Stoppen met de lifestyle.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stoppen met de lifestyle.

Ter verduidelijking in ben verreweg van stoppen met trainen etc.
    Maar ik ben toch benieuwd wat er met je lichaam gebeurt als je stopt met trainen en goed eten in de volgende situaties:

Vroeger dik, nu ripped met goed dieet, 4x trainen pw --> stoppen
    Vroeger mager, nu goed gespierd met goed dieet, 4x trainen pw. --> stoppen

Als je vroeger bijv erg mager was en op dit moment dagelijks 4000kcl naar binnen werkt en je stopt met trainen en gezond eten, kan je als je dan stopt ineens dik/chubby worden?

En wat is een gezonde manier om deze lifestyle af te bouwen?
    What you put in you get out.

Rare vraag hoor, want waarom zou je stoppen met goed eten.
    Het stoppen met trainen kan ik mij nog voorstellen.

Maar je zal terug gaan naar de oorspronkelijke bouw..

Een gezonde manier om te stoppen met goed eten is er niet!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Een gezonde manier om te stoppen met goed eten is er niet!
      Hmm, ik kan me zo voorstellen dat je je eiwitconsumtie wel wat omlaag kan schroeven hoor.

Maarre, gezond afbouwen betekent nog lange tijd je caloriebehoefte in de gaten moeten houden. Stoppen met trainen en 10kg spiermassa verliezen heeft gevolgen voor de energie die je nodig hebt.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Waarom zou je dat willen? Als je ergens hard voor gewerkt heb wil je dat meestal niet zo snel opgeven.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Waarom zou je dat willen? Als je ergens hard voor gewerkt heb wil je dat meestal niet zo snel opgeven.
          "Velle non discitur"

Comment

Denk dat je altijd weer makkelijker terug valt in hetgeen wat je was. Simpelweg omdat je stofwisseling een rol speelt, maar ook je hongergevoel (ben je iemand die snel overeet of juist snel teveel eet), en je eigen zelfbeeld (als je jezelf altijd als te mager zag, zal je dat waarschijnlijk ook sneller 'terug' zien)?

En vet worden kan altijd. Maar zoals het voor de ene moeilijker is om aan te komen, is het voor de andere moeilijker om niet vet te worden
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Terugvallen in oorspronkelijke staat weet ik zo net nog niet.
              Nadat ik van de motor afgevallen ben heb ik ruim een jaar niet meer gesport, goed gegeten etc. Ben toen gezakt naar 72kg terwijl ik oorspronkelijk 65kg woog, vetpercentage was op het oog ook ongeveer gelijk. Mijn voeding in deze periode was gewoon echt een dieet van niks maar toch bleef ik lange tijd stabiel op 72kg totdat ik de smaak weer te pakken kreeg

Comment

Hangt ook van je bouw af natuurlijk
                En mensen die naturel groot zijn geworden houden langer hun postuur aan
                En met AAS vallen ze sneller terug naar wat ze naturel hebben bereikt.
                Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
                  "Velle non discitur"
                  Doe dat mij ook maar!
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je valt terug, op korte termijn relatief niks, middellang relatief veel, op lange termijn veelal terug bij af.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Je valt terug, op korte termijn relatief niks, middellang relatief veel, op lange termijn veelal terug bij af.
                      En zo is het

Comment

Gelukkig dat al die jaren van training (vermoedelijk) ervoor zorgen dat er extra celkernen in de spiervezels zitten. Dan is het nadien makkelijker opbouwen.

Comment

Het is misschien een rare situatie, maar er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die vroeger heel fanatiek gesport hebben en daarmee door omstandigheden zijn gestopt.

Conclusie: Je valt terug, op korte termijn relatief niks, middellang relatief veel, op lange termijn veelal terug bij af.
                          What you put in you get out.

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
                            "Velle non discitur"
                            Er wordt gezegd dat niet te willen. Toch?
                            Latijnse les is alweer 3 jaar geleden
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Lijkt me kort door de bocht? Als ik nergens op zou letten word ik gewoon weer vet/vetter. Natuurlijk verlies ik dan ook spier, maar verhoudingsgewijs gaat vet dan denk ik harder. Lijkt me voor bijvoorbeeld een Fallus (ik weet zo snel geen ander lid als voorbeeld te geven, maar omdat hij daar ook mee worstelde) ook zo?

Niet iedereen doet deze sport omdat hij/zij te mager van zichzelf is.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X