Zuiver en duidelijk as always, zal hier ook op proberen te letten als ik een dergelijk progamma ga doen. Voorlopig ga ik nog lekker op deze, maar het is goed om te weten
' Train (niet) langer dan een uur '
Collapse
X
-
Als ik op onderhoud eet of aan het bulken ben doe ik ub/lb, dan ben ik zon 60-80 minuten bezig per training
Nu met UD2 duurt het wel wat langer. Depletion workouts duren ongeveer 1u45m, tension workout een uurtje en de power workout duurt ongeveer 1.5uBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Meestal ben ik toch 1,5 uur bezig en zeker als ik me benen ga trainen, heb dan net iets meer rust nodig als dat ik me rug of borst train. En als ik samen met mijn zus ga trainen dan wil het nog weleens langer durenWhat you eat in private, you wear in public.
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postgrappig dat je dit zegt.
deze week met een nieuw schema begonnen die ik kreeg van Bianca S. (ken je vast wel)
eerste wat ik dacht toen ik het volume zag...
hier ga ik me zo hard mee overtrainen.
Volgens de Googlelogen overtrain je al na 60 min, dat is bs, ligt gewoon eraan wat je vreet en je herstel etna, maar volgens die Googlelogen en hun wetendchap....dan is elke wedstrijdatleet overtraint, sommige toppers namen helemaal geen carbs en trainden 2 uur door, you do what you have to do.
Ik adviseer het niet maar als irmsnd zo graag wilt trainen en resultaat boekt dan is het go with the flow, je merkt gauw genoeg of het werkt, als je er maar genoeg bij vreet"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJa die ken ik wel
Volgens de Googlelogen overtrain je al na 60 min, dat is bs, ligt gewoon eraan wat je vreet en je herstel etna, maar volgens die Googlelogen en hun wetendchap....dan is elke wedstrijdatleet overtraint, sommige toppers namen helemaal geen carbs en trainden 2 uur door, you do what you have to do.
Ik adviseer het niet maar als irmsnd zo graag wilt trainen en resultaat boekt dan is het go with the flow, je merkt gauw genoeg of het werkt, als je er maar genoeg bij vreet
het volume per spiergroep is echt veel hoger dan ik gewend ben.
vandaag weer benen gedaan met veel herhal. maar was nog stijf van de vorige beentraining met weinig herh.
denk je dat je hieraan kunt wennen?
heb echt geen idee hoelang ik zo'n schema een kans moet geven“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postok.
het volume per spiergroep is echt veel hoger dan ik gewend ben.
vandaag weer benen gedaan met veel herhal. maar was nog stijf van de vorige beentraining met weinig herh.
denk je dat je hieraan kunt wennen?
heb echt geen idee hoelang ik zo'n schema een kans moet gevenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNatuurlijk kun je eraan wennen. Het is een kwestie van opbouwen en doorzetten.
als iets niet gelijk loopt zoals ik verwacht of hoop begin ik aan alles te twijfelen.
je zal wel gelijk hebben“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Posttja. ik ben een echte piekeraar.
als iets niet gelijk loopt zoals ik verwacht of hoop begin ik aan alles te twijfelen.
je zal wel gelijk hebbenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment