Werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Guusd View Post
    3e jaars rechten aan de universiteit van Nijmegen. Wil na dit jaar Rechechekundige of Politiekundige worden. Dat is ook de reden waarom ik begon met trainen. Daarnaast ben ik postbezorger bij PostNL
    Weet dat recherche echt een leuk beroep is. Altijd getwijfeld (nu nog) tussen politie en mijn andere liefde marketing/sales.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Weet dat recherche echt een leuk beroep is. Altijd getwijfeld (nu nog) tussen politie en mijn andere liefde marketing/sales.
      Doe recherche. Dan kunnen we partners worden en alle criminelen intimideren met onze pecs
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Doe recherche. Dan kunnen we partners worden en alle criminelen intimideren met onze pecs
        Vriend, als een moeilijke arrestant binnen word gebracht laat ik mijn broek zakken. Hij/zij denk "omfg im gonna get raped". Maar ipv rape, flex ik mijn quads terwijl ik schreeuw "umad" en "umirin?".
        Daarna komen ze bang door mijn quads naar de verhoorkamer waar ze jou tegenkomen. Jij scheurt je overhemd kapot en zegt "umirin 6pack phaggot, come at my 120kg pec brah". Zeker weten dat ze bekennen.
        Weer een case solved by duo penottie.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
          Haagse Hogeschool in Delft 1e jaar propedeuse

Veel mensen hiero doen HBO valt me op
          Ohh nog maar een broekie

Jullie zullen wel ongeveer hetzelfde vakkenpakket als wij hebben(Avans hogeschool den bosch) dus succes met de laatste mechanica's voor de P. Mechanica was de reden dat ik mijn P niet had het eerste jaar dat vond ik een pittig vak, hadden ook maar heel weinig jongens de eerste keer.

Ben derdejaars nu
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Magazijnier.
            Horeca als kelner.
            http://www.facebook.com/extremefitness2013
            for fitness and bodybuilding motivation

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Ohh nog maar een broekie

Jullie zullen wel ongeveer hetzelfde vakkenpakket als wij hebben(Avans hogeschool den bosch) dus succes met de laatste mechanica's voor de P. Mechanica was de reden dat ik mijn P niet had het eerste jaar dat vond ik een pittig vak, hadden ook maar heel weinig jongens de eerste keer.

Ben derdejaars nu
              Ja ben nog broekie

Bij mijn eerste tentamen heb ik 1 van de vakken verknald wiskunde ftw, wat een kutvak is dat.
              mechanica vind ik wel te doen samen met dat energie leer.
              ik doe btw wel duaal ;-)
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik volg HBO "International Gigolo".
                Ssssmoking

Comment

momenteel heb ik werk als professioneel katten fluisteraar

en bezig met hbo accountancy
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Vriend, als een moeilijke arrestant binnen word gebracht laat ik mijn broek zakken. Hij/zij denk "omfg im gonna get raped". Maar ipv rape, flex ik mijn quads terwijl ik schreeuw "umad" en "umirin?".
                    Daarna komen ze bang door mijn quads naar de verhoorkamer waar ze jou tegenkomen. Jij scheurt je overhemd kapot en zegt "umirin 6pack phaggot, come at my 120kg pec brah". Zeker weten dat ze bekennen.
                    Weer een case solved by duo penottie.
                    De enige guns die wij nodig hebben zijn onze armen. Linker arm heet Law, rechterarm heet Order

Comment

MBO. Handhaving, toezicht en veiligheid.
                      dit jaar afronden en dan toelatingstest doen voor HBO facility management. en anders facilitair leidinggevende niveau 4.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Albert Heijn voor een jaartje, volgend jaar waarschijnlijk informatica studeren aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                          Albert Heijn voor een jaartje, volgend jaar waarschijnlijk informatica studeren aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.
                          Volgens mij studeert iedereen die hier op bodynet op een universiteit zit aan de VU. Ben ik de enige uit nimwegen?

Comment

HBO ICT en Business. Ik zit nu in de laatste tentamenweek voor mijn propedeuse.

Verder doe ik als bijbaantje kippen laaien.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Laatste jaar MBO bouwkundige - architectuur niveau 4 zit nu alleen te twijfelen of ik HBO bouwkunde of werktuigbouwkunde ga studeren maar goed nog een half jaar stage om goed na te denken. Als bij baantje werk ik in de montage bouw.

Comment

c++ programmeur in opleiding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X