Wel of geen log?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wel of geen log?

Beste,

Momenteel ben ik me aan het inlezen over roeien en wil ik me hier serieus mee gaan bezighouden. Vandaag heb ik een training gehad van een goede trainer bij skoll, op de ergometer. Was daarna zo kapot dat ik niet eens meer kon eten. Echt onwijs zwaar. Na een uurtje voel je je echter wel weer helemaal voldaan.

Nu wil ik komende tijd zelf wat gaan trainen op de ergometer en daarnaast aan krachttraining blijven doen. Nu echter met de focus op het roeien. Vanaf september waarschijnlijk lid van een studentenroeivereniging (waarschijnlijk skoll). Zit eraan te denken om dan in de wedstrijdgroep mee te gaan doen als ik dit red (7 keer trainen per week).

Nu vroeg ik me af of het toegestaan is (en of leden het leuk zouden vinden als) om een logje te beginnen waarin ik mijn roeiprestaties bijhoudt en daarnaast ook m'n krachttrainingen. Vind het namelijk belangrijk om mijn vooruitgang bij te gaan houden.

Denk ik vraag het jullie even, omdat het natuurlijk eigenlijk een bodybuilding forum is.
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Gewoon doen joh. Als je hier topics voorbij ziet komen over met.of zonder shirt trainen zijn logjes ook gewoon welkom.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Doen!
      What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

zeker doen!
        Ik zal je zeker proberen bij te houden
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Leuk om te merken dat er mensen zijn die dit leuk zouden vinden. Als de trainingen serieus van start gaan zal ik een logje openen. Zal ook voor mezelf mooi voor vooruitgangsoverzicht kunnen gaan dienen kwa tijden e.d.

Comment

ik zeg doen!
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Gewoon doen joh. Als je hier topics voorbij ziet komen over met.of zonder shirt trainen zijn logjes ook gewoon welkom.
              Muwhahahaa, inderdaad , gewoon doen
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Idd, gewoon doen. Je ziet vanzelf wel of het wel/niet loopt. Heeft niet alleen temaken met hetgeen waar je over logt enzo, maar ook met je eigen schrijfstijl. Die bepaalt of het wel/niet prettig wegleest
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Doen man. Loggen helpt je cker bij je progressie.

Maar doen roeiers geen squats, bors en deadlifts ed?
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Top om te horen!

Roeiers doen idd squats, deadlifts en bor.
                    Momenteel doe ik zelf nog wat aan krachttraining in de sportschool, maar vanaf volgend studiejaar ga ik beginnen bij een roeivereniging en dan daar ook de krachttraining doen. Vanaf die tijd zal ik mijn krachttrainingen gaan loggen + roeitrainingen / conditietrainingen. Misschien dat ik binnenkort al een logje open. Hier zal ik dan alleen mijn roeitijden op de ergometer af en toe inzetten op progressiemomenten voor mezelf.

Krachttraining ga ik pas loggen als ik bij die roeivereniging zit, momenteel niet de moeite waard om te loggen vind ik zelf.

Leuk dat er zo positief op gereageerd wordt!

Comment

Gewoon loggen zoals er al aangegeven wordt. Misschien niet voor iedereen even interessant, maar motiverend voor jezelf en goed om je progressie bij te houden!
                      bodyguide.nl
                      facebook.com/bodyguidenl
                      twitter.com/BodyGuideNL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X