Groei gestagneerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by progressive View Post
    Same here, als ik veel / snelle suikers binnen krijg te laat op de avond kweek ik ook direct vet. Zeker als ik al ruim voldoende KH heb gegeten over de dag. Dit is zover ik weet bij de meeste mensen wel zo. Beter bouwstoffen dan suiker eten als je richting slapen gaat.
    Wss is dat wat vocht progressive, niet hetzelfde.

Wat betreft dingen gerelateerd aan die GI waardes van producten, dat gaat het verschil inderdaad niet zijn in het geval je gewoon wat complexere bronnen gebruikt.

@TS Ik kan me ook niet voorstellen dat er iets heel vreemds aan de hands is, geloof dat Tal dit ok al eerder postte, ik denk dat je groei gewoon wat gestagneert is, of denk je dat het altijd even hard zou blijven gaan? Daarnaast denk ik dat het best aannemelijk is dat van je 3 kilo gewichtstoenname een veel kleiner deel vet is dan je denkt. Kijk gewoon nog ff na of al je basiszaken goed op orde zijn, gooi er eventueel met kleine stapjes wat kcal bij en kijk wat het doet.

Ik denk dat je onnodig stresst en dat je nu alleen maar onzekerder wordt omdat er voor zo ongeveer alles wat je doet iemand is langsgekomen die in deze thread die je verteld heeft dat het slecht is. Ga gewoon verder, denk over alles, geef gas en heb geduld.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Ik heb dat over boterhammen nooit gesnapt. Welke toevoegingen naast zout moet je dan aan denken? En ook al hou je vocht vast, dat zou spierwinst toch niet in de weg moeten staan?
      Vocht kan een vertekend beeld geven over je fysiek, zo kan jij dus 3 kg zijn aangekomen en dit kan grotendeels vocht zijn. We krijgen al zat zout binnen als je je kip goed kruid en in alle andere producten, waarom dan nog meer zout toevoegen?.

Vaak bestaan bepaalde broodde maar voor een deel uit volkorentarwemeel en een groot deel van beetje troep(e nummers). Ook doe je op je brood weer vleeswaren wat ook weer zout bevat. Een teveel aan natrium belast teveel de nieren.

Het is niet uit den boze, maar als je al snel bang bent om er dikker uit te zien. Dan zou ik het niet doen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Vocht kan een vertekend beeld geven over je fysiek, zo kan jij dus 3 kg zijn aangekomen en dit kan grotendeels vocht zijn. We krijgen al zat zout binnen als je je kip goed kruid en in alle andere producten, waarom dan nog meer zout toevoegen?.

Vaak bestaan bepaalde broodde maar voor een deel uit volkorentarwemeel en een groot deel van beetje troep(e nummers). Ook doe je op je brood weer vleeswaren wat ook weer zout bevat. Een teveel aan natrium belast teveel de nieren.

Het is niet uit den boze, maar als je al snel bang bent om er dikker uit te zien. Dan zou ik het niet doen.
        aanvullend:
        tarwe is tegenwoordig ook niet meer zo schoon als het altijd geweest is.
        het is tegenwoordig zo genetisch gemanipuleerd dat het al niet meer op het vroegere tarwe lijkt.
        veel mensen zijn zonder het te weten overgevoelig voor tarwe en stimuleert de oestrogeen productie. dit laatste word in verband gebracht met meer vetopslag en minder testosteron.

brood bevat ook gist, dit zorgt voor binding met een stof (naam gegeven) die in het lichaam zorgen voor uitscheiding van bepaalde mineralen zoals magnesium en calcium.
        Last edited by maar7en8; 03-04-2013, 12:51.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post

Vocht geeft zeker en vertekend beeld. Mijn gewicht voor het slapen gaan schommelt veel meer dan mijn gewicht bij het wakker worden. Zolang je je metingen doet tijdens het opstaan, na toiletgang, zal vocht niet zo'n issue meer zijn qua verstoring van de meetresultaten.
          Train hard or go hormone

Comment

Tal, je kan meel niet vervangen door e-nummers dat begrijp je zelf ook wel. En als je gewoon een goed voedingspatroon hebt is je inname van zout prima. Als je doel is het hele jaar door zo weinig vocht vasthouden als maar mogelijk is, dan heb je wss een punt. Voor de rest is het geen enkel probleem.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              aanvullend:
              het is tegenwoordig zo genetisch gemanipuleerd dat het al niet meer op het vroegere tarwe lijkt.
              veel mensen zijn zonder het te weten overgevoelig voor tarwe en stimuleert de oestrogeen productie. dit laatste word in verband gebracht met meer vetopslag en minder testosteron.

