Fibo 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fibo 2013

FIBO 2013 - Internationale Leitmesse für Fitness, Wellness & Gesundheit
    Ik ga er eens rond kijken dit jaar met een paar trainingsmaten, was benieuwd of er nog meer BN'ers waren die van plan zijn naar dit event te gaan.
    En misschien dat mensen die er al eens geweest zijn hun ervaringen willen delen !

Het ziet er in elk geval leuk uit!
    http://www.youtube.com/watch?v=DZRsyJ-aBJw
    Last edited by akito; 19-03-2013, 17:55.

Te ver. Volgens mij zijn er weinig van zulke dingen in de randstad. Jammer.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ben dan in Londen met mijn vriendin. Wel klote dat dat op dezelfde data valt als FIBO want ik had er graag heen gewild
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Het is nipt 2 uurtjes rijden bij mij vandaan dus het is wel te doen, wel jammer inderdaad dat zoiets gewoonweg niet bestaat in Nederland (op deze schaal dan..).

Comment

Dat soort events zijn wel gaaf ja.
          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Ik ga er zeker heen. Klein uurtje rijden!
            Ben er twee jaar geleden geweest en het was erg vet om te zien.
            Veel stands met supps en vaak leuke acties!
            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Wou er vorig jaar al heen gaan maar kon toen niet door omstandigheden. Dit jaar zou ik wel graag eens gaan.
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Misschien stomme vraag, maar gebeurd er ook nog wat? Of zijn er alleen maar supplementenstalls met bekende bodybuilders?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Misschien stomme vraag, maar gebeurd er ook nog wat? Of zijn er alleen maar supplementenstalls met bekende bodybuilders?
                  Ben hier ook wel benieuwd naar eig
                  "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

wtf, gebeurd. Learn 2 grammar.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Voornamelijk dit, maar zijn ook wel wat krachtsportwedstrijden en acties etc.
                      Nog altijd niks vergeleken met arnold weekend wellicht

Ben voorbije 2 jaren geweest maar dit jaar ga ik niet. Maar is wel eens leuk.
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

ben 3x geweest, was iedere keer geen ruk aan, ik hou van de sport, ik vind het leuk om die enorme beren te zien, maar daar beetje standjes af en overal gratis whey scoren sla ik voortaan over, ga wel gewoon een wedstrijd bekijken
                        Maar ik zou wel een keer gaan, al is het maar om eens mee te maken, wellicht vindt je het fantastisch.

Comment

Wil het misschien dit jaar ook wel eens gaan bezoeken samen met de IWG'ers.
                          I'm not special, but not the same as you.
                          Because I do things you will never do.
                          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ik ben van plan dit jaar groot in te kopen, maar dit is onmogelijk om in één keer te dragen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om naar binnen, naar buiten en dan weer naar binnen te gaan met 1 ticket? Dan kan ik namelijk meerdere keren naar de auto om in te laden.

Comment

Originally posted by Krakzak View Post
                              Ik ben van plan dit jaar groot in te kopen, maar dit is onmogelijk om in één keer te dragen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om naar binnen, naar buiten en dan weer naar binnen te gaan met 1 ticket? Dan kan ik namelijk meerdere keren naar de auto om in te laden.
                              Als het niet zou kunnen en je legt het ff uit aan een dude die aan de deur staat dan is dat vast geen probleem
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X