Originally posted by frankey
View Post
"Bodynet" meeting
Collapse
X
-
Super mooi dagje gehad jongens. Ik heb me echt prima vermaakt en heb goed getraind. Ook mooi om allemaal die fantiekelingen eens in het echt te zien en eens te zien welke lichamen/personen er achter die nicknames zat. Ook prima sportschooltje verder, veel ijzer en veel rauw spul om hard te trainen. Een beetje verouderd maar heb goed kunnen trainen. Ook het eten was prima. Beetje schuldgevoel overigens maar desalniettemin dik mijn macro's gehaald voor vandaag.
Jammer dat we niet echt kunnen poseren of wedstrijdjes hebben kunnen doen. Daar was het eigelijk een beetje te druk voor.
Ik ben er de volgende keer ook gewoon weer bij. Gaan er volgende week mensen naar Schiedam, naar het NK?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostSuper mooi dagje gehad jongens. Ik heb me echt prima vermaakt en heb goed getraind. Ook mooi om allemaal die fantiekelingen eens in het echt te zien en eens te zien welke lichamen/personen er achter die nicknames zat. Ook prima sportschooltje verder, veel ijzer en veel rauw spul om hard te trainen. Een beetje verouderd maar heb goed kunnen trainen. Ook het eten was prima. Beetje schuldgevoel overigens maar desalniettemin dik mijn macro's gehaald voor vandaag.
Jammer dat we niet echt kunnen poseren of wedstrijdjes hebben kunnen doen. Daar was het eigelijk een beetje te druk voor.
Ik ben er de volgende keer ook gewoon weer bij. Gaan er volgende week mensen naar Schiedam, naar het NK?
Wedstrijdjes doen we de volgende keer wel, altijd leuk!
De volgende keer moeten we de meeting alleen iets beter organiseren (no offense dave) voor de rest heb ik er niks op aan te merken... beetje een chaos vooral toen we niet wisten waar we heen moesten om een hapje te gaan eten of eigenlijk heel veel hapjes!Last edited by jobr; 21-04-2013, 22:23.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostGeen schuldgevoel hebben, je hebt een gezellige dag gehad.. daar ging het om, ja vond het wel een beetje jammer dat we niet hebben kunnen poseren... ik vroeg jou nog?
Volgende keer moeten we de meeting iets beter organiseren, voor de rest heb ik er niks op aan te merken... beetje een chaos vooral toen we niet wisten waar we heen moesten om een hapje te eten of eigenlijk heel veel hapjes!
Wanneer heb je me gevraagd dan?
Toen je in wildeweg "posedown posedown" riep in het kleedlokaal?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHahaha heb ik ook niet. Ik pas het wel een beetje in, no problem.
Wanneer heb je me gevraagd dan?
Toen je in wildeweg "posedown posedown" riep in het kleedlokaal?
Komt de volgende keer wel, ik ben sowieso weer van de partij... maakt mij niet uit waar het is, als het in zeeland of limburg is kom ik alsnog!Last edited by jobr; 21-04-2013, 22:29.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
-
Originally posted by jobr View PostNee man, ik vroeg het jou nog boven.. tijdens het trainen: "gaan we straks nog even allemaal samen poseren en foto's maken?"
Komt de volgende keer wel, ik ben sowieso weer van de partij... maakt mij niet uit waar het is, als het in zeeland of limburg is kom ik alsnog!
Ja ik vind eigelijk wel dat we snel weer eens zo iets moeten organiseren.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by suusje86 View PostPosedown: ill be the judge whuahahha
Originally posted by Kevster View PostEcht? xD Kan ik me echt niets meer van herinneren. Ik was op gegeve moment met 3 man tegelijk een gesprek aan het voeren. Leek wel een kroeg af en toe. Maar volgende keer is zowiezo beter. Sta ik tenminste wat harder er op.
Ja ik vind eigelijk wel dat we snel weer eens zo iets moeten organiseren.Last edited by jobr; 21-04-2013, 22:36.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHaha ja eten was niet zo handig, maar iedereen wilde wat anders o.0SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment