onderarm?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2-3 mensen ? Wordt steeds gekker hier.

Comment

Ja sinds Nibor weg is, is het hier niks meer
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
        Ja sinds Nibor weg is, is het hier niks meer
        Een momentje stilte voor ons eigen zyzz Nibor...

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
          je kan mij neit wegpesten :P

alleen je hebt bijna niks hier aan behalve echt 2-3 mensen in dit forum hebben wat verstand en goeie tips
          Ja echt hè!! gelukkig hebben we mensen zoals jij die dat signaleren....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Ja echt hè!! gelukkig hebben we mensen zoals jij die dat signaleren....

Comment

Dem trol

Comment

nee ze worden kleiner, omdat je onderarm groter word!
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

als je onderarmen traint wordt je net zoals popeye, dit komt omdat al de spiervezels zich van je biceps en triceps naar je onderarmen verplaatsen.

Comment

als je onderarm traint worden dan je biceps en triceps ook groter???
                    Heb je soms net ontdekt hoe je moet masturberen?

Comment

alleen je hebt bijna niks hier aan behalve echt 2-3 mensen in dit forum hebben wat verstand en goeie tips
                      2-3 mensen :O, ik denk nee ik corrigeer weet wel zeker dat er meer dan 2-3 mensen hier lopen met verstand en goeie tips

Originally posted by stanleymarclar View Post
                      als je onderarmen traint wordt je net zoals popeye, dit komt omdat al de spiervezels zich van je biceps en triceps naar je onderarmen verplaatsen.
                      Vergeet dan geen spinazie te eten
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

het is niet zo dat je biceps gigantisch wordt van onder arm trainen.
                        maar je gebruikt je biceps wel met bepaalde oefeningen voor onder arm.

en dat de biceps kleiner worden is natuurlijk bull****
                        misschien dat ze kleiner LIJKEN doordat je onderarm groter wordt
                        maar dan ben ik van mening dat je dan klote traint.
                        Chaka Chaka Boy

Comment

valt gewoon op dat 90% geen normaal antwoord kan geven ,is gewoon jammer omdat je een hoop mensen wegjaagt die vervolgens naar een ander forum gaan waar ze wel een goed antwoord kunnen krijgen op datgene wat ze willen weten.
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

En nu jij weg gaat blijft er 0.67 over ofniet ??

Of kan ik nu niet rekenen ??

BTW kerel ff antwoord op je vraag : Ja of eigenlijk NEE, of misschien ook wel maar misschien ook wel niet

als jij je vraag even wat breder aangeeft zijn er misschien wel 0.24 mensen die antwoord geven

trouwens.. als je nu gewoon je bicep en tricep traint... word je onderarm ook groter.. en als je met je handje je kulletje vasthoud.. word dan je kulletje groter of je hand kleiner ??

Comment

Originally posted by brillant View Post
                              valt gewoon op dat 90% geen normaal antwoord kan geven ,is gewoon jammer omdat je een hoop mensen wegjaagt die vervolgens naar een ander forum gaan waar ze wel een goed antwoord kunnen krijgen op datgene wat ze willen weten.
                              Zoals bijvoorbeeld DBB waar je niet telt als je naturel bent en geen 5000 mg test per week zet

Op elk forum heb je mensen die zich ff aanmelden wat rond lopen te neuzen en dan heel onverwacht een hele domme en te korte vraag stellen

Comment

als je onderarm traint worden dan je biceps en triceps ook groter???
                                Ligt aan je oefening, de meeste onderarm oefeningen zijn meer belastend voor de schouder dan voor de bicep/tricep.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X