Aan de oudste bodybuilders /kracht trainers van dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aan de oudste bodybuilders /kracht trainers van dit forum

Ben even benieuwd wat de prijs was van supp's (whey , oats oid) pakweg 20-30jaar geleden .

en vooral welke er allemaal op de markt waren .

Was er toen ook al zoveel hype rond of helemaal niet .

Voor het internet tijdperk welliswaar
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

was rond de 25 gulden en het was niet zo'n hype als nu
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Vroeger had je niet zoveel sups, amino, levertabs, melkeiwit had je meerendeel, iedereen groeide net zo.
      Ik neem nu niks als sup, niet eens whey en ik ga weer vooruit, als je maar goed eet, al is een isolaatje of amino nooit verkeerd
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by brillant View Post
        was rond de 25 gulden en het was niet zo'n hype als nu
        Weet dat de Bipro whey toch best duur was.

Comment

Lachen hoor, whey bestond nog niet...
          De eiwitten waren als ik het mij goed herinner, ongeveer 20 gulden per pak en was de casseine van nu.
          Je had ook lever tabletten en kelp.. Was niet weg te krijgen die zooi, en ware behoorlijk groot.. Koste +- 15-20 gulden per doos van 250tabs.
          Amino zuren in n flesje (grote ampul) +- 2,5 gulden ps.
          1000mg bruistabletten vit C +- 5gulden per buisje.. Ik weet niet precies hoeveel er in zaten, maar ik schat 20?

Maar het werd veel minder verkocht dan nu... Je moet maar leren vreten zei mn sportschoolhouder toen.
          Ik denk dat hij er ook niet zo veel op verdiende.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Weet dat de Bipro whey toch best duur was.
            Hoe lang is dat geleden Robbie? Ik had er nog nooit van gehoord toen. (+- 30 jaar geleden)

Comment

Effe denken, ik denk 26/27 jaar geleden, ik dacht dat het een whey was, de Bodyshape had dat merk in die tijd.
              Al train ik niet zo lang maar ik werkte er voor en me ma nam het op haar dieet voor de wedstrijden.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Effe denken, ik denk 26/27 jaar geleden, ik dacht dat het een whey was, de Bodyshape had dat merk in die tijd.
                Al train ik niet zo lang maar ik werkte er voor en me ma nam het op haar dieet voor de wedstrijden.
                Je moeder deed aan wedstrijden? Wat voor wedstrijden, als ik vragen mag?
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

thx knulletje

dus de prijs is eigenlijk niet zo gestegen ivm concurentie etc...

Ik nuttig nu een goede maaltijd voor de training en dan heb ik vaak meer energie/kracht dan dat ik en shakje achterover sla . enig nadeel , BOR/ squat zijn een risico om die maaltijd terug te zien . alhoewel ik daar eigenlijk geen last van heb
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Ontopic : animal pak lijkt me ook al tal jaren te bestaan . alleen mss niet bekend toen in NL

verder deed mijn nonkel 20-25jaar geleden volleybal op niveau . hij nam een supp 'coach formula' al prestatieverhogend middel . volgens mijn oma moest je je neus dichthouden als je het toilet opging en hij een uur ervoor gaan pissen was

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X