Hey jongens ik heb eens wat vragen over voeding en training.
Ten eerste ik ben een man ( 22j ) 1.84 L en weeg ong 80kg met ( volgens mijn fitness ) 26.5% BF
Nu z'n 6 maanden geleden ben ik begonnen met fitness + een voedingsschema van mijn fitness.
Nu heb ik vorige week mijn BF laten meten en dit was 26.5% en als ik goed maandje bezig was bij fitness was het ong 28.5%.
Wat ik mij afvraag is 2% in 5 maanden niet wat weinig?Ik moet wel zeggen heb operatie gehad aan men knie en ben z"n 2 maanden inactief geweest en af en toe ongezond eten binnengesmuld.
Mijn voedingsschema ziet er zo uit momenteel :
Ontbijt : 50gr havermout + 350ml magere melk OF 4 sneetjes volkoren brood met light confituur.
2de maaltijd : Stuk fruit naar keuze.
Middagmaal : 300gr groentjes naar keuze , 70gr bruine rijst en 200gr vlees ( kip , steak , vis enz enz )
4de maaltijd : Stuk fruit + mager yoghurtje
Avondmaal : 4-5 sneetjes volkoren brood met kipfilet , ham , rosbief enz enz
Laatse maaltijd : 25gr ongezouten notenmix
En achter men training eet ik altijd 2 eitjes ( het eiwit )
Nu moet ik zeggen Supplementen pak ik niet momenteen omdat ik al vanaf 28 jan aan de medicatie
Isotretinoine zit en dit mag blijkbaar niet gecombineerd worden met supplementen zei mijn doktor.
Als ik het bereken kom ik ong op aan 1800-1900 kcal per dag.
En ook ong iedere week of om de 2 weken durf ik wel eens een zak chips pakken bij het bekijken van een film of eens een frietje eten met wat frisdrank.
Nu over mijn training ik doe ong 4-5 keer krachttraining op een week met ong kwartiertje cardio achter elke training ( lopen of fietsen of crosstrainer )
Mijn doel is zo vlug mogelijk mijn buikje wegkrijgen en massa aankomen , dus mijn vraag aan jullie wat doe ik allemaal verkeerd en wat kan er verbetered worden?
Hier zijn 2 fotos hoe ik er momenteel uit zie.
Alle tips zijn welkom !!
Comment