bij de gewichten.
                      gewichtheffers (internationaal niveau)
                      2 wedstijdBBers
                      en ik

misschien vergeet ik nog wat
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        Ik train in een gym waar voornamelijk studenten komen (het is een sportlocatie van de vu). Maar er komen ook wat oudere mensen, de helft spreekt geen nederlands. Maar ik kan er prima mijn ding doen, heb er alles wat ik nodig heb. Behalve een tbar grip.
                        ik gebruik dat dunne stangetje altijd voor tbar, is niet heel chill vasthouden maar verder wel oke toch?
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Heb altijd op hardcore scholen getraind, ik ga niet op een budget gym-achtige gym trainen.
                          Bij ForFusSpirt train je voor 19 euro onbeperkt en kun je met elke sport meedoen, PLers trainen er, BBers, wedstrijdjongens in zowel BB als kickboksen, spullen van First Class, Hammer strength, Panatta oude lijn, en dumbells tot 60 kilo, wil je TBar doen, rot je een okympische stang in de hoek, gewichten erop, Vbar eromheen en gaan, en naast je staat dan ern oude dame bewonderend te kijken en zegt dat je zo goed bezig bent, hoe mooi kan het zijn
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                            ik gebruik dat dunne stangetje altijd voor tbar, is niet heel chill vasthouden maar verder wel oke toch?
                            Heb het een keer geprobeerd maar bij gewichten rond de 50 kg glijd het gewoon weg.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heerlijk kale basic sportschool, waar niemand zich echt met elkaar bemoeit (als in: opdringen) en waar de zonnebank de enige poespas is.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X