Meer spiermassa kweken zonder echt dikker te worden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer spiermassa kweken zonder echt dikker te worden.

Hallo hier even een korte beschrijving over mezelf.
    Ik heb weleens wat gefitnesst, maar niet bepaald veel, dus kan ik eigenlijk gewoon gezien worden als "beginner"
    -Mijn voornamelijkste doel is: meer spiermassa(dikkere spieren), en daarnaast natuurlijk ook wel wat kracht.
    -leeftijd: 16 jaar
    -Lengte: 1,81m
    -Gewicht: 61kg
    Dan hier mijn probleemstelling: Ik wil dus zeg maar meer spiermassa kweken, maar ook een strakke buik houden. Nou heb ik gehoord/gelezen dat ik voor meer spiermassa toch echt meer moet eten(dus ook in kaloriën) en dus ook dikker zal worden al wil ik meer spiermassa? Maar het probleem is dus dat het zomer wordt en ik helemaal niet dikker wil worden, maar wel meer spiermassa wil. Is het nou waar dat ik echt veel meer zou moeten eten, of kan ik ook èn goed spiermassa kweken èn toch dun blijven( onder de 12% lichaamsvet ofzo) ???

Ik vindt het overigens niet erg om meer te eten, maar wil gewoon geen buikje krijgen.

Comment

Buikje krijgen zal wel meevallen als ik naar je stats kijk, gewoon goed eten en niet te druk maken over een 'buikje'. Als je nou merkt dat je heel veel vet aanzet, kan je wat minder gaan eten, maar pas dan ook weer op dat je niet onder je dagelijkse behoefte gaat zitten.
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

eten eten eten, je kan nog wel wat hebben, als je spieren wil aanzetten moet je goed eten, dan kan je een buikje krijgen in het begin (is erg demotiverend) maar uiteindelijk trekt dat wel weer weg als je weer wat minder gaat eten

Edit:
        En natuurlijk heel hard trainen
        http://fotoninja.nl
        - beginnend -

Comment

Sporten moet je doen voor jezelf en niet voor anderen.

Comment

Gewoon iets minderen als je vetter wordt, en knetterhard blijven trainen? Als je jezelf wekelijks in de gaten houdt en er opin speelt, kan je nooit erg vet worden.
            Zeg ik terwijl ik zelf niet eens objectief naar mezelf kan kijken
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik eet denk ik momenteel het dubbele van voor ik begon te trainen en ben nauwelijks vet aangekomen. Ga 3000 kcals eten. (uit gezonde voeding, lees de stickys anders even!) Begin met 2600, dan 2700, zo tot 3000. Merk je dat je vet aan zet dan ga je weer minderen.

Comment

onderhoud bepalen, dit duurt ff, daar max 200 onder zitten en de carbs hoog houden.
                werkt voor mij top!
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

IK ben eigenlijk wel benieuwd wat je eet op een dag? Kan je ons dat niet eerst vertellen dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X