brood bevat ook gist, dit zorgt voor binding met een stof (naam gegeven) die in het lichaam zorgen voor uitscheiding van bepaalde mineralen zoals magnesium en calcium.
              Kijk, daarover zou ik wel meer info willen hebben. Heb je toevallig een bronnetje daarvoor?
              Train hard or go hormone

Comment

Kijk, daarover zou ik wel meer info willen hebben. Heb je toevallig een bronnetje daarvoor?
                gelezen in de conclusie van een wetenschappelijk review artikel op school geen idee of ik die opnieuw kan vinden.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

gelezen in de conclusie van een wetenschappelijk review artikel op school geen idee of ik die opnieuw kan vinden.
                  Mocht je hem tegenkomen dan hoor ik het graag
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                    Hey mug balen van je progressie man ik zit in hetzelfde schuitje. Prima gains over de maanden heen elke maand 1/2 kilo erbij en de vetjes vlogen eraf. Totdat ik een muur raakte en eigenlijk zijn de laatste 2 maanden ene ramp geweest in de zin van progressie. Net zoals jij ging ik het eerst in me voeding zoeken maar dat pakte niet echt goed uit. Ik kwam wel aan maar dit was % wat omhoog ging geen massa 1 maand voor niks dus...

Ik zie hier het woord overtrainen voorbij komen dus zal ik even een mooi voorbeeld geven wat voor mij maand 2 was. Hier ging ik dus over naar 7 dagen trainen met dagen 2 dagen HIT cardio. Dus eigenlijk nagenoeg geen rust als direct gevolg hiervan raakte 1 kg massa kwijt. Voeding was dus ook een zooitje.

Mij is nu aangeraden even 6 weken 20 reps te doen met half gewicht van ik nu doe. Ik kwam zelf van een 5x5 schema af. Na die 6 weken wellicht terug naar 10 reps. Misschien is dat een optie voor jouw ?
                    Ja gewoon helemaal kut dit! Zo hard gegaan die eerst 12kg, maar dat was ook gewoon een hele hoop spier. Ik snap heel goed dat ik nooit meer zo hard zal gaan als dat ik ging. Het is eerder zo dat je gains zich ieder jaar halveren, maar zelfs dan had ik nu toch iets van spiermassa moeten winnen? Wat het schema betreft, ik geloof er niet zo in. Het klinkt een beetje alsof ze je een deload hebben aangesmeerd.

Originally posted by Knulletje View Post
                    Wil je vet kweken?

Trainen 21.00 - 22.00

Na het trainen
                    30g whey
                    30g rozijnen

Voor het slapen
                    500g kwark
                    50g havermout
                    1 appel
                    20g honing

25g rauwe ongezouten pinda's

Wat denken jullie?
                    [/QUOTE]

Knulletje:

Na de training is je glycogeensynthese toch vrij hoog? Dan kan je toch best wat KH nemen lijkt me. Wellicht wat complexere, maar ik zie niet in waarom je geen KH zou mogen nemen, ook al is het 's avonds. Las laatst een artikel van Layne Norton:

Carbs At Night: Fat Loss Killer Or Imaginary Boogeyman? Written by Layne Norton | SimplyShredded.com

's Avonds is je lichaam net zo goed in staat om carbs te verwerken dan overdag. Enkel 's ochtends, als je uit een periode van 8 uur vasten komt, blijven de bloedglucosewaarden wat minder lang hoog. Ook het basaalmetabolisme blijft 's nachts ongeveer gelijk aan die van overdag (gemiddeld).
                    Precies knul, dit is mijn redenering mbt de simpele carbs laat op de avond, na het trainen is die glycogeensynthese dusdanig hoog dat het verschil tussen complex of simpel er niet zoveel toe doet. Stel ik zou de honing en de appel weglaten en 100g havermout erin pompen, zou je het dan wel verantwoord vinden?

Ik train dus idd laat, maar wat moet je dan? Geen carbs meer nemen na de training? Ik zie het meer als je totaal aantal carbs behalen over de hele dag met de belangrijkste timing ontbijt en post-workout.

Originally posted by pescatore View Post
                    Wss is dat wat vocht progressive, niet hetzelfde.

Wat betreft dingen gerelateerd aan die GI waardes van producten, dat gaat het verschil inderdaad niet zijn in het geval je gewoon wat complexere bronnen gebruikt.

@TS Ik kan me ook niet voorstellen dat er iets heel vreemds aan de hands is, geloof dat Tal dit ok al eerder postte, ik denk dat je groei gewoon wat gestagneert is, of denk je dat het altijd even hard zou blijven gaan? Daarnaast denk ik dat het best aannemelijk is dat van je 3 kilo gewichtstoenname een veel kleiner deel vet is dan je denkt. Kijk gewoon nog ff na of al je basiszaken goed op orde zijn, gooi er eventueel met kleine stapjes wat kcal bij en kijk wat het doet.

