Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik werd vannacht om half 3 gebeld of dat ik een maat kon komen ophalen die z'n rijbewijs was ingenomen (uiteraard word ik gebeld omdat ik doorgaans niet drink..) en die bleek nabij Hogeveen te zijn aangehouden dus was een mooie 2 uur heen/terug voor mij. Ben dus ook pas net weer wakker en zo slap als een vaatdoek. Ik wil wel graag een praatje komen maken met een aantal dus ik weet niet tot hoe laat jullie daar zijn of nog wat gaan eten o.i.d., anders zou ik zo nog even die kant op kunnen komen.
Film van pr heb ik ook guus, foto's moeten even geselecteerd worden er was een grapjas die een foto van mij maakte terwijl ik met suus aan het douchen was
Ik heb wel aardig geknald sinds een maand zeg, begonnen met jobr, eeldesports en dinges met rug, later mvos en zijn prachtige vrouw erbij.
Helaas ging mvos per ongeluk op jobr staan dus die heeft het niet overleefd.
Wat een beren zeg die mvos, jobr, frankey en zeker kevster the ripped beast.
Twee prachtige en aardig sterke dames mee, met possel leuk gesproken niet getraind helaas.
Tails het betwetertje en spookje gingen nog bijna mee eten helaas moesten ze weg.
Iedereen een leuk presentje van b&f een shakebeker, tshirt, diverse samples en een keycord waarvoor onze dank ikzal in jullie topic de net niet complete ggroepsfoto posten.
De terugweg was een motherfocking drama een uur naar een station zoeken voor jobr zijn corps en eeldesports, die was natuurlijk precies tegenovergestelde richting van dexies huis dus was 2, 5 uur onderweg, lekker belangrijk ik heb een topdag gehad.
Foto's van suus en mvos zijn vrouw plaats ik zowiezi niet die mail ik naaar jullie dan kun je zelf bepalen ja of nee, wat betreft de rest, iemand bezwaar?
Welliswaar juicers zonder benen als je goed keek. Was trouwens ook aardig stil bij het squatrack buiten ons om, volgens mij waren wij ook de enigen die daar vandaag gesquat hebben. Niet eens curlers .
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment