Mentaliteit waar we allemaal wat van kunnen leren..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fossah View Post
    Is dat dan eigenlijk te testen? een kuurverleden?

OT: behoorlijk impressive
    Daar heb je een punt. Je kunt wel testen of iemand op dat moment gebruikt. Alleen zijn peptides ook niet traceerbaar op testen volgens mij.

Comment

op lange termijn niet wel als iemand gebruikt of net gebruikt heeft
      maar zit ook weer verschil in de middelen de ene is al naar een paar dagen uit het bloed het andere kan maanden duren
      naar een aantal jaar is dit niet meer mogelijk
      zie eens naar lance armstrong ze konden iedere keer niks vinden nou zijn de technieken enorm verbetert
      met de jaren. ze hebben bij hem urine monsters van jaren geleden nog maals bekeken.
      daar is hij ook mede door de mand gevallen.
      Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Haha ja met elke middag, 4 big mac's, 4 grote friet, 2 milkshakes en 4 appeltaarten. Terwijl zijn fysiek van nu er vele malen beter uitziet dan toen, wel minder gorilla, maar toch beter.
        Ja echt he. Er zit op een gegeven moment een foto tussen waarbij hij voor mij gewoon overkomt als een man met obesitas die toevallig fysiek zwaar werk doet. Niet andersom.

Dan heeft hij het over een open heart surgery, en dat komt dan puur van het junkfood en niet omdat hij ooit gebruikt heeft? Bijzonder.
        Maargoed, ook al stopt hij zichzelf helemaal vol, dan kan ik het ergens nog wel waarderen dat hij de illusie wekt dat het mogelijk is zonder gebruik. Menig beginner is nu van mening dat hij nergens komt als hij niet gebruikt, dat vind ik veel erger dan een enigszins correct leugentje.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Menig beginner is nu van mening dat hij nergens komt als hij niet gebruikt, dat vind ik veel erger dan een enigszins correct leugentje.
          Dat is natuurlijk ook zo als je het af zet tegen beroeps pro-bb'ers.
          Een bovengemiddeld fysiek (beter dan 95% v/d bevolking) is echter prima te bereiken natty en een veel meer realistisch streven.

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
            als je nou je verstand gebruikt
            drugsfree ttss geloof je het zelf
            Gaat om zijn instelling, het is hiet een bb board geen viva anti aas board.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Ja echt he. Er zit op een gegeven moment een foto tussen waarbij hij voor mij gewoon overkomt als een man met obesitas die toevallig fysiek zwaar werk doet. Niet andersom.

Dan heeft hij het over een open heart surgery, en dat komt dan puur van het junkfood en niet omdat hij ooit gebruikt heeft? Bijzonder.
              Maargoed, ook al stopt hij zichzelf helemaal vol, dan kan ik het ergens nog wel waarderen dat hij de illusie wekt dat het mogelijk is zonder gebruik. Menig beginner is nu van mening dat hij nergens komt als hij niet gebruikt, dat vind ik veel erger dan een enigszins correct leugentje.
              Goed punt. Eens.
              "Straight outta gym"

Comment

ps: tuurlijk heeft hij gebruikt, kom op zeg maar waarom moet het altijd daar over gaan?
                Zijn altijd de type's die zelf half bezig zijn die erover miepen...
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...