hoi ik ben nico ik ben 16 jaar ik ben 1.77 cm lang ik weeg 58 kg ben dus best wel dun ik ga nu al zo een jaar naar de sportschool maar ik zie maar niet echt een goed resaultaat ik heb een voedingschema maar ik weet niet als die goed is 6.00 1 bruin brood met pindakaas en 1 bruin brood met kaas en komkomer 1 glas melk 10 uur 1 appel 2 bruin brood 1 met schouderham en 1 met kaas 1 glas melk 12 . 30 1 kiwi 1 glas melk 2 bruin brood met jam 14 .30 2 bruin brood met kaas en komkomer 1 glas melk 15.30 uur rogge brood 2 met kaas 1 glas melk 18.00 uur 1 glas melk gewoon het avond eten
21.00 uur 1 glas melk 1 bak druiven 1 banaan is deze voedingschema goed zo niet zouden jullie kunnen zeggen wat anders moet?
(1) ik heb uitgerekent ik moet 171 gram eiwitten deze voeding schema is 179.5 is dat een probleem
(2) ik slaap van half 12 tot kwart over 6 is dit genoeg nagtrust?
(3) en mijn laatste vraag is hoelang duurt het voor je resaultaaten ziet en kunnen dunne mensen gespierd worden?
ik zau het leuk vinden als iemant reageert en me tips geeft
gr nico (ps ik heb disleksie dus mischien zijn sommige dingen niet leesbaar sorry daar voor)
21.00 uur 1 glas melk 1 bak druiven 1 banaan is deze voedingschema goed zo niet zouden jullie kunnen zeggen wat anders moet?
(1) ik heb uitgerekent ik moet 171 gram eiwitten deze voeding schema is 179.5 is dat een probleem
(2) ik slaap van half 12 tot kwart over 6 is dit genoeg nagtrust?
(3) en mijn laatste vraag is hoelang duurt het voor je resaultaaten ziet en kunnen dunne mensen gespierd worden?
ik zau het leuk vinden als iemant reageert en me tips geeft
gr nico (ps ik heb disleksie dus mischien zijn sommige dingen niet leesbaar sorry daar voor)
Comment