Ik denk dat je het gewoon moet proberen . Wat heb je te verliezen? Een ervaring rijker? en je leert ook nog eens je lichaam kennen. Wil je gaan om perse te winnen, zal je mischien nog een jaar moeten wachten. Maar dat weet je ook nooit zeker vandaar.
wedstrijd preparation
Collapse
X
-
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postik ben zaterdag weer in de gym, zal het dan even voor je vragen.
als ik het weet pm ik wel evenTop, hoor het wel, thanks.
Zorg ervoor dat je begeleiding dichtbij zit,want anders word het moeilijk,maar niet onmogelijk.
Reken erop dat echt goede begeleiding geld kost en soms ook veel geld.
Je kan alleen je voeding laten doen of alleen je training of allebei.
Dan kun je er ook nog voor kiezen om met die persoon te trainen om er nog meer uit te halen.
Poseer lessen ect,maar nogmaals het kost geld.
Persoonlijk zou ik als ik jou was er nog niet aan beginnen en nu meer massa pakken en volgend jaar het goed aanpakken.
Een wedstrijdvoorbereiding is niet niks en is ook niet zo maar een cut.
Zorg ervoor dat je je 110% kan inzetten 24/7.
Zeker nog een jaar wachten, je bent nog jong en je traint nog niet zo lang... De spiermassa waar je nu zo hard voor gewerkt heb is nog te pril om zwaar in de cut mee te gaan... Ga deze winter nog lekker massa pakken en volgend jaar alles goed op een rijtje hebben!
Ik denk dat je het gewoon moet proberen . Wat heb je te verliezen? Een ervaring rijker? en je leert ook nog eens je lichaam kennen. Wil je gaan om perse te winnen, zal je mischien nog een jaar moeten wachten. Maar dat weet je ook nooit zeker vandaar.
Thanks voor de reacties guys!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostMaar heb je volgend jaar niet hetzelfde te verliezen dan? :PDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostJawel maar dan heb ik meer massa dus blijft r meer over ;-) en dan heb ik een langere tijd voor me prep dus verlies ik denk ik minder..
Dan doet niemand meer mee aan zo'n wedstrijd.
Eeen goede begeleider weet echt wel hou je vet verliest en spiermassa behoud.Last edited by maar7en8; 07-06-2013, 06:46.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Gaat niet om verliezen (lol )
Maar over wat er feitelijk ,nu al is.
Als hij echt een wedstrijd wil doen dan kun je 2 dingen doen.
1/gewoon doen en ervaring opdoen hoe het is om een prep te doen.
2/ nu al met de prep van volgend jaar beginnen(in die mindset gaan trainen) of te wel trainen voor meer massa en dan een goede 12/16 weken uittrekken voor een goed voorbereide prep.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Belangrijkste is misschien wel dat je enorm vertrouwen in je coach hebt. Je wilt toch niet hebben dat je in je laatste weken gaat twijfelen, en alles door elkaar gaat doen? Bedoel uuhh mensen die zeggen dat je ze willen begeleiden zijn er altijd wel in overvloed, maar probeer de echte goede coach maar eens te herkennen.
Op de wedstrijd is het meer dan alleen je vetpercentage en massa he? Denk ook bijvoorbeeld eens aan je vocht, of je wel vol staat (zonde als je spieren plat slaan), je tanning die een hoop kan toevoegen of verpesten, ect.
En idd, waarvoor wil je een wedstrijd doen; om jezelf beter te leren kennen of om een kans te maken om te winnen?
Maar hoe dan ook, ik vind het wel heel gaaf als je dat gaat doen!! Dan heb je al meer lef dan dat ik hebPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostGaat niet om verliezen (lol )
2/ nu al met de prep van volgend jaar beginnen(in die mindset gaan trainen) of te wel trainen voor meer massa en dan een goede 12/16 weken uittrekken voor een goed voorbereide prep.
Ik dacht uit zijn post op te maken dat hij bang was spiermassa te verliezen.
En gaf alleen aan dat dit niet nodig is“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View PostJe gaat echt geen kilos spiernassa verliezen in de prep! LOL
Dan doet niemand meer mee aan zo'n wedstrijd.
Eeen goede begeleider weet echt wel hou je vet verliest en spiermassa behoud.Gaat niet om verliezen (lol )
2/ nu al met de prep van volgend jaar beginnen(in die mindset gaan trainen) of te wel trainen voor meer massa en dan een goede 12/16 weken uittrekken voor een goed voorbereide prep.Belangrijkste is misschien wel dat je enorm vertrouwen in je coach hebt. Je wilt toch niet hebben dat je in je laatste weken gaat twijfelen, en alles door elkaar gaat doen? Bedoel uuhh mensen die zeggen dat je ze willen begeleiden zijn er altijd wel in overvloed, maar probeer de echte goede coach maar eens te herkennen.
Op de wedstrijd is het meer dan alleen je vetpercentage en massa he? Denk ook bijvoorbeeld eens aan je vocht, of je wel vol staat (zonde als je spieren plat slaan), je tanning die een hoop kan toevoegen of verpesten, ect.
En idd, waarvoor wil je een wedstrijd doen; om jezelf beter te leren kennen of om een kans te maken om te winnen?
Maar hoe dan ook, ik vind het wel heel gaaf als je dat gaat doen!! Dan heb je al meer lef dan dat ik heb ]Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Leuk idee! Wil volgend jaar ook een op de D klasse Flexcup mee doen. Puur om het wedstrijd gebeuren eens te proeven. Zoals eerder inderdaad al werd aangehaald zijn je Poses ook net zo belangrijk als je fysiek. Zijn genoeg mensen met een minder fysiek die doormiddel van goede poses toch een betere indruk achter laten.
Weet dat op DBB inderdaad een hoop staat over wedstrijden + de rit erna toe.. (prep).. Denk als je op internet gaat zoeken er in de US ook genoeg sites zijn met info hierover.. Heb er zelf overigens ook nog 0 ervaring mee..
Maar goed. Heel veel succes alvast en maak anders als je echt begint met preppen een logje aan! Ga je zeker volgen.. Mits het goed gaan zijn tips zeker welkom!
Zombi mode on paar dagen voor je contest haha!Succes is buried in the garden of Failure!
Prepping for Flexcup 2014!!
18% ------> 12% and going further!
Comment
-
Daarop wat hierboven ook staat denk ik hetzelfde over.. Ik heb ook gekozen dit jaar niks te doen. VOlgens mijn PT moet het natuurlijk wel te halen zijn tot December Flexcup.. maar wil eerst nog een goede bulk achter de rug hebben zodat ik wat meer massa heb. Dit heb jij al een stuk meer als mij! Maar denk dat je zelf ook een goed gevoel over je fysiek moet hebben.. Daarbij bedoel ik zelfvertrouwen.. Dan straal je dit on stage ook 1000X meer uit!Succes is buried in the garden of Failure!
Prepping for Flexcup 2014!!
18% ------> 12% and going further!
Comment
-
thanks boys, maar Jurvg dat is volgensmij niet naturel.. Iets wat ik wel blijf..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment