Originally posted by Mvos
View Post
wedstrijd preparation
Collapse
X
-
net als wat Quib zegt, als je prep niet 100% is verlies je spier, dus zo lol was dat dus niet maar7en8! En de meesten zeggen niet te gebruiken..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Enercup 2013
Voor alle laatste informatie omtrent de Enercup 2013 kun je kijken op www.facebook.com/enercup2013
Like deze pagina en zie de laatste informatie rond de wedstrijd in je nieuwsoverzicht voorbij komen
Comment
-
Boeken ff aan de kant, nu ff lekker ut en biceps pakken @ thegym!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by quibus View Post
Ik geloof niet echt meer in naturel eerlijk gezegd, als ik zie wie er allemaal snoepen dan maak je mij niet wijs dat zodra je wat verder komt dan een beginnerswedstrijd bijna iedereen juiced.
Volgend jaar doet Glenn van der Veen weer mee en hij zal laten zien dat het 100% naturel kan, heeft jaar en dag alles gedaan wat ik hem vertelde en is nog steeds knetter hard en droog en staat op 85 kilo, gaat zelfs tussendoor voor de gein gewichthef wedstrijden doen, naturel kan als je maar geduld hebt Q"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Via onze Facebook (www.facebook.com/enercup2013) pagina kunnen vanaf nu kaarten worden besteld voor de Enercup 2013!!!
De kaarten die besteld kunnen worden zijn:
- Entree tickets voor de wedstrijd
- Coach tickets
- Spray tickets
Dus..... koop nu je tickets voor de Enercup 2013, en beleef een dag om nooit te vergeten!
Namens de organisatie.
Comment
-
prep Enercup..
Originally posted by Rickbeen View PostBeste allen,
Ik heb altijd in mijn hoofd gehouden om een wedstrijd te doen, dit met het oog op de D klasse van Flex cup, alleen valt dit op zondag. Nu blijkt dat er in September een wedstrijd is in Assen, de Enercup. Dit valt op een zaterdag, dus is er voor mij de mogelijkheid om mee te doen.
Maar omdat dit de eerste keer is voor mij, en hier geen info/sticky kon vinden over wedstrijdprep, wil ik jullie vragen: Wat is nou belangrijk in een wedstrijdprep, bijvoorbeeld:
begeleider ja/nee? Hoevaak spreek je met zoiemand af?
Hoe lange tijd voor de wedstrijd moet je beginnen met de prep, laat vanavond meten maar sta nu rond de 12-14 %.
Mijn stats momenteel:
1.80 meter
89 kg
vet: 12-14% vanavond zekerheid.
Voor mijn huidige fysiek verwijs ik jullie naar http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...-rickbeen.html
Bedankt alvast!
Hier Bianca, organisator van de Enercup. Dus lekker aan de slag? Leuk om te horen. We hebben het inderdaad op zaterdag, omdat die hele grote mega sportschool leeg moet, al die apparaten eruit, was vroeger een fabriek die is omgebouwd...we moeten maandag dus gewoon weer open gaan want de leden meoten wel kunnen trainen dan.Je prep is ongeveer 12 weken, tenzij je van heel veel moet komen. Een coach is altijd wel handig, zo kan je iemand de schuld geven als het niet gaat, haha grapje...een coach kijkt altijd met andere ogen naar je als jezelf dus ik persoonlijk vind het wel belangrijk. Tenzij iemand zo ervaren is en dat neit nodig heeft.heb je je al ingeschreven?geloof het niet he? Heb je niet voorbij zien komen ;-) Weet niet waar je woont, maar wij hebben bijna elke zaterdag om 8.30 atletenmeeting, iedereen word gemeten en gewogen. ieder gaat dan zijn training doen en om 11uur doen we met de groep cardio, daarna eten we, krijgen de atleten scholing (anatomie, uitleg aminozuren/eiwitten, elke week wat anders, zodat je weet wat je doet, waarom en wat dingen inhouden) daarnas gaan we met iedereen poseren. Zijn echt topdagen. De sfeer is dan echt geweldig! Vandaag een praktijk scholing...hoe warm je op backstage, hoe kan je trainen met een elastiek en andere alternatieven als je op vakantie bent en er is geen gym. Iedereen zou immers door meoten trainen tijdens de vakantie.Zou leuk zijn als je een keer kan komen.Mail me anders even op enercup2013@hotmail.com dan kan ik ook meteen je inschrijfformulier toesturen ;-) succes!
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View Postthanks bra, zal eens kijken. Ben nog zwaar aan het twijfel of ik het dit jaar of volgend jaar ga doen.. Heb niet extreem veel massa en tis al over 3,5 maand. Zal eens gaan inlezen..
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postik krijg geen wedstrijdbegeleiding van haar en weet ook niet hoe duur dit is.
ze meet mijn vet% 1x per maand voor 5euro.
trainingsschema en verandering hierin deed ze gratis en bevalt me goed!
voeding doe ik zelf maar zij geeft me wel veel goede tips voor aanpassingen etc.
poseer lessen zijn volgens mij gratis maar dat weet ik niet zeker.
Comment
-
Originally posted by ENERCUP View PostKom op he Rick, voor een beginnerswedstrijd ben je bijna te goed. als je te lang wacht kom je vlg jaar in de C klasse..geloof me maar..ik ben tevens jurylid bij de IFBB NL
Originally posted by ENERCUP View PostEen coach is altijd wel handig, zo kan je iemand de schuld geven als het niet gaat, haha grapje...
Leuk dat je dat allemaal postPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-