Bodybuilding wedstrijd vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding wedstrijd vraagje

Stel ik wil een de Flexcup meedoen, maar ik ben redelijk lang voor een bodybuilder (1.90). Hoe wordt ik dan ingedeeld?
    Ik weeg namelijk al 93+ kg (7-8%) maar iemand die 1.70 is en dat weegt, heeft veel meer spiermassa natuurlijk.
    Dus ik vraag me af of er ook rekening wordt gehouden met lengte en hoe dat in zijn werking gaat.

Alvast bedankt!

Als je lang bent, dan zal ik eerder gaan voor een classic. Hiermee word dan rekening met je lengte gehouden en je mag iets van je lengte-10 cm=maximale gewicht. Is niet helemaal precies hoor, dan moet ik dat op zoeken voor je.

Comment

Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik 19 ben, en junior is tot 23 geloof ik? In de flexcup wordt dus bij de reguliere wedstrijden geen rekening gehouden met lengte vs. gewicht?o:

En hoe verschilt de classic van een reguliere wedstrijd als ik vragen mag (behalve dat er rekening wordt gehouden met lengte)?

Comment

Flex junior gaat volgens mij niet op gewicht nee. Dacht dat je D/C had, thats it. YBF gaat ook niet op gewicht bijv, maar op Fysiek (fitness/athletic/superbody)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X