Whey-Proteïn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey-Proteïn

Hallo allemaal,

Ondertussen krijg ik van de magere kwark met een theelepel jam kokhalsneigingen, ik wil weer een tijdje aan de shake's.

Is er iemand die uit zijn hoofd weet of er dit moment ergens aanbiedingen zijn ofzo? 2 voor de prijs van 1 etc..

Ik zit nu weer hieraan te denken: Whey Proteine - Eiwitten | Body & Fitshop

Thx,
    Maarten

Of deze: Whey isolaat 1000g. Het ideale whey eiwit voor spieropbouw of een eiwitdieet.

Comment

Zulke aanbiedingen zie je vrijwel niet voorbij komen hoor. Als het vervanging voor de kwark is ben je trouwens waarschijnlijk beter af met micellar casseïne protein dan whey.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Zulke aanbiedingen zie je vrijwel niet voorbij komen hoor. Als het vervanging voor de kwark is ben je trouwens waarschijnlijk beter af met micellar casseïne protein dan whey.

Het juiste antwoord

Comment

Thx voor je reactie. Maar hoezo? Ik dacht altijd dat ik Whey moest gebruiken voor optimaal spierherstel en groei na mijn training(en) ?

Groet,
          Maarten

Comment

Volgens mij heb ik het antwoord al gevonden.. eiwitten om spiermassa te kweken | Vraag en antwoord

Verschil zit em in de verlengde afgifte toch?
            Last edited by MrVain; 12-02-2013, 13:48.

Comment

Ja maar dan anders.
              We gebruiken de whey om zo snel mogelijk weer het tekort aan te zuiveren.
              De casseine gebruiken we vooral in de avond om het in de nacht netjes op peil te houden.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Ja maar dan anders.
                We gebruiken de whey om zo snel mogelijk weer het tekort aan te zuiveren.
                De casseine gebruiken we vooral in de avond om het in de nacht netjes op peil te houden.
                Ah, vandaar de reactie van Fitnessboer; de kwark (die me de keel uitkomt) giet ik inderdaad in m'n nek voor het slapen gaan..

Thx voor jullie info!

Maarten

Comment

Yep die FitnessBoer mag dan n stuk hier vandaan zitten (Spanje?) maar hij gaf je wel al de oplossing.

Comment

"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Grazie!

Comment

Whey Perfection besteld!

Comment

Nu snap ik het niet meer hoor MrVain:

Je opend het topic omdat je de kwark niet meer door je strot kan krijgen, de kwark is een traag eiwit en dus geschikt voor de nacht.
                          Nu meld je dat je een whey eiwit hebt gekocht? (snel eiwit)

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Nu snap ik het niet meer hoor MrVain:

Je opend het topic omdat je de kwark niet meer door je strot kan krijgen, de kwark is een traag eiwit en dus geschikt voor de nacht.
                            Nu meld je dat je een whey eiwit hebt gekocht? (snel eiwit)
                            Ja haha.. Goed, hè! Ipv 's voor het slapen gaan neem ik nu een whey shake vlak na het trainen en misschien koop ik ook nog die shake (trage) voor het slapen gaan..

Ehm, nog een vraagje: van die tonijn uit blik, zijn dat trage of snelle eiwitten?

Groet,
                            Maarten

Comment

Relatief trage eiwitten zijn dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X