"Bodynet" meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb maar drie foto's van mij & eeldesports... dexie kan nog niet zo goed foto's maken.. so blame him for the bad quality!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Geef mij maar weer de schuld, lag gvd tussen de dumbells voor die fotos XD

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        Geef mij maar weer de schuld, lag gvd tussen de dumbells voor die fotos XD
        ja dat valt ook wel te zien ja LOL.. hadden beter een filmpje kunnen maken dat bedachten wij ons ineens... op de terugweg in de trein!

Comment

• Eeldesport staat er beter bij dan ik dacht!
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Eeldesport staat er beter bij dan ik dacht!
            Waarschijnlijk gaan wij samen trainen vanaf de zomer... dan word hij een beest!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
              Bedoel je die 2 na jou op de incline guusd?
              Dat waren dezelfden, maar dat deden ze dus ook met de normale bp .

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                Dat waren dezelfden, maar dat deden ze dus ook met de normale bp .
                Geloof dat, dat de zelfde waren waar ik een EZ bar van had gejat en hij toen heel vrolijk kwam vertellen: hier was ik nog mee bezig, ach laat maar pak hem maar

Comment

• ja broer ik was er ook maar toen zag ik al die leightweights dee ik alsof of ik ze niet kende:P xD

maar nu ff sireus nice fotos wrm geen foto van dexie:P

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                    Geloof dat, dat de zelfde waren waar ik een EZ bar van had gejat en hij toen heel vrolijk kwam vertellen: hier was ik nog mee bezig, ach laat maar pak hem maar
                    nee die had ik gestolen
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                      nee die had ik gestolen
                      Liar... toen hij mij zag dacht hij... laat maar, nevermind

Mijn forum rank ook maar eens aangepast... bedankt quibus & mvos!

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                        Eeldesport staat er beter bij dan ik dacht!
                        Thanx man! Belichting was trouwens wel ideaal, recht onder de lamp
                        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Neto61 View Post
                          Ja broer, ik was er ook. Maar toen ik al die lightweights zag, deed ik alsof ik ze niet kende:P xD

Maar nu ff serieus, nice foto's. Waarom geen foto van dexie:P
                          Moet je nog een poster voor boven je bed dan?
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Neto61 View Post
                            maar nu ff sireus nice fotos wrm geen foto van dexie:P
                            Ik schoot een paar foto's, Q heeft de meeste maar die is er nog niet, zullen morgen ofzo wel komen.

Originally posted by Eeldesports View Post
                            Thanx man! Belichting was trouwens wel ideaal, recht onder de lamp
                            Mehmeh blabla. Ik zei ook al tegen job dat je als een speer voorruit was gegaan tering.

Comment

• Moet ook hé

Offtopic: kreeg in de trein terug te horen dat er verhalen over mij rond gaan door het hele dorp, want ik zou enorm veel anabolen gebruiken

Snap dat ik me er niks van moet aantrekken maargoed dat geeft geen lekker gevoel
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                                Moet ook hé

Offtopic: kreeg in de trein terug te horen dat er verhalen over mij rond gaan door het hele dorp, want ik zou enorm veel anabolen gebruiken

Snap dat ik me er niks van moet aantrekken maargoed dat geeft geen lekker gevoel
                                waar rook is, is er ook vuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X