wedstrijd preparation

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wedstrijd preparation

Beste allen,

Ik heb altijd in mijn hoofd gehouden om een wedstrijd te doen, dit met het oog op de D klasse van Flex cup, alleen valt dit op zondag. Nu blijkt dat er in September een wedstrijd is in Assen, de Enercup. Dit valt op een zaterdag, dus is er voor mij de mogelijkheid om mee te doen.
    Maar omdat dit de eerste keer is voor mij, en hier geen info/sticky kon vinden over wedstrijdprep, wil ik jullie vragen: Wat is nou belangrijk in een wedstrijdprep, bijvoorbeeld:

begeleider ja/nee? Hoevaak spreek je met zoiemand af?
    Hoe lange tijd voor de wedstrijd moet je beginnen met de prep, laat vanavond meten maar sta nu rond de 12-14 %.

Mijn stats momenteel:
    1.80 meter
    89 kg
    vet: 12-14% vanavond zekerheid.

Voor mijn huidige fysiek verwijs ik jullie naar
    http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...-rickbeen.html

Bedankt alvast!
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Rick ik kan je voor geen meter helpen, ik ben bang de meeste niet.
    Ik zou wel iemand in de buurt zoekrn, maar pm robbie eens die kan je vast verder helpen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Rick ik kan je voor geen meter helpen, ik ben bang de meeste niet.
      Ik zou wel iemand in de buurt zoekrn, maar pm robbie eens die kan je vast verder helpen.
      Thanks q, ga ik doen

Comment

Hej rick. Op DBB staat een boel info en lopen hordes wedstrijd gangers, dus misschien kan je daar eens kijken.

ik dacht dat de echte prep 10/12 weken van te voren begint, maar hangt natuurlijk ook ervan af hoe je begint, ik kende iemand die deed het in 3 weken.

Hangt dus allemaal van de omstandigheden af. Zelfde geld voor begeleiding, ik denk wel dat een begeleider handig is gezien tot 5/6% cutten niet niks is.

Success in iedergeval man, ben benieuwd!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Hej rick. Op DBB staat een boel info en lopen hordes wedstrijd gangers, dus misschien kan je daar eens kijken.

ik dacht dat de echte prep 10/12 weken van te voren begint, maar hangt natuurlijk ook ervan af hoe je begint, ik kende iemand die deed het in 3 weken.

Hangt dus allemaal van de omstandigheden af. Zelfde geld voor begeleiding, ik denk wel dat een begeleider handig is gezien tot 5/6% cutten niet niks is.

Success in iedergeval man, ben benieuwd!
          thanks bra, zal eens kijken. Ben nog zwaar aan het twijfel of ik het dit jaar of volgend jaar ga doen.. Heb niet extreem veel massa en tis al over 3,5 maand. Zal eens gaan inlezen..

Comment

bij energym doet Bianca Sieberichs de begeleiding. (Nederlandskampioen bbing vrouwen)
            daar worden ook poseer lessen gegeven, vergeet niet dat poseren net zo belangrijk is als je fysiek als het om wedstrijden gaat

op DBB.com bestaat ook een topic met een overzicht van wedstrijdbegeleiders in heel nederland.
            misschien nog iemand bij jou in de buurt.

denk overigens dat een begeleider bij je eerste wedstrijd gewoon een must is.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              bij energym doet Bianca Sieberichs de begeleiding. (Nederlandskampioen bbing vrouwen)
              daar worden ook poseer lessen gegeven, vergeet niet dat poseren net zo belangrijk is als je fysiek als het om wedstrijden gaat
              klopt, maarja is voor mij wel een uur reizen he.. Hoevaak ga je gemiddeld langs je begeleider? Wat zijn de kosten ongeveer? Hoeveel poseerlessen is gemiddeld?

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                klopt, maarja is voor mij wel een uur reizen he.. Hoevaak ga je gemiddeld langs je begeleider? Wat zijn de kosten ongeveer? Hoeveel poseerlessen is gemiddeld?
                ik krijg geen wedstrijdbegeleiding van haar en weet ook niet hoe duur dit is.
                ze meet mijn vet% 1x per maand voor 5euro.
                trainingsschema en verandering hierin deed ze gratis en bevalt me goed!
                voeding doe ik zelf maar zij geeft me wel veel goede tips voor aanpassingen etc.

poseer lessen zijn volgens mij gratis maar dat weet ik niet zeker.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Zal het zeker in de gaten houden. Ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt en welke route je gaat nemen. Succes iig!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

voeding doe ik zelf maar zij geeft me wel veel goede tips voor aanpassingen etc.

zou je dat eens willen vragen? En wat je gemiddeld kwijt bent? en hoevaak je gemiddeld afspreekt?

Comment

Wel handig dat je dat niet weet, krijg je dadelijk een dikke rekening
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                        zou je dat eens willen vragen? En wat je gemiddeld kwijt bent? en hoevaak je gemiddeld afspreekt?
                        ik ben zaterdag weer in de gym, zal het dan even voor je vragen.
                        als ik het weet pm ik wel even

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Wel handig dat je dat niet weet, krijg je dadelijk een dikke rekening
                          LOL,
                          ik krijg geen wedstrijdbegeleiding.

Comment

Zorg ervoor dat je begeleiding dichtbij zit,want anders word het moeilijk,maar niet onmogelijk.

Reken erop dat echt goede begeleiding geld kost en soms ook veel geld.
                            Je kan alleen je voeding laten doen of alleen je training of allebei.
                            Dan kun je er ook nog voor kiezen om met die persoon te trainen om er nog meer uit te halen.
                            Poseer lessen ect,maar nogmaals het kost geld.

Persoonlijk zou ik als ik jou was er nog niet aan beginnen en nu meer massa pakken en volgend jaar het goed aanpakken.
                            Een wedstrijdvoorbereiding is niet niks en is ook niet zo maar een cut.
                            Zorg ervoor dat je je 110% kan inzetten 24/7.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zeker nog een jaar wachten, je bent nog jong en je traint nog niet zo lang... De spiermassa waar je nu zo hard voor gewerkt heb is nog te pril om zwaar in de cut mee te gaan... Ga deze winter nog lekker massa pakken en volgend jaar alles goed op een rijtje hebben!
                              Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X