24/7 Sportscholen in rotterdamp[zuid]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 24/7 Sportscholen in rotterdamp[zuid]

qerqreqere
    Last edited by haci; 04-12-2016, 07:35.
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

the fitnessclub is in het weekend tot 1700 uur open
    zit op het kor kieboomplein bij bios pathe
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik train ook bij de fitness club op zuid,maar de enige fatsoenlijk fitness club die ze hebbeb.
      de rest is bjna net zoals basic fit.
      07:00 tot 23:00 ,weekend 09:00 tot 17:00
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
        Ik train ook bij de fitness club op zuid,maar de enige fatsoenlijk fitness club die ze hebbeb.
        de rest is bjna net zoals basic fit.
        07:00 tot 23:00 ,weekend 09:00 tot 17:00
        17:00 uur is wel een uur langer open, en ik zag net dat er een bij Pathe de kuip is, ik woon daar niet ver vandaan.

Ben gaan zoeken naar foto's maar kon die niet vinden, ik ga morgen even langs om een rondleiding aan te vragen en kijken of er betere uitrusting is, heb ook gegoogled naar 24/7 sportscholen maar die zijn er niet in Rotterdam(raar) en langstopende op het weekend is weer Fitness club, zo een grote stad als Rotterdam zou er toch wel eentje moeten hebben..

Comment

Ik zie net dat ik een stuk mis in mijn post,..NOORD is namelijke de enige fatsoenlijke.
          zuid en blijdorp is net zoals basic fit

Comment

Originally posted by haci View Post
            17:00 uur is wel een uur langer open, en ik zag net dat er een bij Pathe de kuip is, ik woon daar niet ver vandaan.

Ben gaan zoeken naar foto's maar kon die niet vinden, ik ga morgen even langs om een rondleiding aan te vragen en kijken of er betere uitrusting is, heb ook gegoogled naar 24/7 sportscholen maar die zijn er niet in Rotterdam(raar) en langstopende op het weekend is weer Fitness club, zo een grote stad als Rotterdam zou er toch wel eentje moeten hebben..

https://www.facebook.com/pages/The-F...09574455804007

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Ik zie net dat ik een stuk mis in mijn post,..NOORD is namelijke de enige fatsoenlijke.
              zuid en blijdorp is net zoals basic fit
              heb geen ervaring met noord train op zuid en vind het prima voor een fitness dan
              gaat eigenlijk niets boven een hardcore ,maar die zijn wat duurder en bij mij is het ook crisis en vind 12 euro genoeg op dit moment

Comment

Net ff door die foto's gekeken, en er is maar 1 foto die de equipment laat zien, allemaal machines, voor de resst zijn er alleen foto's van groepstrainingen. Toch bedankt

Comment

Noord is ook een fitness club,maar omdat dit de eerste was hebben ze wat betere spullen verdeeld over 2 verdiepnige en bg.
                  de andere vestigingen zijn wat basic met meer focus op cardio.

Comment

The Jim op de oldergaarde op zuid? Is uurtje langer open, tot 1700..
                    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X