niet meer zo veel eiwitten en kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet meer zo veel eiwitten en kcal

ik had veel tijd kon lekker trainen en eten nu niet meer te druk stage +werk en nog meer dingen

ik had eerst 250-300 gram eiwiiten per dag
    en 3500-3700kcal

en nu haal ik maar

130-160 gram eiwitten
    en 2300-2800 kcal

fkt up nu denk ik zo van met dit zal ik niet meer veel resultaat boeken

Originally posted by Neto61 View Post
    ik had veel tijd kon lekker trainen en eten nu niet meer te druk stage +werk en nog meer dingen

en 3500-3700kcal

en nu haal ik maar

130-160 gram eiwitten
    en 2300-2800 kcal

Simpel hoger in vet en koolhydraten
    Chaka Chaka Boy

Comment

Wie weet is dit wel genoeg eiwit voor je lichaam?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

en 3500-3700kcal

en nu haal ik maar

130-160 gram eiwitten
        en 2300-2800 kcal

Het is niet bekend wat jou fysieke stats en behoeftes zijn wat KEV en kcals betreft, dus daar is niks zinnigs over te zeggen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Heb eens gelezen dat 1,8g eiwitten per kg lichaamsgewicht meer dan genoeg is als je natural traint. Als je aan het kuren bent hebje wel mogelijk meer nodig geloof ik.
          Ernstig noh!

Comment

Ow wacht ik zag niet dat je ook minder kcal totaal binnen krijgt. Je hebt toch wel een paar keer per dag 10 min tijd om een bak eten weg te werken? Snap niet dat als je het druk hebt je ook gelijk geen tijd meer hebt om genoeg eten binnen te krijgen.
            Ernstig noh!

Comment

Hoezo haal ik maar... Eet dan meer.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

meer eten dan he...en anders werk je gewoon een bak chocoladepasta weg op een dag hoef je qa calorien al niks anders meer te eten

Comment

Ga je nou elke week zo een soort topic openen? Wat wil je met zo een post bereiken of wilde je het gewoon even mededelen

Comment

Ik zeg maak er een blog van!

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
                      meer eten dan he...en anders werk je gewoon een bak chocoladepasta weg op een dag hoef je qa calorien al niks anders meer te eten
                      Antikatabool FTW!
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Het is niet bekend wat jou fysieke stats en behoeftes zijn wat KEV en kcals betreft, dus daar is niks zinnigs over te zeggen.
                        dan zeg ik het ff ben 1.76
                        weeg 79
                        vp 13%

doel dit jaar nog 6 kilo spier erbij waarschijnlijk moeilijk te behalen heb al veel gains gemaakt

daarom ook zo veel eiwitten en kcal want dit heeft mij tot nu toe echt geholpen en nu kan ik niet meer zo veel eten

en mensen zeggen druk is smoeje ofzo maar nee kan niet eten er zijn regels bij je werk en stage bij werk krijg ik geen pauze en op de werkvloer mag je niet eten en stage 1 pauze en die is kort

Comment

dan zeg ik het ff ben 1.76
                          weeg 79
                          vp 13%

doel dit jaar nog 6 kilo spier erbij waarschijnlijk moeilijk te behalen heb al veel gains gemaakt

daarom ook zo veel eiwitten en kcal want dit heeft mij tot nu toe echt geholpen en nu kan ik niet meer zo veel eten

en mensen zeggen druk is smoeje ofzo maar nee kan niet eten er zijn regels bij je werk en stage bij werk krijg ik geen pauze en op de werkvloer mag je niet eten en stage 1 pauze en die is kort
                          Ik heb het ook druk maar 3700 kcal lukt me echt wel..

Mijn ontbijt en maaltijd + kwark voor het slapen is bij elkaar al 2500 bijna, wat boterhammen erbij in die kleine pauze zit je al aan de 3000 en je zal vast wel meer momenten hebben om te eten zo niet ben ik erg benieuwd hoe je dagindeling is.

Ookal heb je geen pauze werk dan snel whey/caseine met brinta shake tussendoor op je werk naar binnen, kost nog geen 3 minuten, als je werkgever dat niet goed vind gauw wegwezen daar....

Comment

geen pauze is natuurlijk belachelijk maargoed, dat terzijde.

lijkt mij een mooi gevalletje voor intermitted fasting

Comment

pauzes zijn gewoon wettelijk verplicht. Je mag niet zomaar 8 uur na elkaar doorwerken.
                              volgens mij bij 8 uur werkdag 2* 15 min en 1*30min

anders pispauze vragen en eiwitreep in je broekzak steken
                              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X