Wat is jullie maximum squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lijkt me niet ik had ripped toe een mail gestuurd of hij hier ook eens wilde komen et voila.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Lijkt me niet ik had ripped toe een mail gestuurd of hij hier ook eens wilde komen et voila.
      Volgende zomer (of komende winter) seminarweekend pakken? Ik ben game, vroeg boeken en vliegen is ook te doen...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ik heb geen maximum squat. Ha!
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
          Nou? Met mijn lengte is 20cm ook een fullsquat?

Heb gelukkig nog nooit gehoord dat het niet diep genoeg was. Kan me niet herinneren dat ik ooit heb gesquat toen jij daaro trainde. Enige wat ik me wel kan herinneren is dat jouw trainingsmaatje het erover had toen ik 130 squatte, en dat ik toen zelf zei dat het nog niet diep genoeg was, wat weer kwam omdat het -zoals altijd- zonder spotter was.
          ik zag je een keer squatten daar. Maja als je benen groeien waarom niet
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
            Volgende zomer (of komende winter) seminarweekend pakken? Ik ben game, vroeg boeken en vliegen is ook te doen...
            Denk dat het zomer wordt, hier willen der nog twee mee, dus wordt leuk, plakken er ook een paar dagen aan vast, ik hou je wel effe op de hoigte.

Comment

• Ik wil ook mee. Srs.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                Trouwens patricia je squat maar 20 cm ofzo? Niet eens halve squats met alle respect
                Originally posted by Patriciaaa View Post
                Nou? Met mijn lengte is 20cm ook een fullsquat?

Heb gelukkig nog nooit gehoord dat het niet diep genoeg was
                . Kan me niet herinneren dat ik ooit heb gesquat toen jij daaro trainde. Enige wat ik me wel kan herinneren is dat jouw trainingsmaatje het erover had toen ik 130 squatte, en dat ik toen zelf zei dat het nog niet diep genoeg was, wat weer kwam omdat het -zoals altijd- zonder spotter was.
                Originally posted by kojak View Post
                ik zag je een keer squatten daar. Maja als je benen groeien waarom niet

Wacht ff ..... nah zal wel aan mijn dirty mind liggen.
                Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                  Wacht ff ..... nah zal wel aan mijn dirty mind liggen.
                  Je bent niet alleen

Comment

• een tijdje geleden, los, 1 RM 120 kilo parallel met beroerde techniek. Ik kreeg last van mijn rug (slechte techniek, teveel gewicht, etc), maar ik doe alleen single leg squats op dit moment.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Denk dat het zomer wordt, hier willen der nog twee mee, dus wordt leuk, plakken er ook een paar dagen aan vast, ik hou je wel effe op de hoigte.
                      Originally posted by Kevster View Post
                      Ik wil ook mee. Srs.
                      Mooi, ik heb geen bb-vriendjes namelijk dus niemand wil mee Beter meteen een paar dagen meer ja, als je er toch bent... Ik ben ook wel voor vrijwel alles game, niet de moeilijkste. Moeten we wel een keertje actually concreet regelen dan, anders zitten we dit volgend jaar weer in een topic te typen haha

Comment

• 4x8x120

Comment

• Wat gaat zoiets kosten in totaal schat je?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Had t laatst opgezocht, volgens mij de seminars ongeveer 600 euro (verschilt een beetje per plaats meen ik) en dan het vliegticket. Als je vroeg boekt denk ik dat je in totaal tussen de 1100 en 1200 euro kwijt bent. Buiten slapen, gokken en hoeren dan hè.

http://aasgaardco.com/store/store.php?crn=212

Comment

• Oke, dat is om-en-om dus €10.000, when do we leave?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Na september kan ik, dan maakt me niet uit wanneer kan in 90% van de data als ik het op tijd weet. Ligt een beetje aan jullie dus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X