Nu ik aan het bulken ben merk ik dat ik veel meer energie heb en meer kilo's doe. Wat ik doe als ik ga bankdrukken is een goeie maaltijd rijst of pasta eten en half uur driekwartier erna sporten. Ik merk dat ik hierdoor van 60 BP naar 70kilo ben gegaan. Misschien een tip. Mij lijkt ook dt je hierdoor sneller massa opbouwt, WEL GOED UITVOEREN!
Bankdrukken, eten en buik..
Collapse
X
-
Originally posted by MitchSuvaal View PostNu ik aan het bulken ben merk ik dat ik veel meer energie heb en meer kilo's doe. Wat ik doe als ik ga bankdrukken is een goeie maaltijd rijst of pasta eten en half uur driekwartier erna sporten. Ik merk dat ik hierdoor van 60 BP naar 70kilo ben gegaan. Misschien een tip. Mij lijkt ook dt je hierdoor sneller massa opbouwt, WEL GOED UITVOEREN!
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWaarom zeg je dit?
"Al die dingen met caloriën en voedingschema's".Last edited by pescatore; 15-02-2013, 13:53.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostAls je het niet goed aanpakt wordt het niets. Als je wat wilt bereiken dan moet je er wat voor doen.
Dit klinkt weer als de zoveelste luie knul die even met 1 oefeningetje breed wil worden zonder er verder iets voor te willen doen. Wordt hem dus niet, maar doe lekker je ding, ik steek mijn energie wel in mensen die wel serieus zijn en dus ook zich inspannen om wat te bereiken.
Succes!
Zovaak al vermeld dat ik niet breed wil worden, ik weet donders goed dat ik met alleen een oefening niet breed ga worden en dan vooral niet zonder een goede voeding. Dat weet ik allemaal al, mijn vraag was meer gericht op thuis trainen met de bank voor de bovenlichaam een beetje aan te pakken..let op een beetje.
Dus geen professioneel aanpak want dat kan in de sportschool met begeleiding enz..
Mijn vraag luid dus : kan ik thuis met een bank met losse gewichten mijn spieren een beetje( met nadruk op beetje ) aanpakken, en of het wat uitmaakt als ik meer ga eten ( dus zonder extra sport en alleen met gewichten trainen ). Ik begrijp dus dat meer eten niet veel uitmaakt voor alleen bankdrukken..ok ik ga er niet veel van vooruit maar dat beetje moet dan toch wel lukken ? Ik vraag ook niet veel hoor..en mensen maken mij uit van troll ??
Originally posted by Dinky Toy View Postdit hele topic kan toch niet serieus zijn ???
sorry hoor... ik ben 50 een vrouw en ook pas 2 jaar aan het trainen. Hiervoor nooit gesport. Ik wist er ook niet veel van. Maar wat ik jou hoor zeggen .... das nog erger dan een dom blondje.
iedereen weet toch dat calorieën verbranden niet zomaar vanzelf gaat. Wil je cal verbranden, moet je echt trainen, dan kom je er inderdaad niet met een paar keer een beetje bankdrukken.
En als je meer eet zonder extra cal te verbranden word je gewoon vet... simpeler kan ik het niet zeggen.
Zo een actie zo een reactie..sorry maar het feit is dat sommigen het helemaal verkeerd begrijpen van wat er gevraagd of gezegd word.
Lees een bericht boven waar dit topic over draait..
Originally posted by knulletje01 View PostWaarom luister jij niet gewoon naar de leden die het echt wel weten?
Ze doen hun goddelijke best jou iets uit te leggen.
Je zegt al n buik te hebben en dat alles hangt, en dan wil je nog meer gaan eten? Dan alleen je borst en biceps trainen?
Je hebt al n halter en dumbells, train dus ook je benen.
Maar je bovenlichaam bestaat ook uit meer spieren dan borst en biceps.
Je wilt niet dat ze gaan zeggen kijk hem nou?
Nou kerel voordat ze dat doen gaat er heus wel n aardig poosje overheen, reken voor dat op n jaar of 8...
Op de manier zoals je het nu wilt gaan doen, zal het +- 500jaar duren en dan nog heb je een buik en borst die hangt.
Ik weet dat sommigen ( met nadruk op sommigen wat er zitten kerels er tussen die het funny vinden met beginners etc.. ) zijn hulp willen aanbieden maar het begrijpen van de vraag word gewaardeerd. Zo niet dan krijg je weer van die berichten waar we toch echt geen meter voortgang boeken.
Wat ik dus thuis doe is :
3 setjes van 10
- Bankdrukken
- Biceps ( Standing Barbell Curls )
- Biceps ( Incline Dumbbell Curls )
- Handknijpers ( uit Engeland schijnt van de beste te zijn )
- en zittend met de dumbells
Dit alles 3x10..bij bankdrukken ga ik 2x 10 en 1x5 doen met als laatste set iets zwaarder...enz..ik kijk nog voor andere oefeningen.
Maar zoals ik al zeg wil ik niet breed worden ofzo maar gewoon in de avonduren om de dag met dit mijn bovenlichaam een klein beetje aanpakken.
Ik heb gezorgd voor Shake, heb vandaag de Whey perfection binnen.
Nogmaals ik hoef niet niet breed te worden, ik hoef geen calorieen te verbranden of vet wegwerken. Mijn vraag was dus of ik met dit na 1 jaar een stuk ( dus een beetje ) beter ga uitzien.
Nee ik ben niet lui, maar wegens omstandigheden kan ik gewoonweg niet meer doen op dit moment. Daarom blijft het nu bij thuis trainen met een voeding waar ik betere ga opletten..en dan gewoon na een jaar of 1-2 dat mijn bovenlichaam er een klein stuk beter uitziet.
