Ideen voor mijn homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ideen voor mijn homegym

Ik wil mijn homegym eens gaan uitbreiden .

ik heb nu : Powerrack met lat pully , hometrainer , loopband , step,leg extension(die nog bij mn moeder staat ) diverse halters gewichten , weerstandsbanden , mogelijkheid voor hyperextensions.

Wat zou ik nog kunnen toevoegen , ik twijfel tussen een dubbele cable crossover en een legpress

die wil ik dan 2de hans ergens kopen . maar kan je een leg press wel op een zolder dumpen ? ivm het gewicht ?

of zeggen jullie fuck dees koop wat olym materiaal bij en een shitload aan gewichten
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Dubelle cable cross zou mijn voorkeur hebben. Maar daar zullen velen wel anders over denken :P

Comment

Wat kabels is altijd prettig (wel verstelbaar qua hoogte)
      Kan je meteen hele bovenlichaam trainen met toch een andere prikkel.
      Een barbell heb je als het goed is al dus de basis is er al.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Leg press moet qua gewicht geen probleem zijn lijkt me. Ik zou dan voor een combi 45 graden legpress en hacksquat gaan.

Heb je nog beperkingen mbt budget, tijd of ruimte?
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
          Leg press moet qua gewicht geen probleem zijn lijkt me. Ik zou dan voor een combi 45 graden legpress en hacksquat gaan.

Heb je nog beperkingen mbt budget, tijd of ruimte?
          ruimte is niet zo een probleem, budget wel een beetje .

maar het is niet zo dat alles op 1dag hier moet zijn .

ik heb een powerrack gekocht in augustus dacht ik ( was een 350 euro ) een abbo in de gym kost bijna evenveel . ik reken het zo een beetje uit . ik leg ook om de maand wat opzij hiervoor
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

ikzelf heb high/lowpully, squatrek,3 bankjes 1met legextention, vaste dumbells t/m 32kg en genoeg halterschijven. denk dat je goed moet nadenken wat er aan apparaten nog echt een toegevoegde waarde heeft. met mijn uitrusting kan ik me goed redden.

Comment

Zou zelf niks meer bijkopen maar investeren in hoogwaardig spul, gewoon degelijk oly materiaal, power rack, bankjes, dumbbells, en mogelijkheid tot pullups/dips.

Comment

een verstelbaar benchbank
                waarop je kan bankdrukken (flat incline decline)
                schouders met barbell of dumbells
                dumbell press voor borst (flat incline decline)
                naja nog genoeg om op te noemen.
                Chaka Chaka Boy

Comment

Ik zou voor de cablecross gaan, heb er destijds ook over getwijfeld maar heb er nooit spijt van gehad. Gebruik hem toch wel regelmatig. Voordeel vind ik zelf dat het ook bijna geen ruimte in beslag neemt.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Als ik zou moeten kiezen tussen de twee idd een cablecross. Verder vaste dumbels vind ik erg fijn, extra stangen en gewichten, sitting calves, etcetcetc
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Ik zou voor de cablecross gaan, heb er destijds ook over getwijfeld maar heb er nooit spijt van gehad. Gebruik hem toch wel regelmatig. Voordeel vind ik zelf dat het ook bijna geen ruimte in beslag neemt.
                      gebruik je dat zoveel ? die cable cross . lijkt me wel heel leuk maar als ik bedenkt dat je met een barbell ook heel erg veel kan . ik zou wel iets willen om benen te trainen maar dat is ook weer 3x zo duur als een cable crossover

Comment

Ik zou ook een cablecross doen. Mocht je voor de legpress gaan dan zou ik op het gewicht letten. Goed naar de bouwtekening kijken waar de steunmuren zitten want een legpress met beladen gewicht kan veel druk uit oefenen op een bepaald punt van de vloer
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik ben het eens met akito, je hebt reeds een cable station dus vind cable cross weggegooid geld.
                          Aangezien jij de enige bent die in je gym traint en squat zonder beperkingen kan uitvoeren vind ik ook leg press geen goed idee.
                          Gewoon sparen voor hoog waardiger materiaal, ER equipment rack bijvoorbeeld (geilt bij de gedachte alleen al) of een professionele oly bar of een lift platform (die je zelf in elkaar zet met materiaal uit een bouwmarkt ofzo).
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

lift platform komt er zeker ! . ik zit nu op de zolder (ongeisoleerd en met betonnen ongelijke vloer waar ook nog om de zoveel meter electriciteitskabels op de grond liggen .
                            ik ga dan verhuizen naar de hobby kamer , stabiele vloer en dan ga ik een platform bouwen met bovenaan een dikke rubbermat . kan ik ook eens deftig deadliften en eens squatten zonder een plekje te moeten zoeken dat een beetje waterpas staat

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              gebruik je dat zoveel ? die cable cross . lijkt me wel heel leuk maar als ik bedenkt dat je met een barbell ook heel erg veel kan . ik zou wel iets willen om benen te trainen maar dat is ook weer 3x zo duur als een cable crossover
                              waarom???iets om benen te trainen.
                              squat,deathlift,legextention,hiptrust,kuiten trainen door middel van barbell op de rug en plankje onder je voorvoeten enz.enz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X