Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zijn zoveel forumleden waar ik mee zou willen trainen voor allerlei redenen: kennis over trainen, voeding, hulpmiddelen, techniek etc. etc. en vooral ook omdat het aardige leden zijn.
Ik kan dan wel een flinke waslijst opnoemen denk ik.
Iguana zou ik eens mee willen trainen vanwege de gewichten die die lift, te bruut en motiverend. Same goes for Burnedice, beesten.
Rickbeen en Jobr lijken me een stel toffe gasten die beide echt 'iets' goed doen.
Inferno zou ik mee willen trainen als in techniek, knul vanwege zijn kennis mbt AAS, quibus past daar ook wel bij.
Ironmind en Talal, nocerino en BVDS lijken me gewoon tof om mee te trainen, en Ironmind en Talal dan ook om beetje extra kennis opdoen mbt tot voeding ook.
Mvos mag ook niet ontbreken hier natuurlijk, supertoffe gozer waar ik al veel van heb geleerd
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Rickbeen en Jobr lijken me een stel toffe gasten die beide echt 'iets' goed doen.
Jobr? Alsjeblieft zeg, wat een vervelend mannetje is dat. Dat is toch de laatste persoon op aarde waarmee je wilt trainen!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment