Pijn!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijn!

Twee vraagjes.

Telkens als ik squat heb ik een soort van pijn in mijn quads linkerbeen buitenkant. Het is niet echt een pijn, maar meer zo een gevoel alsof iemand je op je arm heeft geslagen en je kan die een tijdje niet naar boven doen, zo'n gevoel/pijn is het. Enig idee wat het kan zijn? Heb het altijd met squat en volgende dag is het gewoon weer weg.

Tweede vraag gaat over borst. Ik train borst om de 7 dagen, andere spieren om de 4-5 dagen omdat borst voor loopt. Nu heb ik echt elke keer 4-5 dagen spierpijn in borst sinds ik er zoveel tijd tussen laat. Misschien toch gewoon iets sneller weer trainen? Ik doe plat dumbbell press, incline dumbbell, dumbbell flye en dips.

Thx
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Iemand? :s
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Waar zit die pijn in je bovenbeen precies?
      Train hard or go hormone

Comment

Ik denk dat je ze gewoon vol trapt, dan voelen ze zwaar en pijnlijk aan.

4-5 dagen spierpijn is niet normaal hoor. Zeker niet als je al langer traint.
        Enuh spierpijn is geen indicatie voor spiergroei ook.
        Je borst loopt voor zeg je, maar zo heeft iedereen wel iets wat goed gaat. Niet minder trainen dan de rest. Het trekt later gewoon weer bij. Het lichaam wil van nature weer in balans komen. Komt goed.

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Waar zit die pijn in je bovenbeen precies?
          Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.realbodywork.com/learn/knee/QUAD1.jpg

Op de plek van het kruisje van rectus femoris en straalt uit naar de buitenkant/zijkant. Als ik dus recht wil staan dan voel ik het, eens ik recht sta en ik stap merk ik er niets van. Ook elke keer met trap op te gaan voel ik het in dat been.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Ik denk dat je ze gewoon vol trapt, dan voelen ze zwaar en pijnlijk aan.

4-5 dagen spierpijn is niet normaal hoor. Zeker niet als je al langer traint.
            Enuh spierpijn is geen indicatie voor spiergroei ook.
            Je borst loopt voor zeg je, maar zo heeft iedereen wel iets wat goed gaat. Niet minder trainen dan de rest. Het trekt later gewoon weer bij. Het lichaam wil van nature weer in balans komen. Komt goed.
            ok dan train ik ze ook gewoon weer om de 4-5 dagen, zullen ze wel weer wennen. Echt een kut gevoel zo lang stijf zijn, als iemand er tegen aan loopt of ik moet een jas aan doen, dan voel ik het.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X