Schoenen: Vibram Five Fingers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schoenen: Vibram Five Fingers

Ik ben toe aan nieuwe schoenen en ik had al voor mezelf bedacht dat ik Chuck Taylors ging halen. Nu trok overlast de Vibram Five Fingers mijn aandacht, heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Is het wat voor in de sportschool? Ik hou zelf wel van dergelijke rariteiten

Vibram-FiveFingers-Komodo-Sport-LS-2-635x514.jpg
    Nothing is over until you stop trying!

Sjoerd loopt erop. Vindt ze ook wel baas, maar wat te duur
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

wat als je 2de teen wat langer is dan je dikke teen ? passen ze niet
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik vind ze wel oerlelijk.... En dat gefriemel tussen mijn tenen lijkt me niets.... Maar die gekke dingen staan wel goed aangeschreven
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja ik las dus ook goeie verhalen erover maar ook een paar mindere. Is er nog iemand die ze zelf heeft? Ben erg benieuwd!

Comment

Geen ervaring mee, maar niet iedere teen is gelijk bij de mensen. Dus heb je juist dikke/lange/smalle/kleine tenen, zou het natuurlijk wel exact bij jouw voet moeten passen.

Desalniettemin lijkt het me (mits overal goed passen) een heerlijk schoentje om mee te trainen / lopen.
            Zo te zien zijn er genoeg winkels in waar men het eens kan uitproberen. Ik zal het zeker een keer proberen.
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

Comment

Voor de liefhebbers.

Vibram+Five+Finger+Boots+for+Cold+Weather.jpg
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ik ga eens kijken of ik dit weekend een winkel in Breda kan vinden waar ze te passen zijn. Denk dat het even wennen is maar dat ze uiteindelijk wel fijn zitten.

Comment

Ik dacht dat die schoenen gemaakt waren voor hardlopers om over te schakelen van met schoenen rennen naar op blote voeten rennen. Bij deze schoen heb je namelijk nog wel wat bescherming mocht je in iets scherps gaan staan. Als je ze voor krachtsport gebruikt kan je net zo goed op blote voeten trainen, zelfde effect
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Loop er zelf al een jaar of 2 op. 5-fingers zijn instant street credits maar voor de functionaliteit zou ik gaan kijken voor andere minimalistische schoenen als de new balance of inov-8. Pasvorm van de 5-fingers is niet altijd goed (heb ik persoonlijk last van) en 3 dagen 5-fingers op een goede zomerdag equals crazy amount of smell als je ze uit doet. Nu heb je hier wel speciale sokken voor maar dat vind ik zelf minder prettig.

Daarnaast kan ik me nog steeds helemaal vinden in het barfoot concept al moet je hier wel langzaam ingroeien zeker als je ze gaat gebruiken voor hardlopen. Voor je het weet heb je een vervelende blessure te pakken.
                    There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X