New Gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• New Gym

Dag beste leden,

Naar langere tijd is het toch zover. Ik en een maat van mij gaan een eigen gym openen in Enschede. Dit omdat er niet echt meer een Hardcore gym te vinden is en er steeds meer vraag naar is in onze regio.

Dus Wellicht midden 2013 is onze nieuwe gym geopende in Enschede. Als er leden zijn die dicht bij of uit Enschede komen. Houd ons goed in de gaten zal steeds meer updates plaatsen van de vorderingen.

Nice, succes er mee Helaas is Enschede anderhalf uur rijden voor mij. Heb je ook al een naam voor de gym?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Waar trainen jullie nu dan? En op welke manier hardcore? Meer strongmen-, powerlifting-, olympic- of bodybuildinggericht?

Comment

Originally posted by erikz View Post
        Waar trainen jullie nu dan? En op welke manier hardcore? Meer strongmen-, powerlifting-, olympic- of bodybuildinggericht?
        Spullen zijn meestal het zelfde die je nodig hebt alleen train je heel anders en zijn de zelfde oefeningen ook heel anders qua uitvoering.
        Natuurlijk heeft een strongmen andere dingen nodig dan een bodybuilder maar veel dingen komen overeen.

Ben benieuwd en als die geopend is wil ik best keertje erheen gaan, lijkt mij leuk!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Het is alleen niet zo handig dat je onder dezelfde alias ontzettend veel berichten hebt geplaatst over je steroidengebruik, nu weet iedereen dat je via de eigenaar van de nieuwe gym in enschede aan illegale middelen kunt komen.

Comment

Lijkt me een hoop heisa, maar vind ondernemerschap toch iets heel moois. Dus heel veel succes.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Het is alleen niet zo handig dat je onder dezelfde alias ontzettend veel berichten hebt geplaatst over je steroidengebruik, nu weet iedereen dat je via de eigenaar van de nieuwe gym in enschede aan illegale middelen kunt komen.
              Bij mij aan illegale middelen komen hoe kom je daar bij?

En ja heb gekuurt betekend dan gelijk dat ik een handelaar ben?

@ alle anderen Thanx.

Ja RawIron HARDCORE Gym.

Tevens andere sportscholen hebben dumbbels meestal tot 40 of 50 kilo onze gaan tot 60 en het zijn pannata apparaten die met schiojven werken en niet met vaste gewichten.

Comment

Dat zeg ik niet, maar als ondernemer moet je wel oppassen met dat soort dingen zo openbaar.

Comment

Dat zeg ik niet, maar als ondernemer moet je wel oppassen met dat soort dingen zo openbaar.
                  Helemaal mee eens. Er kom ook niks van dat spul in mijn Gym!!

Wat iedereen buiten de gym om doet moeten ze zelf weten.
                  Bedankt voor je tip!

Comment

Nu begrijpen we elkaar

Nog een paar vragen: hoeveel squatrekken komen er in je gym? Hoeveel olympische barbells? En is er ook talk/magnesium beschikbaar, of moet je dat zelf meenemen? Komen er ook trainingen, of sessies waar de technischere oefeningen worden behandeld, zoals snatches en powercleans?

Comment

Nu begrijpen we elkaar

Nog een paar vragen: hoeveel squatrekken komen er in je gym? Hoeveel olympische barbells? En is er ook talk/magnesium beschikbaar, of moet je dat zelf meenemen? Komen er ook trainingen, of sessies waar de technischere oefeningen worden behandeld, zoals snatches en powercleans?
                      HE

Ja wij beginnen klein dat moet je niet vergeten wij zullen zeker steeds er uit gaan breiden. En trainingen kunnen altijd in een programma komen. Tevens goeie tip over talk/magnesium. Dit nemen wij zeker mee.

Antwoord op squat rekken zal eerst 1 zijn maar ook dat wordt uit gebreid. Olympische barbbels zulen rond de 3 a 4 liggen.

Vraagje waar woon jij?

toevallig ook Enschede?

grtz

Comment

Iets van seminars zoals Rippetoe doet bestaan volgens mij nog niet echt in Nederland (niet dat ik weet in elk geval?), zou leuk zijn als je zoiets zou kunnen aanbieden in de toekomst. Weer eens wat anders dan de Zumba-uurtjes die in veel gyms afgedraaid worden. Ik denk dat er serieus animo voor bestaat (en dan niet dat crossfit gebeuren).
                        Verder veel succes! Altijd leuk natuurlijk als mensen enthousiast aan zoiets beginnen en ik hoop dan ook op een groot, enthousiast ledenbestand voor je nieuwe gym

Comment

Originally posted by aktito View Post
                          Iets van seminars zoals Rippetoe doet bestaan volgens mij nog niet echt in Nederland (niet dat ik weet in elk geval?), zou leuk zijn als je zoiets zou kunnen aanbieden in de toekomst. Weer eens wat anders dan de Zumba-uurtjes die in veel gyms afgedraaid worden. Ik denk dat er serieus animo voor bestaat (en dan niet dat crossfit gebeuren).
                          Verder veel succes! Altijd leuk natuurlijk als mensen enthousiast aan zoiets beginnen en ik hoop dan ook op een groot, enthousiast ledenbestand voor je nieuwe gym
                          Thanx!!

Ja er is zeker vraag na die klote goedkope GYM'S zijn niks voor de serieuze mensen onder ons. En wij beginnen met 200 m2 hal dus niet al te groot

Eventuele nog meer tips van mensen graag zijn erg welkom

Comment

Originally posted by Scarface84 View Post
                            HE
                            Vraagje waar woon jij?

toevallig ook Enschede?

grtz
                            Zou zomaar kunnen, hoezo?

Comment

Zou zomaar kunnen, hoezo?
                              Omdattie dan z'n eerste lid kan scoren doh

Comment