@MitchSuvaal
Bedankt voor je advies kerel, jij schijnt toch de enigste te zijn die mij een beetje begrijpt. Bedankt, ben al in zoektocht voor meer/andere oefeningen.
Comment
-
Dan zeg ik... JIJ begrijpt het niet!
Als je alleen je borst traint, krijg je schouders die naar voren staan. Omdat je rug te zwak is tegenover je borst.
Als je alleen je biceps traint, krijg je van die rare armpjes met n knikker aan de voorkant.
Dus als je borst traint moet je om vehouding te houden ook je rug trainen!
Als je biceps traint moet je ook je triceps trainen.
Dan komt het:
Als je biceps en triceps traint, moet je ook je schouders trainen. Omdat je anders weer n lullig puntig schoudertje hebt tegenover je borst en armen.
Als je deze op redelijk niveau hebt getraint, heb je weer n lullig onderstel tegenover je bovenkant.....
Niemand wil jou afzeiken, maar je zit hier op n site die vooral gericht is op serieus bezig zijn.
Vandaar die antwoorden.. Is niet persoonlijk naar jou toe he.
Comment
-
Het beeld van "een beetje" dat wss in je hoofd zit heeft ook gewoon een bepaalde aanpak nodig. Je hoeft niet gung-ho loco te gaan maar als je alleen wilt horen wat je graag wilt horen, dan heeft het geen zin om iets te vragen natuurlijk...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDan zeg ik... JIJ begrijpt het niet!
Als je alleen je borst traint, krijg je schouders die naar voren staan. Omdat je rug te zwak is tegenover je borst.
Als je alleen je biceps traint, krijg je van die rare armpjes met n knikker aan de voorkant.
Dus als je borst traint moet je om vehouding te houden ook je rug trainen!
Als je biceps traint moet je ook je triceps trainen.
Dan komt het:
Als je biceps en triceps traint, moet je ook je schouders trainen. Omdat je anders weer n lullig puntig schoudertje hebt tegenover je borst en armen.
Als je deze op redelijk niveau hebt getraint, heb je weer n lullig onderstel tegenover je bovenkant.....
Niemand wil jou afzeiken, maar je zit hier op n site die vooral gericht is op serieus bezig zijn.
Vandaar die antwoorden.. Is niet persoonlijk naar jou toe he.
Omdat ik een bank met losse gewichten en dubells heb kan ik meer oefeningen doen dus ook mijn rug trainen. De verhouding bovenkant-onderkant maakt mij niet veel uit, het gaat mij dus meer om de bovenlichaam en het hoeft niet veel maar een beetje zodat het er beter uitziet dan nu. Ik ga me verdiepen in oefeningen die jij beschreven hebt.
En jah ik begrijp nu echt dat zulke vragen hier niet gewardeerd word, want men zit hier met een serieuse en proffessionele aanpak. Als ik dan met zo'n vraag hier aan kom merk ik nu dat het bij hen niet serieus aankomt.
Mijn probleem is dus echt alleen mijn bovenlichaam een beetje aan te pakken meer hoef en verwacht ik ook niet. Miscchien was het beter geweest om mijn vraag toch elders te vragen, is niet persoonlijk bedoeld hoor maar ik begrijp sommigen hier wel.
Bedankt.
Comment
-
He TS, ik veronderstel dat jij met "beetje" bovenlichaam aanpakken bedoelt dat je een aantal kilotjes eraf wil? Je wilt een wat strakker figuur? Toch?
Nu is het zo dat je plaatselijk geen vet kan kwijt geraken. Heel je vetpercentage zal dalen, en dat bekom je het beste door ook heel je lichaam te trainen. Ook cardio zal je hier bij helpen.
Het is moeilijk om een beetje met fitness bezig te zijn, want dan heeft fitness nauwelijks resultaten, of bijna geen resultaten. Je doet het beter meteen goed en dan krijg je wel resultaat. Begrijp je wat ik bedoel?
Met andere woorden zal hetgene wat je van plan was te doen, (gewoon bankdrukken) er zelfs niet voor zorgen dat je een beetje veranderd aan je bovenlichaam.
Comment
-
Hey Wakke Bedankt. Momenteel kan ik daar niets aan veranderen en moet het nu alleen bij thuis trainen laten. Later als ik de gelegenheid heb wil ik me wel inschrijven bij een sportschool, of lekker gaan rennen. Maar nu kan ik dat niet heb niet zoveel tijd wegens werk, een ander hobby en famillie krijg er weer een kid bij..Maar ik krijg er al een beeld van hoe/wat maar momenteel toch echt thuis met gewichten en wie weet over enkele maanden veranderd dat wel. Bedankt !
De topic mag van mij op slot.
Comment
-
Originally posted by Spiegelkarper View PostHey Wakke Bedankt. Momenteel kan ik daar niets aan veranderen en moet het nu alleen bij thuis trainen laten. Later als ik de gelegenheid heb wil ik me wel inschrijven bij een sportschool, of lekker gaan rennen. Maar nu kan ik dat niet heb niet zoveel tijd wegens werk, een ander hobby en famillie krijg er weer een kid bij..Maar ik krijg er al een beeld van hoe/wat maar momenteel toch echt thuis met gewichten en wie weet over enkele maanden veranderd dat wel. Bedankt !
De topic mag van mij op slot.
Oké, dan kan je voorlopig al wat oefeningen thuis doen hé! Als je wil kan ik je voor elke spiegroep wat oefeningen geven, maar op dit forum zal je ze ook vinden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment