wedstrijd preparation

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat je het gewoon moet proberen . Wat heb je te verliezen? Een ervaring rijker? en je leert ook nog eens je lichaam kennen. Wil je gaan om perse te winnen, zal je mischien nog een jaar moeten wachten. Maar dat weet je ook nooit zeker vandaar.

Comment

of je pakt het groots aan en

http://www.dorianyates.net/dorian/site/trainingform.php
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        ik ben zaterdag weer in de gym, zal het dan even voor je vragen.
        als ik het weet pm ik wel even
        Top, hoor het wel, thanks.

Zorg ervoor dat je begeleiding dichtbij zit,want anders word het moeilijk,maar niet onmogelijk.

Reken erop dat echt goede begeleiding geld kost en soms ook veel geld.
        Je kan alleen je voeding laten doen of alleen je training of allebei.
        Dan kun je er ook nog voor kiezen om met die persoon te trainen om er nog meer uit te halen.
        Poseer lessen ect,maar nogmaals het kost geld.

Persoonlijk zou ik als ik jou was er nog niet aan beginnen en nu meer massa pakken en volgend jaar het goed aanpakken.
        Een wedstrijdvoorbereiding is niet niks en is ook niet zo maar een cut.
        Zorg ervoor dat je je 110% kan inzetten 24/7.
        Thanks maarten, wat je hier zegt zat ik zelf dus zwaar over te twijfelen. En jullie argumenten en mijn eigen argumenten (1e jaar school, nog geen P gehaald) hebben mij tot de conclusie gebracht dat ik wacht met deze wedstrijd tot volgend jaar. Daardoor kan ik nog wat massa pakken en rustig een prep voorbereiden. Deze wedstrijd is al over 3 maanden en ik denk dat ik als naturel deze 3 maanden meer de nodig heb om me goed ripped te kunnen laten worden. Thanks nogmaals.

Zeker nog een jaar wachten, je bent nog jong en je traint nog niet zo lang... De spiermassa waar je nu zo hard voor gewerkt heb is nog te pril om zwaar in de cut mee te gaan... Ga deze winter nog lekker massa pakken en volgend jaar alles goed op een rijtje hebben!
        Thanks Frankey, zie mijn verhaal hier boven, ook jou argumenten ben ik het zeker mee eens en heb daarom gekozen om nog een jaar te wachten.

Ik denk dat je het gewoon moet proberen . Wat heb je te verliezen? Een ervaring rijker? en je leert ook nog eens je lichaam kennen. Wil je gaan om perse te winnen, zal je mischien nog een jaar moeten wachten. Maar dat weet je ook nooit zeker vandaar.
        Dat is waar Talal, maar wat ik te verliezen heb? Massa. Die ik (vind ik zelf) nog niet genoeg heb en ben bang om mijn zuurverdiende massa er af te cutten. En nee, ik hoef niet eerste te worden. Tis voor mij ook gewoon de ervaring en om te zien wat mijn lichaam kan.

Thanks voor de reacties guys!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Maar heb je volgend jaar niet hetzelfde te verliezen dan? :P

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Maar heb je volgend jaar niet hetzelfde te verliezen dan? :P
            Jawel maar dan heb ik meer massa dus blijft r meer over ;-) en dan heb ik een langere tijd voor me prep dus verlies ik denk ik minder..

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              Jawel maar dan heb ik meer massa dus blijft r meer over ;-) en dan heb ik een langere tijd voor me prep dus verlies ik denk ik minder..
              Je gaat echt geen kilos spiernassa verliezen in de prep! LOL
              Dan doet niemand meer mee aan zo'n wedstrijd.
              Eeen goede begeleider weet echt wel hou je vet verliest en spiermassa behoud.
              Last edited by maar7en8; 07-06-2013, 06:46.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gaat niet om verliezen (lol )

Maar over wat er feitelijk ,nu al is.

Als hij echt een wedstrijd wil doen dan kun je 2 dingen doen.
                1/gewoon doen en ervaring opdoen hoe het is om een prep te doen.
                2/ nu al met de prep van volgend jaar beginnen(in die mindset gaan trainen) of te wel trainen voor meer massa en dan een goede 12/16 weken uittrekken voor een goed voorbereide prep.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Belangrijkste is misschien wel dat je enorm vertrouwen in je coach hebt. Je wilt toch niet hebben dat je in je laatste weken gaat twijfelen, en alles door elkaar gaat doen? Bedoel uuhh mensen die zeggen dat je ze willen begeleiden zijn er altijd wel in overvloed, maar probeer de echte goede coach maar eens te herkennen.

