Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vroeger judo gedaan. Maar dat vond ik maar suf na een tijdje.
Ben altijd geïntresseerd geweest in vechtsport, kijk het vaak op tv op eurosport. Ik zou best kickboxen/free fight willen doen, maar ik heb naast het bb ook nog andere hobby's. Dus de tijd heb ik er niet voor, behalve als ik andere hobby's laat vallen. Misschien in de toekomst.
Ik heb een paar jaar gekickboxed en een jaartje Free Fight gedaan. Erg leuk, alleen laatste tijd weinig tijd voor. Wel onlangs nog een goede training gehad van de K1 winnaar en 2003 en 2004 .
karate is beetje mietjes sport vind ik wel...Bij wedstrijden mag je elkaar meestal niet eens raken..TIs een verdigingssport .is ook goede combo bij je krachttraining.
Weet niet goed waar jij dat hebt gezien dat je bij karate-wedstrijden niet mag raken, maar daar slaag je de bal wel stevig mis hoor Xeno, en trouwens de meeste gevechtsporten zijn verdedigingssporten, enkele uitzonderingen zijn Jeet Kune Do, Krav Maga, Ninjitsu,... en nog een paar maar kan er niet direct opkomen... Meeste zijn gewoon gevechtSPORTEN.. De echte oude krijgskunsten zijn niet zo courant.
Ikzelf heb 1ste dan Karate (Shotokan) (FC), en doe daarbij nog aan JKD, Brazilian JJ, Escrima en Kickbox... Nu staat het allemaal op een zeer laag pitje door m'n hand, maar na de operatie heb ik heel wat in te halen....
Is zeer zeker een goede combo met KT, niet zo zeer met BB....
Grtz
-C-
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
doe kickboxen, heb ook jiu jitsu gedaan.
zou graag karate (kyokushinkai) of taikwondo erbij doen. voor het mooie zeg maar. tis hier alleen niet in de buurt dus ik kan het gwoon niet doen. enneuh... vind het nou ook beetje te laat om nog te beginnen
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment