"Bodynet" meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tssssssss word gewoon dinges genoemd bedankt .
    En viel mij Idd ook op veel brede dudes die niet helemaal natty waren Imo.
    Ook veel upper body only gasten, die totaal geen benen hadden.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• SOunds cool! Echt jammer dat ik niet kon komen zeg.

Binnekort ff die van rotterdam opzetten. Dan kunnen maybe ook de belgen komen?

Comment

• Moet ik dan voor de belgen ook biefstuk maken?

damn ,ik moet maar gaan sparen,maar eten is bij mij thuis onder het genot van een goede bb film!
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Mij te ver weg... vind uur rijden wel max
          Een dag niet getraind...

Comment

• ahah zodra het te duur word, leggen we allemaal wat bij lol :P

Nu eerst ff napraten over deze meeting. Wie was het grootst? Wie het knapst? Wie had de grootste kont? Wie heeft nummers verwisseld?

Comment

• Ik zou wel bijbetalen hoor Mvos zou een beetje raar zijn als je dat allemaal voor eigen rekening neemt is echt niet nodig.

Comment

• Haha,no worries!

komt allemaal goed

Comment

• Heeft iemand die 2 mocros gezien die als kontridder bankdrukten? Zo'n 40 cm boven de borst was volgens hun diep zat Er waren idd veel grote gasten en ook best veel juicers, voor zover je dat kan zien aan iemand. Juice of niet ik heb er wel zwaar respect voor want het is niet zomaar aan komen waaien. Heb buiten ons trouwens niemand zien squatten deadliften of een andere beenoefening zien doen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Heeft iemand die 2 mocros gezien die als kontridder bankdrukten? Zo'n 40 cm boven de borst was volgens hun diep zat Er waren idd veel grote gasten en ook best veel juicers, voor zover je dat kan zien aan iemand. Juice of niet ik heb er wel zwaar respect voor want het is niet zomaar aan komen waaien. Heb buiten ons trouwens niemand zien squatten deadliften of een andere beenoefening zien doen
                    Stonden wij daar niet gefascineerd naar te kijken?
                    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                      Stonden wij daar niet gefascineerd naar te kijken?
                      Ik stond er ook bij ja lol'd.

Comment

• Zag er niet uit nee... Prutsers
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Haha ja die zag ik. Maar was wel een eerlijke moccie want was me kluissleutel vergeten en toen kwam die achter me aan hahaha. (1 van die 2)

Maarja heb ook nog eens geleerd hoe je houding moet zijn bij het squatten (tnx suus). Want wat ik deed was gwn kut XD

Comment

• voor de gasten was everyday UB day,maar dan te kut

Comment

• fotos?
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Haha ja die zag ik. Maar was wel een eerlijke moccie want was me kluissleutel vergeten en toen kwam die achter me aan hahaha. (1 van die 2)

Maarja heb ook nog eens geleerd hoe je houding moet zijn bij het squatten (tnx suus). Want wat ik deed was gwn kut XD
                                Viel best mee hoor, gewoon beetje getweakt aan je techniek lekker diep gaan, beneden parallel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X