Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema

Hallo allemaal ik heb een vraag over mn training schema.ik train nu een klein jaartje maar wil er nu serieus aan beginnen met voeding en alles,ik wou vragen of dit verstandig is:.. Ma:borst,di:rug,woe:benen,bicep/tricep,do:schouders,vrij:bicep tricep.Armen doe ik 2x omdat er veel aandacht aan wil besteden.naar elke training 30min cardio. Groetjes

Pak gewoon een standaard schema.

Comment

Als je nu na een jaar pas serieus zou ik heel serieus je gehele lichaam trainen, dat meen ik....serieus*
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ligt aan je trainingsfrequentie, ga je nou 3 x per week naar de sportschool dan... pak hem beet; maandag; borst, tri, abs, woensdag: benen, schouders, abs, en vrijdag: rug, biceps, abs.

Het kan nooit kwaad om elke training je abs mee te pakken. extra aandacht naar kan later ook komen. het hoeft niet van dag 1 specifiek. je zal merken als je borst sterker is dan je armen en je doet een press... dan moeten je armen twee keer zo hard werken om enige druk te voelen aan je borst. De 'algemene' sporters geef ik persoonlijk ook niet altijd een arm oefening... waarom? omdat ze eerst een basis gaan opbouwen en overigens bij een press of pull de armen ook gebruiken.

Om weer terug te komen op je vraag, ik stem mee met emilio; 3 dagen per week; 5 kwartier per training inclusief cardio, sweet

Comment

Kan geen kwaad om alke training je abs te trainen, maar of het enig nut heeft?
          Waarom elke keer je abs?

Comment

Originally posted by Pablo23 View Post
            Hallo allemaal ik heb een vraag over mn training schema.ik train nu een klein jaartje maar wil er nu serieus aan beginnen met voeding en alles,ik wou vragen of dit verstandig is:.. Ma:borst,di:rug,woe:benen,bicep/tricep,do:schouders,vrij:bicep tricep.Armen doe ik 2x omdat er veel aandacht aan wil besteden.naar elke training 30min cardio. Groetjes
            Nou als niemand iets zegt, zal ik je wel helpen.
            Nee dit schema is kmp, omdat je teveel van je schouders vergt als je woensdag je bi/tri, donderdag je schouders en vrijdag weer je bi/tri traint (is 3x schouder belasting).
            Ook komt het neer op dat je dan 3 dagen achtereen je triceps belast.
            Dus als jij je armen groter wilt hebben, zou ik het zeker niet zo doen omdat je zo alleen maar vraagt om blessures. Je gunt je schouders en triceps zo veel te weinig rust.

Er is al geroepen, neem een bestaand schema..

Comment

Hmm.. Ik dacht dat ik nu wel goed zou zitte. Met me schema,Niet Dus.bedankt voor de reacties iedereen kan iemand een schema misschien geven om 5dagen te gaan.ik vind het belangrijk om grotere armen te krijgen vandaar 2x per week maar dan ga ik het anders doen.bedankt groetjes

Comment

Pablo, gebruik de zoekfunctie en zoek op trainings schema's.
                Er staat er vast wel 1 bij die je past.

Comment

houd er ook rekening mee dat je biceps ook belast wordt bij de meeste rug en sommige schouder oefeningen en je triceps bij je borst en schouder oefeningen. Hetzelfde als wat er voor je schouders geadviseerd is gaat hier denk ik ook op te weinig rust en herstel zullen wss de groei in de weg staan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X