Schouderoefeningen....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouderoefeningen....

Hallo ik typ niet zo bar veel,meer lezen maar vroeg me af of ik niet wijs ben of toch wel

Laatste tijd probeer ik wat dingen uit.Nu probeer ik(lukt niet omdat het te zwaar is met gewichten maar ik probeer het zodat er spanning op komt)mijn schouders op te halen voordat ik mijn armen naar voren doe met front.Doe dit ook met de DP,MP en Side......
    Het is dan veel zwaarder......is dit nu een bestaand normaal iets of zit ik gewoon te kloten...kan he haha.

Owja bij front en side doe ik naast trachten schouders op te halen ook naar achteren duwen...

Comment

Beter je kracht gewoon gebruiken voor alleen de schouder oefeningen zonder de shrug bewegingen extra te doen en na die oefeningen eventueel nog wat shrug oefeningen doen..

Comment

Thx nu je het zegt klinkt het wel logisch,nu gaat er als het ware kracht verloren aan die extra bewegingen zodat de schouder minder aan zijn trekken komt ja,thx

Comment

Waarom ga je je schouder extra ophalen? Als je je trapezius extra wil aanpakken kan je dit hierna gewoon door shrugs doen. Bijvoorbeeld Shoulder press en dan shrugs.

Comment

Had een blind moment vrees ik,voor de afwisseling ook maar zie nu in dat het de schouders niet ten goede komt,kon ook minder gewicht pakken daardoor.Toen dacht ik hee is vermoeiender dus goed.....maar de schouders worden dan niet optimaal gebruikt snap ik nu.....

Comment

Al was t wel nuttig: bij vrouwen wil je toch dat je schouders overheersen tegenover je traps? Niet andersom?
              Los daarvan lijkt het me dat je de oefening daarmee alleen maar blessuregevoeliger maakt, de schouder is al complex genoeg. Proberen is wel goed, maar probeer eens te zoeken hoe je de meeste contractie met de desbetreffende spier vindt. Bij veel oefeningen maakt bv je elleboog al een verschil, en bij front raises enzo maakt zelfs je vuist al een verschil
              Last edited by Patriciaaa; 30-03-2013, 22:29.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Thx

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Al was t wel nuttig: bij vrouwen wil je toch dat je schouders overheersen tegenover je traps? Niet andersom?
                  Los daarvan lijkt het me dat je de oefening daarmee alleen maar blessuregevoeliger maakt, de schouder is al complex genoeg. Proberen is wel goed, maar probeer eens te zoeken hoe je de meeste contractie met de desbetreffende spier vindt. Bij veel oefeningen maakt bv je elleboog al een verschil, en bij front raises enzo maakt zelfs je vuist al een verschil
                  Dit dus!

Comment

ga op een bank liggen, 30/40 graden doe zo side raises veel beter
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X