Ik denk dat je onnodig stresst en dat je nu alleen maar onzekerder wordt omdat er voor zo ongeveer alles wat je doet iemand is langsgekomen die in deze thread die je verteld heeft dat het slecht is. Ga gewoon verder, denk over alles, geef gas en heb geduld.
                    Wat het vocht verhaal betreft waar iedereen het hier over heeft, het maakt niets uit. Ik weeg altijd 's ochtends na het plassen en weeg dan ca. 73kg afgelopen keer, ook al eet ik geen brood dan weeg ik nog 73kg.

Nou stel dat het idd gestagneert, wtf ga ik dan doen? Gewoon nooit meer groeien en genoegen nemen? Wachten tot het vanzelf weer gaat? Don't think that's going to happen..
                    Tuurlijk weet ik dat ik nooit meer de gains zal maken die er al aanzitten, maar er verschil tussen minder gainen en helemaal niet meer gainen snap je? Heb er wel even om gestresst inderdaad, maar dat heb ik inmiddels wel achter me gelaten. Ik probeer zo hard mogelijk te gaan en zoveel mogelijk (goed) te eten, maar het wil niet.

Om het nog eens op te sommen voor jullie, het is namelijk niet zo makkelijk als dat iedereen denkt dat het is.

Half jaar geleden:
                    68kg 10% vet

Nu:
                    73kg
                    12% vet (misschien wat meer zelfs)

-Training volgens een UB/LB schema (zie pagina 4 of 5), wat prima in elkaar steekt.
                    -Altijd hard getraint, geen tot matige progressie geboekt
                    -Onderhoud ca. 2600-2700 kcal -> Dagelijkse inname 3000-3200kcal (Ew:~200g KH: ~375g V: ~100g)
                    -Voedingsschema redelijk schoon (naar eigen zeggen) (zie pagina 5 geloof ik)

Misschien inderdaad carbs laat op de avond oorzak van wat meer vetopslag (wat ik zelf niet beaam), maar zou geen reden moeten zijn tot stagneren massakweek.
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Wat dacht jij van een powerlift schema? Smolov Jr is wel wat voor jou denk ik.
                      Heb er naar gekeken inferno, maar vind alleen resultaten van mensen die het op één oefening hebben toegepast, bijvoorbeeld: Smolov bench of Smolov squat. Hoe zit dit dan? Ik kan geen compleet schema vinden
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                        Heb er naar gekeken inferno, maar vind alleen resultaten van mensen die het op één oefening hebben toegepast, bijvoorbeeld: Smolov bench of Smolov squat. Hoe zit dit dan? Ik kan geen compleet schema vinden
                        Ik zou zeggen, kijk even in de logs van Burnedice, Triple en Joachimrens. Die hebben praktijkervaring met die manier van trainen en zullen jou vast wel willen helpen met een dergelijk schema.

En wat het consumeren van KH betreft:

The role of carbohydrates

A great deal of attention in regards to pre-and post-workout nutrition is given to the carbohydrate content. This most likely stems from the fact that most of the older research focused heavily on typical endurance exercise and performance where glycogen replenishment is significantly more important. The importance of carbohydrates has oft been overstated by supplement manufacturers in an attempt to lace their product with cheap sugars, and claiming you will reap the benefits of the increased insulin boost. While we know insulin to have an anabolic function that is absolutely required for muscle protein synthesis, we also know that physiological insulin levels function much more like a permissive on/off switch(see the basic biochemical principles of skeletal muscle hypertrophy) where some insulin is required, but more has no effect (an amount estimated around 5mU/L (20)). Increases up to 30mU/L still managed to reduce Muscle protein breakdown by over 50% and therefor slightly enhance muscle protein synthesis, but higher levels had no further effect. What few people seem to realize however is that whey protein itself, and leucine especially, already increase insulin levels well above that level without further addition of carbohydrates. Carbohydrates alone (21,22) or in combination with protein (23) have no effect on muscle protein synthesis whatsoever.