Op de wedstrijd is het meer dan alleen je vetpercentage en massa he? Denk ook bijvoorbeeld eens aan je vocht, of je wel vol staat (zonde als je spieren plat slaan), je tanning die een hoop kan toevoegen of verpesten, ect.
                  En idd, waarvoor wil je een wedstrijd doen; om jezelf beter te leren kennen of om een kans te maken om te winnen?

Maar hoe dan ook, ik vind het wel heel gaaf als je dat gaat doen!! Dan heb je al meer lef dan dat ik heb
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Mvos View Post

2/ nu al met de prep van volgend jaar beginnen(in die mindset gaan trainen) of te wel trainen voor meer massa en dan een goede 12/16 weken uittrekken voor een goed voorbereide prep.
                    Ik begrijp echt wel wat jij bedoelt...
                    Ik dacht uit zijn post op te maken dat hij bang was spiermassa te verliezen.
                    En gaf alleen aan dat dit niet nodig is
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      Je gaat echt geen kilos spiernassa verliezen in de prep! LOL
                      Dan doet niemand meer mee aan zo'n wedstrijd.
                      Eeen goede begeleider weet echt wel hou je vet verliest en spiermassa behoud.
                      Tuurlijk verlies je wel spiermassa in de cut, het zullen geen kilos zijn maar dat heb je mij ook niet horen zeggen. Er is al geen overvloed aan massa dus als je dan ook nog wat verlies ist het zeker zonde.

Klopt maarten, daar ben ik het zeker mee ens. Ik kies dus voor 2, mede ook door me studie en omdat ik naturel wil blijven lijkt het mij verstandig om er tijdig naar te werken ipv een zware cut van 1 maand ....
                      Belangrijkste is misschien wel dat je enorm vertrouwen in je coach hebt. Je wilt toch niet hebben dat je in je laatste weken gaat twijfelen, en alles door elkaar gaat doen? Bedoel uuhh mensen die zeggen dat je ze willen begeleiden zijn er altijd wel in overvloed, maar probeer de echte goede coach maar eens te herkennen.

Op de wedstrijd is het meer dan alleen je vetpercentage en massa he? Denk ook bijvoorbeeld eens aan je vocht, of je wel vol staat (zonde als je spieren plat slaan), je tanning die een hoop kan toevoegen of verpesten, ect.
                      En idd, waarvoor wil je een wedstrijd doen; om jezelf beter te leren kennen of om een kans te maken om te winnen?

Maar hoe dan ook, ik vind het wel heel gaaf als je dat gaat doen!! Dan heb je al meer lef dan dat ik heb ]
                      Klopt zeker patricia. En zoals ik eerder al aangaf doe ik het zeker niet om eerste te worden, maar voor eigen ervaring. Maar het zou natuurlijk leuk zijn als alle moeite beloont wordt..

Comment

Leuk idee! Wil volgend jaar ook een op de D klasse Flexcup mee doen. Puur om het wedstrijd gebeuren eens te proeven. Zoals eerder inderdaad al werd aangehaald zijn je Poses ook net zo belangrijk als je fysiek. Zijn genoeg mensen met een minder fysiek die doormiddel van goede poses toch een betere indruk achter laten.

Weet dat op DBB inderdaad een hoop staat over wedstrijden + de rit erna toe.. (prep).. Denk als je op internet gaat zoeken er in de US ook genoeg sites zijn met info hierover.. Heb er zelf overigens ook nog 0 ervaring mee..

Maar goed. Heel veel succes alvast en maak anders als je echt begint met preppen een logje aan! Ga je zeker volgen.. Mits het goed gaan zijn tips zeker welkom!

Zombi mode on paar dagen voor je contest haha!
                        Succes is buried in the garden of Failure!
                        Prepping for Flexcup 2014!!
                        18% ------> 12% and going further!

Comment

Daarop wat hierboven ook staat denk ik hetzelfde over.. Ik heb ook gekozen dit jaar niks te doen. VOlgens mijn PT moet het natuurlijk wel te halen zijn tot December Flexcup.. maar wil eerst nog een goede bulk achter de rug hebben zodat ik wat meer massa heb. Dit heb jij al een stuk meer als mij! Maar denk dat je zelf ook een goed gevoel over je fysiek moet hebben.. Daarbij bedoel ik zelfvertrouwen.. Dan straal je dit on stage ook 1000X meer uit!
                          Succes is buried in the garden of Failure!
                          Prepping for Flexcup 2014!!
                          18% ------> 12% and going further!

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Tuurlijk verlies je wel spiermassa in de cut, het zullen geen kilos zijn maar dat heb je mij ook niet horen zeggen.
                            De meeste atleten pakken zelfs wat massa in hun prep...

Comment

En daarbij vergeetje denk ik een erg belangrijk aspect
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

thanks boys, maar Jurvg dat is volgensmij niet naturel.. Iets wat ik wel blijf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X