cursussen en opleidingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Zal wel vaker beginnen toch? Deze maand gaat m niet worden. Volgende maand wellicht wel. Mss meteen voeding en diëthiek erbij. Moet nu al huilen bij de kosten . Maar goed, zijn ergere dingen dan een paar centen lichter zijn daarom ook maar alles in een keer *sprak hij zichzelf Dalai Lama -achtig toe*
    I dunno. Ik kan he zo 123 niet vinden op de site. Succes ermee in elk geval en laat ons nog even weten hoe het gaat als je je hebt aangemeld.

Comment

Hahahah, niet eens gezien. De nieuwe bericht aanpassen functie aaargh. Niet zo bijdehand hè Dhalsim, anders wacht ik je na school op voor een paar titty-twisters
      Ik ben allochtoon dus ik kan je neermeppen. Maareh ik ga je topic niet meer verder vervuilen .
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

vandaag contact gehad met EFAA je kan ook het volgende doen:
        E-learning module Anatomie/ Inspanningsfysiologie/ Trainingsleer en daarna meteen de NASM Personal Training.

wil ook geen pt worden maar wat meer weten van een hobby waar ik best wel gek op ben geworden los van alle fora ed. Heb hiervoor gekozen omdat het 'maar' 260 uur, 8 dagen, beperkte stage, en onder de 2000E. kost. Dan vind ik het nog wel leuk. 2 jaar geleden laatste studie afgerond maar om nu weer 4 jaar deeltijd te gaan doen hoeft van mij niet meer.

Comment

Hahah. Maak het ander nog wat onduidelijker
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hartelijk bedankt voor je mailbericht en je interesse in het volgen van een Fitnessopleiding.
            De opleidingen die je benoemt zijn geheel verschillend van niveau.

De Level 1 en 2 opleidingen welk AALO aanbiedt zijn niet door Fitvak erkend, zij geven ook aan dat na het behalen van deze 2 levels je eventueel aan kunt melden voor Fitnesstrainer A examen.
            De opleidingen die EFAA aanbiedt starten op een hoger niveau, Fitnesstrainer A (niveau 3) en Fitnesstrainer B (niveau 4), beide opleidingen zijn erkend door Fit!vak.

Op onze site: www.fit!vak.com vind je de Fit!vak opleidingsinstituten met de diverse locaties en de soort opleiding.
            (Opleidingeninfo> Opleidingsinstituten > aanklikken op het logo van het betreffende opleidingsinstituut) Je kunt dan eventueel doorklikken naar de website van de betreffende opleider.

De opleidingen Fitnesstrainer A worden meestal op zaterdag of zondag gegeven. De normale opleiding duurt ongeveer 5 maanden.
            Omdat de Fit!vak opleidingsinstituten zelfstandig zijn, is de prijs van de opleiding en de startdatum van ieder instituut verschillend.
            De meeste opleiders hebben de startdata van hun opleidingen en de kosten op hun website geplaatst.

Hopende met bovenstaande informatie je vraag voldoende te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Gitte Voorburg
            Examenbureau

Comment

Nu blijft de vraag wat f!tvak voorstelt natuurlijk...

Comment

Pfff dacht je bent al wel begonnen met je opleiding
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Commerciele poppenkast.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Precies, en zelf als je het wilt dan kun jij bij AALO fitvak voor een meerprijs erbij nemen. Ik zie in geeneen vacaturetekst iets staan over fitvak, dus dan zal het wel niet zo belangrijk zijn denk ik dan.

Comment

• Dit staat tevens op de website van AALO.

EFAA of AALO?

Wil je een cursus op het gebied van sport en bewegen volgen? Veel toekomstige studenten hebben het idee dat ze voor een keuze staan: EFAA of AALO. Maak op deze website kennis met AALO en maak vervolgens een geïnformeerde keuze.

AALO: voordeliger dan EFAA
                      In alle gevallen zijn de AALO fitness opleidingen voordeliger dan die van EFAA. Dit is te danken aan onze landelijke aanpak en de focus op snel en praktijkgericht opleiden. Daarbij bieden wij extra ondersteuning tijdens en na de opleiding. Bijvoorbeeld met onze populaire instructie-DVD’s. Ben je benieuwd naar het prijsverschil? Bekijk hier de prijzen van onze cursussen.

Kies uit meer dan 50 opleidingen
                      Van de cursus Fitness Master tot een step opleiding: bij AALO heb je een ruime keuze uit fitness cursussen. In Noord-Brabant, Noord-Holland, Zuid-Holland, Overijssel en Utrecht hebben wij cursuslocaties waar je terecht kunt voor het volgen van de opleidingen.

Kies voor AALO:
                      * Een AALO-diploma is gewild
                      * AALO is voordeliger dan EFAA
                      * Prima te combineren met een baan of studie
                      * Combinatie van thuisstudie en praktijkdagen

Je ziet het: er zijn heel wat voordelen aan een AALO-cursus verbonden. Schrijf je vandaag nog in voor onze opleiding tot fitnesstrainer! Dit kan via de website of per tel. 071-7512800.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X