As a conclusion there is no necessity to add carbohydrates to your pre-and post-workout shakes, and most certainly not to add extremely high glycemic fast sugars that will result in the faster deposition of fat with caloric spillover. Some healthier choices of carbs can be added however because any type of exercise depletes glycogen, and especially in a post-workout meal some carbohydrates are good to replenish glycogen stores while the muscle is still primed to absorb the majority of it due to the exercise induced upregulation of glycogen synthase. Training in a glycogen-deprived state also does not reduce the anabolic response to exercise (24) but keep in mind that such a state does increase glucagon release and stimulates gluconeogenesis to produce glucose from amino acids, and therefore less amino acids end up reaching the muscle. When consuming a diet that is overall low in carbohydrates, doses of protein should likely be adjusted upward to ensure maximal elevation of plasma amino acids. But in a carbohydrate sufficient diet there is really no need to add a lot of additional carbohydrates around the workout, a dose matching your amount of protein should probably be as high as you go.

bron: The sense and non-sense of pre- and post-workout nutrition
                        Dus Knulletje zit zeker geen onzin uit te kramen.
                        Last edited by inferno_0666; 03-04-2013, 14:36.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Ik zou zeggen, kijk even in de logs van Burnedice, Triple en Joachimrens. Die hebben praktijkervaring met die manier van trainen en zullen jou vast wel willen helpen met een dergelijk schema.

En wat het consumeren van KH betreft:

Dus Knulletje zit zeker geen onzin uit te kramen.
                          Niemand zegt dat hij onzin uitkraamt.

Whey op zichzelf is genoeg om insuline voldoende te doen stijgen inderdaad. Doe zelf ook nooit een PWO met suikers meer.

Waar het meer om ging is dat de glycogeensynthese vrij hoog ligt na de training en dat KH niet direct dan aanzet tot vetopslag. Als je meer dan kwark en whey neemt, waarin wat KH zit, moet dat kunnen lijkt me. Zelf eet ik 4 momenten per dag: ochtend, middag, avond en voor het slapen. Ik verdeel die ongeveer evenredig qua kcal en macro's.

Overigens: is er wel een probleem bij mug? 68kg met 10% = 61,2kg vvm. 73 met 12% = 64,2kg vvm. In 6 maanden een toename van 3kg vvm is toch prima? Die 2kg vet heb je er zo weer af.
                          Train hard or go hormone

Comment

aanvullend:

Dit zou volgens dat onderzoek ook gelden voor tarwerijst?
                            En je hebt het toch niet over fyto-oestrogenen he?
                            Purist
                            Verzuren zonder kuren
                            ...ilse weet alles...

Comment

Niemand zegt dat hij onzin uitkraamt.

Whey op zichzelf is genoeg om insuline voldoende te doen stijgen inderdaad. Doe zelf ook nooit een PWO met suikers meer.

Waar het meer om ging is dat de glycogeensynthese vrij hoog ligt na de training en dat KH niet direct dan aanzet tot vetopslag. Als je meer dan kwark en whey neemt, waarin wat KH zit, moet dat kunnen lijkt me. Zelf eet ik 4 momenten per dag: ochtend, middag, avond en voor het slapen. Ik verdeel die ongeveer evenredig qua kcal en macro's.

Overigens: is er wel een probleem bij mug? 68kg met 10% = 61,2kg vvm. 73 met 12% = 64,2kg vvm. In 6 maanden een toename van 3kg vvm is toch prima? Die 2kg vet heb je er zo weer af.
                              Als de praktijk bij mensen nu uitwijst dat sommige mensen aankomen kun je met onderzoekjes aankomen tot je erbij neervalt, maar dat verandert niet. Gewoon een tijdje uitproberen zou ik zeggen.
                              Met de stats van TS zou een gain van 0,5kg VVM per maand zonder vetgains mogelijk moeten zijn als de voeding klopt, zo laag is z'n VP niet.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                                Als de praktijk bij mensen nu uitwijst dat sommige mensen aankomen kun je met onderzoekjes aankomen tot je erbij neervalt, maar dat verandert niet. Gewoon een tijdje uitproberen zou ik zeggen.
                                Met de stats van TS zou een gain van 0,5kg VVM per maand zonder vetgains mogelijk moeten zijn als de voeding klopt, zo laag is z'n VP niet.
                                True maar dan moet dat wel aantoonbaar zijn dat dát ook het probleem is. Anders heeft het weinig zin er inhoudelijk over te discussieren toch?

Als ts zegt dat het komt doordat hij zijn gras al 2 weken niet gemaaid heeft ga je hem ook niet aanraden dat maar eens te gaan doen dan toch? Beetje far fetched maar je snapt wss wel waar ik heen wil.

Comment

Actieve discussies

Collapse

Antalya Escort
                                sikis
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                mariobet giriş betist giriş restbet giriş zbahis royalbet
                                otobet
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                mobilbahis giriş rokubet giriş
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                                bonus veren siteler
                                casino siteleri
                                casino siteleri
                                casibom< giriş/a> betturkey
                                alanya escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort mersin escort
                                bonus veren siteler
                                deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                                Working...