creupure creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creupure creatine

moet je creapure creatine elke dag ineme 1 maand lang????

en als je dat elke dag moet innemen kan je in plaats van de ochtend in de middag nemen???

Ja elke dag inemen, en hoelaat je het inneemt maakt geen drol uit, probeer wel elke dag rond dezelfde tijd.

Iedereen zegt oplaadfase is overbodig en verkoop nonsense, maar het heeft wel degelijk nut, dus die moet je zelf maar zien.

Comment

Hij gaat bij mij gewoon in me post-workout shake. Ik begin er maandag mee.

Of ik die oplaaddosis ga doen weet ik nog niet. Het zal vast geen kwaad kunnen.
      "Straight outta gym"

Comment

Neto probeer jij Noc's troll status af te pakken ofzo?

Comment

Troll status? Wut. Was volgens mij best serieus laatste tijd
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Jah ok de laatste tijd word je beetje srs maar die troll status zal toch wel beetje bij jou horen hahaha.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
              Neto probeer jij Noc's troll status af te pakken ofzo?
              is tog een normale vraag:P en ik troll volgens mij meer dan nocerino maar ben de laatste tijd wat rustig op forums ff gwn logje houden en niks meer xD

Comment

Originally posted by Dexie View Post

Iedereen zegt oplaadfase is overbodig en verkoop nonsense, maar het heeft wel degelijk nut, dus die moet je zelf maar zien.
                onzin.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  onzin.

Group 1: 20 g/day, for 6 days
                  Group 2: 20 g/day, for 6 days
                  + 2 g on the following 28 days
                  Group 3: 3 g/day, for 28 days

Comment

Originally posted by Dynamix View Post

Group 1: 20 g/day, for 6 days
                    Group 2: 20 g/day, for 6 days
                    + 2 g on the following 28 days
                    Group 3: 3 g/day, for 28 days
                    dus met wat geduld kom je met minder crea even ver na verloop van tijd?
                    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Joh, creatine kost geen drol. Liever gewoon meteen het maximale effect dan na twee weken.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Creatine wat is dat?
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

En laat dan ook een plaatje zien van dezelfde groepen met dan de ATP voorraad per kg spiermassa.

Het is sowieso netjes om wanneer je een onderzoek aanhaalt, een referentie te plaatsen. Twee grafiekjes alleen zijn niets zeggend zonder te weten wat er en hoe het is onderzocht. Zelf heb ik meerdere studies gelezen die het omgekeerde de beweren.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Joh, creatine kost geen drol. Liever gewoon meteen het maximale effect dan na twee weken.
                            Het probleem is dat creatine in die hoeveelheden vaak darmklachten geeft.
                            Voor het geld hoef je het niet te laten.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              En laat dan ook een plaatje zien van dezelfde groepen met dan de ATP voorraad per kg spiermassa.

Het is sowieso netjes om wanneer je een onderzoek aanhaalt, een referentie te plaatsen. Twee grafiekjes alleen zijn niets zeggend zonder te weten wat er en hoe het is onderzocht. Zelf heb ik meerdere studies gelezen die het omgekeerde de beweren.
                              Jij bent nog sted voorstander van 2 scoops van 5gr/dag?
                              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X