de weegschaal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de weegschaal.

Hey mensen, ik ben benieuwd hoeveel jullie jezelf per maand wegen.
    ikzelf 1 x per week op de maandag,
    heb ooit maandag en vrijdag gedaan maar dat vind ik demotiverend.

Ik doe eigenlijk nu bijna iedere dag. Soort van automatisme geworden. Ben van plan vanaf nu per week of 2 weken te doen. Per dag is soms behoorlijk frustrerend.
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

1x per 2 of 4 weken
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Prime View Post
        Ik doe eigenlijk nu bijna iedere dag. Soort van automatisme geworden. Ben van plan vanaf nu per week of 2 weken te doen. Per dag is soms behoorlijk frustrerend.
        .... dat is echt het domst wat je kunt doen

eerder woog ik eens in de twee a vier weken
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ik doe het gewoon op random tijde, is pas om de 2 maand ofzo. Ik geef meer om het spiegel beeld dan om wat getallen.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
            Ik doe het gewoon op random tijde, is pas om de 2 maand ofzo. Ik geef meer om het spiegel beeld dan om wat getallen.
            Spiegels geven inderdaad een realistisch beeld, maar als je elke dag in de spiegel kijkt (wat vast en zeker zo is) merk je je gainz niet omdat je elke keer went aan je lichaam zoals je het dan ziet. Een weegschaal geeft dat verschil daarin tegen wel weer.

De verleiding is soms groot, maar probeer om de 2-3 weken eens op de weegschaal te staan.
            What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
              Spiegels geven inderdaad een realistisch beeld, maar als je elke dag in de spiegel kijkt (wat vast en zeker zo is) merk je je gainz niet omdat je elke keer went aan je lichaam zoals je het dan ziet. Een weegschaal geeft dat verschil daarin tegen wel weer.
              Ja daar heb je totaal gelijk in, maar geduld is een mooie zaak

Comment

euh nooit, laatst een keer omdat iemand vroeg hoe zwaar ik was ;0

Comment

Ik doe het nu een keer per anderhalve - twee weken. Paar maanden geleden deed ik het veel vaker maar dat heeft toch geen zin en is een beetje neurotisch.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                    .... dat is echt het domst wat je kunt doen

eerder woog ik eens in de twee a vier weken
                    Ja, weet ik. Ga nu eens proberen 2 weken ofzo niet te wegen
                    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

1x per 2 weken, vaker weeg ik mijzelf niet.
                      Ik vind de weegschaal ook geen indicatie van hoe het gaat, de spiegel wel.
                      Jaren geleden woog ik mijzelf bijna dagelijks, om gek van te worden man, de ene dag n kilo meer en de andere dag 1,5kg eraf.. Nee ik kijk zo wel hoe het loopt.
                      Alleen in de begin weken van de kuur weeg ik mij om de 2 dagen, tot de gain is begonnen om zodoende te weten wanneer het daadwerkelijk begint te stijgen. Dit gegeven noteer ik dan ook, en ga weer over op 1x per 2 weken.

Comment

Originally posted by Prime View Post
                        Dit..
                        It's a lifestyle - train like there's no finish line.

Comment

het liefste 3x per dag.. maar daar ben ik ook vrouw voor. ik heb me laten overtuigen dat ik niet naar de weegschaal moet kijken, maar naar centimeters en vetperc
                          mijn weegschaal is me afgenomen haha (desondanks sta ik op mijn werk, in the gym en daar waar mogelijk nog erop hoor. echter deze werken allemaal niet goed, ( hou ik mezelf voor) en dan wil ik alleen nog maar harder werken)
                          er is maar 1 weegschaal waar ik echt op meet.

Comment

Ik weeg me iedere week op zondag, na wc gebruik
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

weeg me als ik denk dat ik afval.
                              en dat denk ik vaak hahaha
                              Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X