' Train (niet) langer dan een uur '

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zuiver en duidelijk as always, zal hier ook op proberen te letten als ik een dergelijk progamma ga doen. Voorlopig ga ik nog lekker op deze, maar het is goed om te weten
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

De meeste goeie schema's of trainers met verstand hebben dit al voor je ingevuld. Gelukkig maar
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Als ik op onderhoud eet of aan het bulken ben doe ik ub/lb, dan ben ik zon 60-80 minuten bezig per training

Nu met UD2 duurt het wel wat langer. Depletion workouts duren ongeveer 1u45m, tension workout een uurtje en de power workout duurt ongeveer 1.5u
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Meestal ben ik toch 1,5 uur bezig en zeker als ik me benen ga trainen, heb dan net iets meer rust nodig als dat ik me rug of borst train. En als ik samen met mijn zus ga trainen dan wil het nog weleens langer duren
          What you eat in private, you wear in public.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            grappig dat je dit zegt.
            deze week met een nieuw schema begonnen die ik kreeg van Bianca S. (ken je vast wel)
            eerste wat ik dacht toen ik het volume zag...
            hier ga ik me zo hard mee overtrainen.
            Ja die ken ik wel
            Volgens de Googlelogen overtrain je al na 60 min, dat is bs, ligt gewoon eraan wat je vreet en je herstel etna, maar volgens die Googlelogen en hun wetendchap....dan is elke wedstrijdatleet overtraint, sommige toppers namen helemaal geen carbs en trainden 2 uur door, you do what you have to do.
            Ik adviseer het niet maar als irmsnd zo graag wilt trainen en resultaat boekt dan is het go with the flow, je merkt gauw genoeg of het werkt, als je er maar genoeg bij vreet
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Ja die ken ik wel
              Volgens de Googlelogen overtrain je al na 60 min, dat is bs, ligt gewoon eraan wat je vreet en je herstel etna, maar volgens die Googlelogen en hun wetendchap....dan is elke wedstrijdatleet overtraint, sommige toppers namen helemaal geen carbs en trainden 2 uur door, you do what you have to do.
              Ik adviseer het niet maar als irmsnd zo graag wilt trainen en resultaat boekt dan is het go with the flow, je merkt gauw genoeg of het werkt, als je er maar genoeg bij vreet
              ok.
              het volume per spiergroep is echt veel hoger dan ik gewend ben.
              vandaag weer benen gedaan met veel herhal. maar was nog stijf van de vorige beentraining met weinig herh.

denk je dat je hieraan kunt wennen?
              heb echt geen idee hoelang ik zo'n schema een kans moet geven
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ok.
                het volume per spiergroep is echt veel hoger dan ik gewend ben.
                vandaag weer benen gedaan met veel herhal. maar was nog stijf van de vorige beentraining met weinig herh.

denk je dat je hieraan kunt wennen?
                heb echt geen idee hoelang ik zo'n schema een kans moet geven
                Natuurlijk kun je eraan wennen. Het is een kwestie van opbouwen en doorzetten.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Natuurlijk kun je eraan wennen. Het is een kwestie van opbouwen en doorzetten.
                  tja. ik ben een echte piekeraar.
                  als iets niet gelijk loopt zoals ik verwacht of hoop begin ik aan alles te twijfelen.
                  je zal wel gelijk hebben
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

tja. ik ben een echte piekeraar.
                    als iets niet gelijk loopt zoals ik verwacht of hoop begin ik aan alles te twijfelen.
                    je zal wel gelijk hebben
                    Ik zeg het niet alleen, ik doe het zelf ook en zo zijn er meer in dit forum.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Elk schema wat nieuw is is wennen, na 2 weken merk je dat je bent gewend, gewoon ff geduld hebben
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Elk schema wat nieuw is is wennen, na 2 weken merk je dat je bent gewend, gewoon ff geduld hebben
                        Ik wen nooit, ga elke training kapot
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

goed om te horen.
                          bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X