wat kost het om naar een dieetist te gaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat kost het om naar een dieetist te gaan

heeft iemand ook een idee om naar een dieetist te gaan? ik wil daar namelijk graag een bulk schema laten maken die wil ik dan 4 maanden volgen en dan 1 maand cutten ik train nou een half jaar en wil graag met een voedingsschema beginnen... is het aan te raden om dan naar een dieetist te gaan of heb ik hier niet zoveel aan?

en wat voor kosten brengt dit met zich mee?

Waarom zou je niet gewoon zelf een schemaatje maken?

Comment

Ik betaalde dacht ik €20 voor het advies dat ik een appeltje en een half bakje kwark na de training moest eten.

Die zeug zag er zelf uit alsof ze kindjes voor het ontbijt at. Denk dat ik toen net 1/2 jaar sportte ofzo
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Ik betaalde dacht ik €20 voor het advies dat ik een appeltje en een half bakje kwark na de training moest eten.
        Doe ik voor de helft
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Niet aan beginnen.

Comment

Echt patries? haha. Echt iedereen kan dieetist worden he volgens mij.

OT,
            Ik zou het zelf maken, beetje lezen, wat dingen uitvogelen, hier op bn plaatsen en je bent all een heel eind. Het is jou keuze uiteraard.
            keep the focus going!

Comment

Of voor €25 helpt Dyno je ontzettend goed op weg, of doet hij dat niet meer?
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Eerste paar uur is verzekerd als je een beetje proper pakket hebt, meer heb ik imo ook niet nodig (eigenlijk heb je het uberhaupt niet nodig want ze verkopen je echt trash). (https://www.independer.nl/zorgverzek...dvisering.aspx)

Comment

Zonde van het geld! Ik vind vele diëtistes achterhaald, hebben geen kennis van zaken, zetten je vaak op crash schema's enz.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Wat een onzin weer. Dan ga je natuurlijk naar iemand toe met verstand van zaken....

Google eens:. Guy droog dan kom je op zn website en.zo zijn er wel meer

Comment

Ja, je kunt beter geld uitgeven dan er zelf wat moeite in steken. Iets leren zodat je bergijpt wat je doet is complete onzin.....

Comment

Ja iedereen met een personal trainer snapt er ook niks van toch.

het is fijn dat iemand met verstand van voeding je ff op weg helpt. Maar wel duur.

Comment

Voor n tientje maak k wel een schema voor je ;P

Comment

De vraag is niet wat het kost, maar wat het je oplevert. Antwoord op die vraag is: niets, tenzij je een voedselallergie of -intolerantie hebt of een andere medische reden.

Comment

Weet je nog niet dat dieeten slecht voor je is? Als je op dieet gaat, dan moet je er ook weer af en tijdelijke aanpassingen in je voeding in de vorm van dieten zorgen alleen maar dat je metabolisme vertraagt en je spieren (en ja, ook wat vet) kwijtraakt. Op de lange termijn ben je dan slechter af dan toen je ermee begon.

Als je zelf heel veel leert over hoe je op de juiste manier dient te eten, dan zit die kennis in jouw kop en ben je nooit afhankelijk van iemand anders (zelfde geldt voor trainen btw). Lees dus eens wat! Ik raad je aan "Burn the fat, feed the muscle", te lezen, wat een zeer gerespecteerd boek is op Bodynet en als dat te moeilijk voor je is (Engels en alle terminologie), dan raad ik je aan "Het nieuwe wasborddieet" te lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X